ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Γαλάτες 5: 13 Επειδή,
εσείς, αδελφοί, προσκληθήκατε σε ελευθερία· μονάχα, μη μεταχειρίζεστε την
ελευθερία για αφορμή τής σάρκας, αλλά με την αγάπη υπηρετείτε, ως δούλοι, ο
ένας τον άλλον.
Ελευθερία!
Ελεύθερος!
Λέξη και έκφραση (!) που μόνον ένας σκλάβος μπορεί να
φωνάξει με ενθουσιασμό.
Ένας σκλάβος, με δεσμά.
Δεσμά! είτε φυσικά, ή πνευματικά.
ΔΕΣΜΑ
Πολλοί άνθρωποι αποκαλούν δεσμά, αυτά που θεωρούν ότι τους
εγκλωβίζουν και τους στερούν την ατομική ελευθερία.
Ας δούμε μερικά:
1.
Οι φυλακές
2.
Το Αλκοόλ
3.
Τα ελαφρά ή τα βαριά ναρκωτικά
4.
Ο Γάμος
5.
Διάφορα απίθανα πάθη
Ο Κύριος Ιησούς, ο Χριστός όταν άρχισε την διακονία Του,
ανέφερε ακριβώς το αντικείμενο της αποστολής του.
Ο Κύριος, είπε: «Πνεύμα Κυρίου είναι επάνω μου· γι' αυτό με
έχρισε· με έστειλε για να φέρνω τα χαρμόσυνα νέα στους φτωχούς, για να γιατρέψω
τούς συντριμμένους στην καρδιά, για να κηρύξω ελευθερία στους αιχμαλώτους, και
ανάβλεψη στους τυφλούς, να αποστείλω τούς ψυχικά τσακισμένους σε ελευθερία».
Το ξαναγράφω: «να
κηρύξω ελευθερία στους αιχμαλώτους, και ανάβλεψη στους τυφλούς, να αποστείλω
τούς ψυχικά τσακισμένους σε ελευθερία»!
Επίσης, ο Κύριος Ιησούς μιλώντας προς τους Ιουδαίους που
είχαν μόλις πιστεύσει, τους είπε: «Αν εσείς μείνετε στον δικό μου λόγο, είστε
αληθινά μαθητές μου και θα γνωρίσετε την αλήθεια, και η αλήθεια θα σας
ελευθερώσει».
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Πώς ορίζεται η ελευθερία που ο Κύριος Ιησούς υπονοεί;
Ο άνθρωπος να μπορεί να θέλει αυτό που είναι το δίκαιο και
να το εκτελεί.
Κάτι για το όποιο ο απόστολος Παύλος, γράφει σαν προσωπική
μαρτυρία: «ξέρω ότι μέσα μου (δηλαδή, μέσα στο Εγώ μου) δεν κατοικεί αγαθό·
επειδή, το να θέλω, βρίσκεται κοντά μου, το να κάνω, όμως, το καλό, δεν το
βρίσκω· επειδή, δεν κάνω το αγαθό, που θέλω· αλλά, το κακό, που δεν θέλω, αυτό
κάνω».
Αυτό ακριβώς (!) αισθάνεται κάθε άνθρωπος που ομολογεί
ειλικρινά την εσωτερική πάλη μέσα του.
Και ο Παύλος συνεχίζει την εξομολόγηση του: «Βρίσκω, λοιπόν,
τούτον τον νόμο, ότι, ενώ εγώ θέλω να κάνω το καλό, κοντά μου βρίσκεται το
κακό. Επειδή, βρίσκω μεν ευχαρίστηση στον νόμο τού Θεού κατά τον εσωτερικό
άνθρωπο· όμως, βλέπω μέσα στα μέλη μου έναν άλλο νόμο, που αντιμάχεται στον
νόμο τού νου μου, και με αιχμαλωτίζει στον νόμο τής αμαρτίας, που είναι μέσα
στα μέλη μου».
Και ο Παύλος, καταλήγει, με απελπισία: «Ω, ταλαίπωρος
άνθρωπος εγώ· ποιος θα με ελευθερώσει από το σώμα αυτού τού θανάτου;».
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ
Στην επιστολή του προς τους Ρωμαίους, ο Παύλος φωνάζει, με
χαρά, όταν εννοεί το μεγαλείο της γνώσης και της αποκάλυψης του μυστηρίου της σωτηρίας
δια του Ιησού Χριστού: «Ευχαριστώ τον Θεό διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου
μας».
Και ομολογεί: «Άρα, λοιπόν, εγώ ο ίδιος με τον νου μεν
δουλεύω στον νόμο τού Θεού· με τη
σάρκα, όμως, στον νόμο τής αμαρτίας».
Και τότε εννοεί και μας εξηγεί και μας: «Επειδή, το αδύνατο στον νόμο του Θεού, (καθότι ήταν ανίσχυρος
εξαιτίας τής σάρκας), ο Θεός, στέλνοντας τον δικό του Υιό με ομοίωμα σάρκας αμαρτίας,
και σε σχέση με την αμαρτία, κατέκρινε την αμαρτία στη σάρκα· για να εκπληρωθεί
η δικαιοσύνη τού νόμου του Θεού, σε μας,
που δεν περπατάμε σύμφωνα με τη σάρκα (το Εγώ), αλλά σύμφωνα με το Πνεύμα».
Ο απόστολος Παύλος γράφει στις επιστολές του, απευθυνόμενος
σε ανθρώπους του Θεού, που γνώρισαν την ελευθερία δια του Ιησού Χριστού:
«Ο δε Κύριος είναι το Πνεύμα· και όπου είναι το Πνεύμα τού
Κυρίου, εκεί υπάρχει ελευθερία».
«Στην ελευθερία, λοιπόν, με την οποία μας ελευθέρωσε ο
Χριστός, να μένετε σταθεροί, και μη υποβληθείτε ξανά σε ζυγό δουλείας».
«εσείς, αδελφοί, προσκληθήκατε σε ελευθερία· μονάχα, μη μεταχειρίζεστε
την ελευθερία για αφορμή τής σάρκας, αλλά με την αγάπη υπηρετείτε, ως δούλοι, ο
ένας τον άλλον».
ΤΑ ΜΗ (!) ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Διαβάζουμε από τον λόγο του Θεού, τις επιστολές των Αποστόλων,
την πρόκληση του ανθρώπου όταν, μετά από την απόλαυση της Ελευθερίας (!) δια
του Ιησού Χριστού, παίρνει την αφορμή, ώστε να δράση με πονηριά, ο ίδιος:
«Επειδή, εσείς, αδελφοί, προσκληθήκατε σε ελευθερία·
μονάχα, μη μεταχειρίζεστε την
ελευθερία για αφορμή τής σάρκας, αλλά με την αγάπη υπηρετείτε, ως δούλοι, ο
ένας τον άλλον».
«ως ελεύθεροι, και όχι ως έχοντας την ελευθερία για επικάλυμμα της κακίας, αλλά ως
δούλοι τού Θεού».
Ακόμη, διαβάζοντας από την επιστολή του Πέτρου, βλέπουμε
αυτούς (!!) που δελεάζουν καθαρές ψυχές, με ένα συστηματικό και πονηρό τρόπο.
Διαβάζουμε:
«Επειδή, μιλώντας υπερήφανα λόγια ματαιότητας, με τις
επιθυμίες τής σάρκας, με τις ασέλγειες, δελεάζουν
εκείνους οι οποίοι πραγματικά απέφυγαν αυτούς που ζουν μέσα σε πλάνη· οι οποίοι
τούς υπόσχονται ελευθερία, ενώ οι
ίδιοι είναι δούλοι τής διαφθοράς· δεδομένου ότι, από όποιον κάποιος πέφτει
νικημένος, γίνεται και δούλος του».
Ο δε Παύλος, γράφει σχετικά: «για να μη είμαστε πλέον του
νηπίου (!) με το να κυματιζόμαστε και να περιφερόμαστε με κάθε άνεμο της διδασκαλίας, μέσα στη δολιότητα των ανθρώπων, μέσα στην
πανουργία προς μεθόδευση της πλάνης». Αμήν.
1η επιστολή του Πέτρου 2: 16 ως
ελεύθεροι, και όχι ως έχοντας την ελευθερία για επικάλυμμα της κακίας, αλλά ως
δούλοι τού Θεού.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου