ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ; ΔΩΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ!


Ματθαίος 5: 14 Σεις είσθε το φως του κόσμου· πόλις κειμένη επάνω όρους δεν δύναται να κρυφθή· ουδέ ανάπτουσι λύχνον και θέτουσιν αυτόν υπό τον μόδιον, αλλ' επί τον λυχνοστάτην, και φέγγει εις πάντας τους εν τη οικία.



Υπάρχουν δύο δρόμοι στην ζωή μας. Ο ένας οδηγεί στην βασιλεία των ουρανών, την αιώνιο ζωή και ο άλλος στην απώλεια και τον αιώνιο θάνατο.

Και οι δυο δρόμοι είναι πνευματικοί, αφανείς. Κάποιος πρέπει να σε διδάξει για την ύπαρξη των και ακόμη, το ποιος είναι ο εκπρόσωπος ή ο αρχηγός!

Σίγουρα ο αρχηγός τη ζωής είναι ο Ιησούς Χριστός.

Ο αρχηγός του θανάτου είναι ο σατανάς.

Είναι πολύ καλό που από μικρά παιδιά όσοι έχουμε ή είχαμε καλούς γονείς, μας δίδαξαν τα πρώτα στοιχεία της ευσέβειας, τον φόβο ή την αγάπη του Θεού, τον εκκλησιασμό και την κοινωνία του σώματος και του αίματος του Χριστού κάθε Κυριακή. Μας έλεγξαν για τις επιλογές και την πορεία μας, μέχρι που ενηλικιωθήκαμε και είχαμε όλη την ευθύνη των επιλογών μας.

Κάποια στιγμή, ήρθε η αμαρτία και η δύναμη της αμαρτίας επάνω μας. Διαβάζουμε στην επιστολή του Παύλου προς Ρωμαίους: «Αφορμήν δε λαβούσα η αμαρτία διά της εντολής, εγέννησεν εν εμοί πάσαν επιθυμίαν· διότι χωρίς του νόμου η αμαρτία είναι νεκρά. Και εγώ έζων ποτέ χωρίς νόμου· αλλ' ότε ήλθεν η εντολή, ανέζησεν αμαρτία, εγώ δε απέθανον· και η εντολή, ήτις εδόθη προς ζωήν, αυτή ευρέθη εν εμοί προς θάνατον. Διότι η αμαρτία, λαβούσα αφορμήν διά της εντολής, με εξηπάτησε και δι' αυτής με εθανάτωσεν».

Αυτός ο θάνατος είναι η αποκοπή από την ευλογία του Θεού και έτσι ο άνθρωπος βιώνει την κόλαση επάνω στην γη!

Όμως πιο κάτω, ο Παύλος γραφεί: «Διότι ο νόμος του Πνεύματος της ζωής εν Χριστώ Ιησού με ηλευθέρωσεν από του νόμου της αμαρτίας και του θανάτου. Επειδή το αδύνατον εις τον νόμον, καθότι ήτο ανίσχυρος διά της σαρκός, ο Θεός πέμψας τον εαυτού Υιόν με ομοίωμα σαρκός αμαρτίας και περί αμαρτίας, κατέκρινε την αμαρτίαν εν τη σαρκί, διά να πληρωθή η δικαιοσύνη του νόμου εις ημάς τους μη περιπατούντας κατά την σάρκα, αλλά κατά το πνεύμα».

Εδώ ακριβώς είναι η απόλαυση της σωτηρίας του αμαρτωλού ανθρώπου, που γνώρισε τον Σωτήρα της ψυχής του, τον Χριστό. Από δω και πέρα ο άνθρωπος είναι του Χριστού!

Είσαι του Χριστού;

Σημαίνει: «σε εξαγόρασε ο Χριστός με το αίμα Του από την παγίδα και κατάρα της αμαρτίας;»
Ακόμη: «σε ελευθέρωσε από τα πάθη και τις επιθυμίες; Αν ναι, τότε είσαι του Χριστού! Αν όχι, ζήτησε και συ τον Χριστό, θα έλθει να σε ελευθερώσει και σένα.

Δώσε τον Χριστό!
Διαβάζουμε στον Ματθαίο: «Σεις είσθε το άλας της γής· εάν δε το άλας διαφθαρή, με τι θέλει αλατισθή; εις ουδέν πλέον χρησιμεύει ειμή να ριφθή έξω και να καταπατήται υπό των ανθρώπων». Ακόμη, στον Μάρκο διαβάζουμε: «Καλόν το άλας· αλλ' εάν το άλας γείνη ανάλατον, με τι θέλετε αρτύσει αυτό; έχετε άλας εν εαυτοίς και ειρηνεύετε εν αλλήλοις».
Όταν έρθει ο Χριστός στην ζωή μας αλλάζει την γεύση μας! Έχουμε μια γεύση άλατος, νοστιμιάς, γαλήνης και ειρήνης. Με τον τρόπο αυτό και την συμπεριφορά δίνουμε τον Χριστό στην οικογένεια και την κοινωνία που ζούμε.

Ακόμη, διαβάζουμε στον Ματθαίο: «Σεις είσθε το φως του κόσμου· πόλις κειμένη επάνω όρους δεν δύναται να κρυφθή· ουδέ ανάπτουσι λύχνον και θέτουσιν αυτόν υπό τον μόδιον, αλλ' επί τον λυχνοστάτην, και φέγγει εις πάντας τους εν τη οικία». Επίσης, ο απόστολος Παύλος γράφει προς του Φιλιππησίους: «τέκνα Θεού αμώμητα εν μέσω γενεάς σκολιάς και διεστραμμένης, μεταξύ των οποίων λάμπετε ως φωστήρες εν τω κόσμω».

Ο άνθρωπος του Θεού που έχει το Πνεύμα του Χριστού είναι ένας φωστήρας, που παίρνει το φως από τον Χριστό δια του Ευαγγελίου και αντανακλά μεταδίδοντας την γνώση στους ανθρώπους που συναλλάσσεται. Όλα λειτουργούν φυσικά και πνευματικά χωρίς προσπάθεια ανθρώπινη ή επινόηση. Είναι το νέο κτίσμα, ο νέος άνθρωπος που ο Χριστός δημιούργησε δια της αναγεννήσεως της καρδιάς και του πνεύματος. Δείτε τι λέγει ο απόστολος Παύλος προς του Εβραίους: «Θέλω δώσει τους νόμους μου εις την διάνοιαν αυτών, και θέλω γράψει αυτούς επί της καρδίας αυτών, και θέλω είσθαι εις αυτούς Θεός, και αυτοί θέλουσιν είσθαι εις εμέ λαός. Και δεν θέλουσι διδάσκει έκαστος τον πλησίον αυτού και έκαστος τον αδελφόν αυτού, λέγων· Γνώρισον τον Κύριον· διότι πάντες θέλουσι με γνωρίζει από μικρού έως μεγάλου αυτών· διότι θέλω είσθαι ίλεως εις τας αδικίας αυτών, και τας αμαρτίας αυτών και τας ανομίας αυτών δεν θέλω ενθυμείσθαι πλέον».



Τα πάντα στην ζωή μας είναι θέμα (α) ελεύθερης εκλογής και (β) αρχών ή αξιών. Δείτε τι λήγει ο Ιησούς Χριστός: «Ουδείς δούλος δύναται να δουλεύη δύο κυρίους διότι ή τον ένα θέλει μισήσει και τον άλλον θέλει αγαπήσει· ή εις τον ένα θέλει προσκολληθή και τον άλλον θέλει καταφρονήσει. Δεν δύνασθε να δουλεύητε Θεόν και μαμωνά».

Μερικοί «έξυπνοι» νομίζουν ότι μπορούν να υπηρετήσουν και τον Θεό (την πίστη στον Χριστό) και τον σατανά (την αξία του χρήματος) ταυτόχρονα. Όμως ο λόγος του Θεού μας φανερώνει ότι δεν μπορεί αυτό να συμβεί αλλά πολύ γρήγορα ο άνθρωπος θα κριθεί για τις επιλογές του. Διαβάζουμε στην επιστολή του Πέτρου, σχετικά: «Διότι μηδείς υμών ας μη πάσχη ως φονεύς ή κλέπτης ή κακοποιός ή ως περιεργαζόμενος τα αλλότρια. αλλ' εάν πάσχη ως Χριστιανός, ας μη αισχύνηται, αλλ' ας δοξάζη τον Θεόν κατά τούτο. Διότι έφθασεν ο καιρός του να αρχίση η κρίσις από του οίκου του Θεού· και αν αρχίζη πρώτον αφ' ημών, τι θέλει είσθαι το τέλος των απειθούντων εις το ευαγγέλιον του Θεού; και αν ο δίκαιος μόλις σώζηται, ο ασεβής και αμαρτωλός που θέλει φανή;



Παροιμίες 4: 18 Η οδός όμως των δικαίων είναι ως το λαμπρόν φως, το φέγγον επί μάλλον και μάλλον, εωσού γείνη τελεία ημέρα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις