ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΤΕ ΜΕΤ’ ΕΜΟΥ!


2η επιστολή προς Θεσσαλονικείς 3: 1   αδελφοί, προσεύχεστε για μας, για να τρέχει ο λόγος τού Κυρίου και να δοξάζεται, καθώς και σε σας,




Προσευχή υπέρ των εργατών του Θεού
Ο θερισμός είναι πολύς
Οι εργάτες είναι ολίγοι


Ο Κύριος Ιησούς κατά την διάρκεια της διακονίας του, είχε καλέσει κοντά του, δώδεκα μαθητές, που είχε ονομάσει αποστόλους.

Το έργο των αποστόλων ήταν να εξέρχονται ανά δύο – δύο, σε πόλεις και χωριά και να αναγγέλλουν, να κηρύττουν το Ευαγγέλιο του Χριστού, να θεραπεύουν τους ασθενείς και να εκβάλουν τα δαιμόνια.

Το Ευαγγέλιο του Χριστού, το οποίο σε άλλες γενεές, δεν είχε αποκαλυφθεί.


Ο απόστολος Παύλος γράφει σχετικά:

«Και σ' αυτόν ο οποίος μπορεί να σας στηρίξει σύμφωνα με το ευαγγέλιό μου και το κήρυγμα του Ιησού Χριστού, ύστερα από αποκάλυψη του μυστηρίου, το οποίο από αιώνιους χρόνους είχε μεν παραμείνει σε σιγή, όμως, τώρα φανερώθηκε διαμέσου προφητικών γραφών, με επιταγή τού αιώνιου Θεού, και γνωρίστηκε σε όλα τα έθνη, για υπακοή πίστης»·


Αυτό το Ευαγγέλιο, το αποκαλυμμένο πλέον μυστήριο του Θεού, που ήταν η σωτηρία όλων των εθνών δια της θυσίας του Αμνού του Θεού, κατά την εντολή του Κυρίου Ιησού:

«Πηγαίνετε σε όλο τον κόσμο, και κηρύξτε το ευαγγέλιο σε όλη την κτίση. Όποιος πιστέψει και βαπτιστεί, θα σωθεί· όποιος, όμως, απιστήσει, θα κατακριθεί».



Ο ΘΕΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΣ, ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΛΙΓΟΙ

Ο Κύριος Ιησούς κάλεσε και άλλους εργάτες κοντά του, τους Ευαγγελιστές (!) άλλους 70 που έμειναν γνωστοί σαν εβδομήκοντα, τους οποίους και απέστειλε να κηρύττουν το Ευαγγέλιο της βασιλείας των ουρανών και να θεραπεύουν τους ασθενείς.

Όμως, ο Κύριος έβλεπε την ανάγκη και την έλλειψη των εργατών.

Διαβάζουμε:  
«Και βλέποντας τα πλήθη, σπλαχνίστηκε γι' αυτά, επειδή ήσαν βασανισμένα και σκορπισμένα σαν πρόβατα που δεν είχαν ποιμένα. Τότε, λέει στους μαθητές του: Ο μεν θερισμός είναι πολύς, οι εργάτες όμως είναι λίγοι· παρακαλέστε, λοιπόν, τον κύριο του θερισμού να βγάλει εργάτες στον θερισμό του».


Ο Κύριος βάζει ένα ζήτημα για το οποίο η εκκλησία Του, πρέπει να προσεύχεται. Το αίτημα είναι ο Θεός να αποστείλει εργάτες στον θερισμό Του.

Ο θερισμός, είναι αυτό που είπε ο Κύριος στους δώδεκα:

«Δεν λέτε εσείς ότι, τέσσερις μήνες είναι ακόμα, και έρχεται ο θερισμός; Προσέξτε, σας λέω, σηκώστε ψηλά τα μάτια σας, και δείτε τα χωράφια, ότι είναι κιόλας άσπρα για θερισμό. Και εκείνος που θερίζει παίρνει μισθό, και μαζεύει καρπό για αιώνια ζωή, για να χαίρεται μαζί και εκείνος που σπέρνει και εκείνος που θερίζει. 

Επειδή, σε τούτο αληθεύει ο λόγος, ότι: Άλλος είναι εκείνος που σπέρνει, και άλλος εκείνος που θερίζει. Εγώ σας απέστειλα για να θερίζετε εκείνο στο οποίο εσείς δεν κοπιάσατε· άλλοι κοπίασαν, κι εσείς μπήκατε μέσα στον κόπο τους».


Είναι αλήθεια ότι ο ίδιος ο Θεός εργάζεται την σωτηρία του αμαρτωλού ανθρώπου, με ένα παράξενο τρόπο «ενεργητικής αγάπης», δια των ενεργημάτων Του.

Όταν ο εχθρός, ο σατανάς αντιστέκεται στον άνθρωπο και τον εμποδίζει από την πίστη του Ιησού και του Ευαγγελίου,  τότε ο Θεός αποστέλλει τους δούλους του με εξουσία δια Πνεύματος Αγίου δια να επιτιμήσουν τον εχθρό.

Διαβάζουμε:

«Και αφού διαπέρασαν το νησί μέχρι την Πάφο βρήκαν κάποιον μάγο, έναν Ιουδαίο ψευδοπροφήτη, που ονομαζόταν Βαριησούς, ο οποίος ήταν μαζί με τον ανθύπατο Σέργιο Παύλο, έναν συνετό άνδρα.

Αυτός, αφού προσκάλεσε τον Βαρνάβα και τον Σαύλο, ζήτησε να ακούσει τον λόγο τού Θεού. Όμως, αντιστεκόταν σ' αυτούς ο Ελύμας ο μάγος (επειδή, έτσι ερμηνεύεται το όνομά του), ζητώντας να αποτρέψει τον ανθύπατο από την πίστη.

Όμως, ο Σαύλος, που αποκλήθηκε και Παύλος, αφού έγινε πλήρης από το Πνεύμα το Άγιο, και ατενίζοντας σ' αυτόν, είπε: Ω, εσύ, που είσαι γεμάτος από κάθε δόλο και κάθε ραδιουργία, γιε τού διαβόλου, εχθρέ κάθε δικαιοσύνης, δεν θα παύσεις να διαστρέφεις τούς ίσιους δρόμους τού Κυρίου;

Και τώρα, δες, το χέρι τού Κυρίου είναι εναντίον σου· και θα είσαι τυφλός, χωρίς να βλέπεις τον ήλιο, μέχρι ορισμένον καιρό. Κι αμέσως, έπεσε επάνω του αμαύρωση και σκοτάδι· και γυρίζοντας ολόγυρα ζητούσε χειραγωγούς.

Τότε, βλέποντας ο ανθύπατος το γεγονός, πίστεψε, μένοντας έκπληκτος με τη διδασκαλία τού Κυρίου.



Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ, ΣΑΝ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

 Ο απόστολος Παύλος γνώριζε πολύ καλά, αυτές τις μάχες με τον εχθρό. Γιαυτό και ζητούσε σε κάθε επιστολή του τις προσευχές των αγίων αδελφών.

Διαβάζουμε:

«Σας παρακαλώ, όμως, αδελφοί, για το όνομα του Ιησού Χριστού και για την αγάπη τού Πνεύματος, να συναγωνιστείτε μαζί μου προσευχόμενοι για μένα στον Θεό»·


«Ενώ κι εσείς συνεργείτε για μας με τη δέηση, για να γίνει ευχαριστία για μας από πολλά πρόσωπα, με πολλούς τρόπους, για το χάρισμα που δόθηκε σε μας».


«Και για μένα, για να μου δοθεί λόγος να ανοίξω το στόμα μου με παρρησία, ώστε να κάνω γνωστό το μυστήριο του ευαγγελίου, χάρη τού οποίου είμαι πρέσβης, φορώντας αλυσίδα, για να μιλήσω γι' αυτό με θάρρος, όπως πρέπει να μιλήσω».



Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ

Ο συντονισμός του έργου του Θεού είναι το πιο σημαντικό, στην ζωή του εργάτη του Θεού.

Ο απόστολος Παύλος, το φανερώνει αυτό σε πολλά σημεία μέσα από τις επιστολές του.

Διαβάζουμε:
«Θάρθω δε σε σας, αφού περάσω διαμέσου τής Μακεδονίας, (επειδή, τώρα περνάω διαμέσου τής Μακεδονίας)· και, ίσως, θα παραμείνω κοντά σας ή και θα μείνω με σας όλο τον χειμώνα, ώστε να με κατευοδώσετε εσείς, όπου αν πάω.

Επειδή, δεν θέλω να σας δω τώρα ως περαστικός· ελπίζω, όμως, να μείνω κοντά σας λίγο καιρό, αν το επιτρέψει ο Κύριος. Μάλιστα, θα μείνω στην Έφεσο μέχρι την Πεντηκοστή· επειδή, μου ανοίχθηκε μια μεγάλη και ενεργητική θύρα, και οι ενάντιοι είναι πολλοί».



2η επιστολή προς Κορινθίους 4: 15 Επειδή, τα πάντα είναι για σας· ώστε, η χάρη που πλεόνασε, εξαιτίας τής ευχαριστίας των περισσότερων, να περισσεύσει για τη δόξα τού Θεού.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις