ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
Μάρκος 11: 26 Αν,
όμως, εσείς δεν συγχωρείτε, ούτε ο Πατέρας σας, που είναι στους ουρανούς, θα
συγχωρήσει τα αμαρτήματά σας.
Ο πιστός, στο σώμα του Χριστού.
Το σώμα του Χριστού, ο λαός του
Θεού.
Η αντίσταση του πιστού και ο
λαός του Θεού.
Η Εκκλησία, είναι ο στύλος και η στήριξη, η βάση της
αλήθειας του Χριστού.
Όλος ο λόγος του Θεού είναι δοσμένος δια Πνεύματος Αγίου,
για να στηρίξει την πίστη των αγίων, στο θεμέλιο που είναι ο Χριστός, ο
χρισμένος Βασιλέας και Κύριος Ιησούς.
Γράφει ο απόστολος Παύλος:
«Όλη η Γραφή είναι θεόπνευστη και ωφέλιμη για διδασκαλία, για έλεγχο, για διόρθωση, για διαπαιδαγώγηση η
οποία οδηγεί σε μια ζωή δικαιοσύνης, έτσι που να είναι ολοκληρωμένος ο άνθρωπος
του Θεού, καταρτισμένος για κάθε καλό έργο».
Αυτό που γράφει ο Παύλος είναι η «παιδεία του πιστού», που
ολοκληρώνεται σε όλη την πνευματική του ζωή με τον Χριστό, εδώ στη γη.
Περιλαμβάνει:
1.
Διδασκαλία, στα αρχικά στοιχεία του λόγου του
Θεού.
2.
Έλεγχο, της πνευματικής ζωής του πιστού δια
Πνεύματος Αγίου.
3.
Διόρθωση, ύστερα από μαθητεία και ειλικρινή
μετάνοια.
4.
Παιδεία, σύνεση και σοφία για το μέλλον και τα
βαθιά γεράματα.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Ο άνθρωπος του Θεού έχει μπροστά του ένα διαρκή πνευματικό
αγώνα αγιασμού και καθαρών χεριών, ενώπιον του Θεού.
Ο απόστολος Παύλος το ορίζει στην επιστολή του, προς τους
Εφέσιους, γράφοντας:
«Σας παρακαλώ, λοιπόν, εγώ ο φυλακισμένος, χάρη τού Κυρίου, να
περπατήσετε άξια της πρόσκλησής του,
με την οποία προσκληθήκατε,
Και ο Παύλος, συνεχίζει:
«με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία, υποφέροντας ο ένας τον άλλον με αγάπη,
φροντίζοντας με ζήλο να διατηρείτε την ενότητα του Πνεύματος διαμέσου τού
συνδέσμου τής ειρήνης».
Αυτός είναι ο αγώνας (!) μαζί με τον λαό του Θεού.
Ο αγώνας αυτός περιλαμβάνει:
1.
Αντιμετώπιση των σκανδάλων
2.
Αντιμετώπιση των αιρέσεων
3.
Αντιμετώπιση των ψευτοδιδασκάλων
4.
Αντιμετώπιση των ψευδοπροφητών
Ποια είναι τα όπλα του λαού του Θεού, της Εκκλησίας;
Τα όπλα της Εκκλησίας είναι πνευματικά, δηλαδή τα όπλα του
αγιασμού και της καθαρότητας δια Πνεύματος Αγίου.
Γράφει ο απόστολος Παύλος:
«Κανένας σάπιος λόγος ας μη
βγαίνει από το στόμα σας, αλλά όποιος είναι καλός για οικοδομή τής ανάγκης, για
να δώσει χάρη σ' αυτούς που ακούν».
«Και μη λυπείτε το Πνεύμα το
Άγιο του Θεού, με το οποίο σφραγιστήκατε για την ημέρα τής απολύτρωσης».
«Κάθε πικρία και θυμός και οργή και κραυγή και βλασφημία, ας αφαιρεθεί
από σας με κάθε κακία· γίνεστε δε, ο ένας
στον άλλον, χρήσιμοι, εύσπλαχνοι, συγχωρώντας ο ένας τον άλλον, όπως και ο
Θεός συγχώρησε εσάς διαμέσου τού Χριστού».
«Μάλιστα, πορνεία και κάθε
ακαθαρσία ή πλεονεξία ούτε να ονομάζεται ανάμεσά σας, όπως πρέπει σε αγίους».
Φαίνεται καθαρά, ότι ο πιστός έχει να αποβάλλει πολλά από τις προσωπικές
αδυναμίες του και να γίνει ένα εργαλείο του Θεού χρήσιμο, εύχρηστο, ώστε να
υπηρετήσει τον Θεό και τον λαό Του.
Σε άλλη επιστολή του ο Παύλος, γράφει:
«Μονάχα, πολιτεύεστε επάξια προς το ευαγγέλιο του Χριστού, για να ακούσω,
είτε όταν έρθω και σας δω είτε ενώ είμαι απών, την κατάστασή σας, ότι στέκεστε σε
ένα πνεύμα, αγωνιζόμενοι μαζί, με μια
ψυχή, για την πίστη τού ευαγγελίου»·
Σε άλλη επιστολή του ο Παύλος, γράφει:
«Γι' αυτό κι εμείς, από την ημέρα που το ακούσαμε, δεν παύουμε να προσευχόμαστε
για σας, και να δεόμαστε να γίνετε πλήρεις
από την επίγνωση του θελήματός του με κάθε σοφία και πνευματική σύνεση· για
να περπατήσετε αντάξια στον Κύριο, ευαρεστώντας σε όλα, καρποφορώντας σε κάθε έργο
αγαθό, και αυξανόμενοι στην επίγνωση του Θεού».
Σε άλλη επιστολή του ο Παύλος, γράφει:
«καθώς ξέρετε, ότι κάθε έναν από σας ξεχωριστά, όπως ο πατέρας τα δικά του
παιδιά, σας προτρέπαμε και παρηγορούσαμε·
και διαμαρτυρόμασταν να περπατήσετε αντάξια του Θεού, που μας προσκαλεί στη δική
του βασιλεία και δόξα».
Εφεσίους 4: 29 Κανένας σάπιος λόγος ας μη βγαίνει από
το στόμα σας, αλλά όποιος είναι καλός για οικοδομή τής ανάγκης, για να δώσει
χάρη σ' αυτούς που ακούν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου