Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ!
1η επιστολή του Ιωάννη 5: 13 Αυτά
τα έγραψα σε σας που πιστεύετε στο όνομα του Υιού τού Θεού, για να γνωρίζετε ότι
έχετε αιώνια ζωή, και για να πιστεύετε στο όνομα του Υιού τού Θεού.
Η ομολογία της πίστεως στον Ιησού.
Η μαρτυρία του Ιησού Χριστού.
Η μαρτυρία του Θεού.
Ο άνθρωπος του Θεού, στην Νέα Διαθήκη, ζει κατά χάριν του Κυρίου
μας Ιησού Χριστού.
Είναι ο αναγεννημένος άνθρωπος που γεύτηκε την σωτηρία, κατά
χάριν, όπως και όλοι οι πρώτοι χριστιανοί των τριών πρώτων αιώνων.
Ακόμη, χαρακτηρίζεται ο άνθρωπος που ζει με ένα καταστατικό (!)
αυτό της διδαχής του Χριστού και των Αποστόλων.
Ανάμεσα στις οδηγίες, που ο Κύριος Ιησούς έδωκε στους δώδεκα
αποστόλους, ήταν:
«Καθένας, λοιπόν, που θα με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον
ομολογήσω και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς. Όποιος,
όμως, με αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον αρνηθώ και εγώ μπροστά στον
Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς».
Αυτή η οδηγία, ήταν καθολική.
Και είναι, για κάθε έναν άνθρωπο που θα γευτεί την σωτηρία του
Θεού δια της χάριτος του Ιησού Χριστού.
Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
Ο Κύριος Ιησούς, απέστειλε τους δώδεκα αποστόλους με την
εντολή:
«Πηγαίνετε σε όλο τον κόσμο, και κηρύξτε το ευαγγέλιο σε όλη την κτίση.
Όποιος πιστέψει και βαπτιστεί, θα σωθεί· όποιος, όμως, απιστήσει, θα κατακριθεί».
Και ο απόστολος Παύλος, έγραψε στην επιστολή του, προς τους Ρωμαίους:
«Συνταφήκαμε, λοιπόν, μαζί του διαμέσου τού βαπτίσματος στον θάνατο, ώστε,
καθώς ο Χριστός αναστήθηκε από τους νεκρούς με τη δόξα τού Πατέρα, έτσι κι εμείς
να περπατήσουμε σε μια νέα ζωή».
Ακόμη, ο απόστολος Παύλος, μέσα από αυτή την επιστολή του,
φανερώνει την ολοκλήρωση της σωτηρίας του ανθρώπου, δια της ομολογίας του Ιησού,
σαν Κύριο και Σωτήρα.
Διαβάζουμε:
«τι λέει; «Κοντά σου είναι ο λόγος, στο στόμα σου, και στην καρδιά
σου»· δηλαδή, ο λόγος τής πίστης που
κηρύττομε· ότι, αν με το στόμα σου ομολογήσεις Κύριο, τον Ιησού, και μέσα στην
καρδιά σου πιστέψεις ότι ο Θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς, θα σωθείς·
επειδή, με την καρδιά πιστεύει κάποιος προς δικαιοσύνη, και με το στόμα
γίνεται ομολογία προς σωτηρία»
Γιατί είναι ανάγκη να ολοκληρωθεί η σωτηρία του ανθρώπου, αμέσως
(!) από τα πρώτα του βήματα;
Ας δούμε μερικές αιτίες:
1.
Για να μπορεί ο άνθρωπος να ζήσει με χαρά και
δύναμη Πνεύματος Αγίου.
2.
Για να μπορεί να ομολογεί το όνομα του Χριστού,
παντού όπου σταθεί στην οικογένεια του, ή στην πόλη του, ή στην εργασία του.
3.
Για να μπορεί ο Θεός να του αναθέσει έργο, δικό
Του.
4.
Για να μπορεί να πάσχει υπέρ του ονόματος του
Χριστού.
Δείτε τι γράφει, ο απόστολος Παύλος προς τους Φιλιππησίους:
«χωρίς να φοβάστε σε τίποτε από τους ενάντιους· που σ' αυτούς μεν είναι
ένδειξη απώλειας, σε σας όμως σωτηρίας, κι αυτό από τον Θεό· επειδή, σε σας
χαρίστηκε το υπέρ τού Χριστού όχι μονάχα να πιστεύετε σ' αυτόν, αλλά και να
πάσχετε υπέρ αυτού· έχοντας τον ίδιον αγώνα, τον οποίο είδατε σε μένα, και τώρα
ακούτε ότι υπάρχει σε μένα».
Το ξαναγράφω: «όχι
μονάχα να πιστεύετε σ' αυτόν, αλλά και να πάσχετε υπέρ αυτού»!
Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Ο άνθρωπος του Θεού, μέχρι τέλους της ζωής του, δίνει την
μαρτυρία του Ιησού.
Αυτό οφείλεται στο νέο πνεύμα και στην νέα καρδιά, που ο
Χριστός δίνει στον άνθρωπο, μαζί με την αναγέννηση.
Το πιο φυσιολογικό, στον άνθρωπο του Θεού, είναι να μιλά για
τον Ιησού και την Ανάσταση, πάντα και παντού!
Γράφει ο Ιωάννης στο βιβλίο της Αποκάλυψης, τα λόγια που
απευθύνει ο Κύριος Ιησούς προς τον ποιμένα της εκκλησίας της Φιλαδέλφειας.
Διαβάζουμε:
«Ξέρω τα έργα σου· δες, έβαλα μπροστά σου μια ανοιγμένη θύρα, και
κανένας δεν μπορεί να την κλείσει· επειδή, έχεις μικρή δύναμη, και φύλαξες τον
λόγο μου, και δεν αρνήθηκες το όνομά μου».
Αργότερα, διαβάζουμε την αναφορά του Κυρίου στον λαό Ισραήλ
και τον διωγμό (!) που θα υποστεί κατά την μεγάλη θλίψη, αφού θα έχουν δεχτεί
τον Ιησού σαν Μεσσία.
Τονίζει την μαρτυρία του Ιησού Χριστού, από το υπόλοιπο του
λαού Ισραήλ:
«Και ο δράκοντας οργίστηκε ενάντια στη γυναίκα, και πήγε να κάνει
πόλεμο με τους υπόλοιπους από το σπέρμα της, που τηρούν τις εντολές τού Θεού
και έχουν τη μαρτυρία τού Ιησού Χριστού».
Στο τέλος του βιβλίου της Αποκάλυψης, ο άγγελος που
συνομιλεί με τον Ιωάννη, λέγει:
«Πρόσεχε, μη το κάνεις αυτό· εγώ είμαι σύνδουλός σου, και των αδελφών
σου, που έχουν τη μαρτυρία τού Ιησού· τον Θεό προσκύνησε· επειδή, η μαρτυρία
τού Ιησού είναι το πνεύμα τής προφητείας».
Το ξαναγράφω: «και των
αδελφών σου, που έχουν τη μαρτυρία τού Ιησού»!
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ
Το πνεύμα της προφητείας του βιβλίου της Αποκάλυψης, αφορά
την μαρτυρία του Ιησού!
Όταν αρχίζει το βιβλίο της Αποκάλυψης, διαβάζουμε:
«Η Αποκάλυψη του Ιησού Χριστού, που
έδωσε σ' αυτόν ο Θεός, για να δείξει στους δούλους του, εκείνα που σύντομα πρέπει
να γίνουν· και τα φανέρωσε, στέλνοντας με τον άγγελό του στον δούλο του τον Ιωάννη·
ο οποίος μαρτύρησε για τον λόγο τού Θεού, και για τη μαρτυρία τού Ιησού Χριστού,
και για όσα είδε».
Το ξαναγράφω: «ο οποίος
μαρτύρησε για τον λόγο τού Θεού, και για τη μαρτυρία τού Ιησού Χριστού»!
Ο Ιωάννης, γνώριζε δύο πράγματα:
1.
Ότι μαρτυρεί, ή ομολογεί τον λόγο του Θεού!
2.
Ότι μαρτυρεί, ή ομολογεί αυτά που: (α) θα δει,
δηλαδή την δόξα του Χριστού, (β) αυτά που θα του πει ο Ιησούς Χριστός και
αφορούσαν τις επτά εκκλησίες και (γ) αυτά που θα συνέβαιναν πολύ αργότερα, όμως
ορμητικά, γρήγορα!
Ας δούμε, πώς ο Ιησούς αναφέρεται σχετικά με την ταχύτητα
των γεγονότων, από το αρχαίο κείμενο:
«ιδου ερχομαι ταχυ μακαριος ο
τηρων τους λογους της προφητειας του βιβλιου τουτου»
«και ιδου ερχομαι ταχυ και ο
μισθος μου μετ εμου αποδουναι εκαστω ως το εργον αυτου εσται»
«λεγει ο μαρτυρων ταυτα ναι ερχομαι
ταχυ αμην ναι ερχου κυριε ιησου»
1η επιστολή προς Τιμόθεο 6: 12 Αγωνίζου
τον καλό αγώνα τής πίστης, κράτα την αιώνια ζωή, στην οποία και προσκλήθηκες,
και ομολόγησες την καλή μαρτυρία, μπροστά σε πολλούς μάρτυρες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου