ΧΙΛΙΕΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗ ΓΗ! – ΜΕΡΟΣ 1
Αποκάλυψη 20: 5 Οι
δε λοιποί των νεκρών δεν ανέζησαν, εωσού πληρωθώσι τα χίλια έτη. Αύτη είναι η
ανάστασις η πρώτη.
Μετά την 7/ετη μεγάλη θλίψη!
Μετά την Δευτέρα παρουσία του
Χριστού!
Η χιλιετής βασιλεία του Χριστού
στη γη!
Τι λέγει ο Χριστός στην
Αποκάλυψη;
Πόσα γνωρίζουμε;
Στα επόμενα άρθρα, θα ασχοληθούμε με το θέμα της χιλιετούς
βασιλείας του Χριστού πάνω στην γη.
Ένα θέμα, που λίγοι πιστοί γνωρίζουν καθώς απαιτείται
συστηματική μελέτη όλων των Γραφών.
Αυτό που μας βοηθά σήμερα, είναι το βιβλίο της Αποκάλυψης
του Ιησού Χριστού στον Ιωάννη, όπου αριθμεί ακριβώς αυτή την περίοδο, στα χίλια
έτη.
Είναι η περίοδος, που μεσολαβεί μεταξύ της δευτέρας
παρουσίας του Κυρίου Ιησού με δόξα και ισχύ, έως την ανάσταση όλων των νεκρών, ώστε
να σταθούν μπροστά στον θρόνο του Θεού για κρίση και καταδίκη.
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑΙΑΣ
Η διακονία του Ησαΐα άρχισε από το 740 προ Χριστού και επί
σαράντα χρόνια, ο Θεός έδωσε πολλά μηνύματα στον λαό Ισραήλ.
Μεταξύ αυτών ήταν το μήνυμα της χιλιετούς βασιλείας του
Ιησού Χριστού, του Μεσσία επάνω στην γη.
Διαβάζουμε:
«Στις έσχατες ημέρες, το βουνό τού οίκου τού Κυρίου θα στηριχθεί επάνω
στην κορυφή των βουνών, και θα υψωθεί υπεράνω των βουνών· και όλα τα έθνη θα
συρρέουν σ' αυτό, και πολλοί λαοί, θα πάνε, και θα πουν: Ελάτε, και ας ανέβουμε
στο βουνό τού Κυρίου, στον οίκο τού Θεού τού Ιακώβ· και θα μας διδάξει τους
δρόμους του, και θα περπατήσουμε στα μονοπάτια του. Επειδή, από τη Σιών θα βγει
νόμος, και λόγος Κυρίου από την Ιερουσαλήμ. και θα κρίνει ανάμεσα στα έθνη, και
θα ελέγξει πολλούς λαούς· και θα σφυρηλατήσουν τις μάχαιρές τους σε υνία, και
τις λόγχες τους σε δρεπάνια· δεν θα σηκώσουν μάχαιρα, έθνος ενάντια σε έθνος,
ούτε θα μάθουν πλέον τον πόλεμο».
Λίγο αργότερα ο Ησαΐας, γράφει:
«Και ο λύκος θα συγκατοικεί μαζί με το αρνί, και η λεοπάρδαλη θα
αναπαύεται μαζί με το κατσικάκι· και το μοσχάρι και το λιονταράκι και τα
σιτευτά μαζί, και ένα μικρό παιδί θα τα οδηγεί. Και η δάμαλη και η αρκούδα θα
βόσκουν μαζί, τα παιδιά τους θα αναπαύονται μαζί, και το λιοντάρι θα τρώει
άχυρο, όπως το βόδι. Και το παιδί που θηλάζει θα παίζει στην τρύπα τής έχιδνας,
και το απογαλακτισμένο παιδί θα βάλει το χέρι του στη φωλιά τής οχιάς. Δεν θα
κακοποιούν ούτε θα φθείρουν σε όλο το άγιό μου βουνό· επειδή, η γη θα είναι
πλήρης τής γνώσης τού Κυρίου, όπως τα νερά σκεπάζουν τη θάλασσα. Και κατά την
ημέρα εκείνη, προς τη ρίζα του Ιεσσαί, η οποία θα στέκεται σημαία των λαών, σ'
αυτόν θα προστρέξουν τα έθνη, και η ανάπαυσή του θα είναι δόξα».
Επίσης, ο Ησαΐας γράφει:
«Κι επάνω σε τούτο το βουνό, ο Κύριος των δυνάμεων θα κάνει σε όλους
τούς λαούς ευωχία από παχιά, ευωχία από κρασιά στον τρύγο τους, από παχιά
γεμάτα μυελό, από καθαρισμένα κρασιά επάνω στον τρυγητό. Και στο βουνό τούτο θα
αφανίσει το πρόσωπο του περικαλύμματος εκείνου που περισκεπάζει όλους τούς λαούς,
και το κάλυμμα, αυτό που σκεπάζει όλα τα έθνη. Θα καταπιεί τον θάνατο με νίκη·
και ο Κύριος ο Θεός θα σφουγγίσει τα δάκρυα από όλα τα πρόσωπα· και θα
εξαλείψει το όνειδος αυτού του λαού από ολόκληρη τη γη· επειδή, ο Κύριος μίλησε».
Ακόμη, διαβάζουμε στον Ησαΐα:
«Δέστε, ένας βασιλιάς θα βασιλεύσει με δικαιοσύνη, και άρχοντες θα
κυβερνούν με κρίση. Και ο άνθρωπος θα είναι σαν σκέπη από τον άνεμο, και σαν
καταφύγιο από την τρικυμία· σαν ποταμοί νερού μέσα σε ξερή γη, σαν σκιά μεγάλου
βράχου σε γη που διψάει. Και τα μάτια εκείνων που βλέπουν δεν θα είναι
σκοτισμένα, και τα αυτιά εκείνων που ακούν θα είναι προσεκτικά. Και η καρδιά
των παράτολμων θα καταλάβει σοφία, και η γλώσσα εκείνων που τραυλίζουν θα
επιταχύνει να μιλάει καθαρά».
«Ο αχρείος δεν θα ονομάζεται πια ελευθέριος, και ο φιλάργυρος δεν θα
λέγεται μεγαλοπρεπής. Επειδή, ο αχρείος θα μιλάει αχρεία, και η καρδιά του θα
εργάζεται ανομία, για να εκτελεί πονηρία, και να προφέρει πλάνη ενάντια στον
Κύριο, ώστε να στερεί την ψυχή εκείνου που πεινάει, και να εμποδίζει την πόση
σ' εκείνον που διψάει. Και τα όπλα τού φιλάργυρου είναι άδικα· αυτός βουλεύεται
πονηρίες για να αφανίσει τον φτωχό με λόγια αναληθή, ακόμα και όταν ο ενδεής
μιλάει δίκαια. Ο ελευθέριος, όμως, βουλεύεται ελευθέρια, κι αυτός θα στηρίζεται
σε ελευθέρια».
Και ακόμη, διαβάζουμε:
«Αντί για χαλκό θα φέρω χρυσάφι, και αντί για σίδερο θα φέρω ασήμι, και
αντί για ξύλο, χαλκό, και αντί για πέτρες, σίδερο· και θα καταστήσω τους
αρχηγούς σου ειρήνη, και τους επιστάτες σου δικαιοσύνη. Δεν θα ακούγεται πλέον
βία μέσα στη γη σου, ερήμωση, και καταστροφή στα όριά σου· αλλά, θα ονομάζεις
τα τείχη σου Σωτηρία, και τις πύλες σου Αίνεση».
«Δεν θα υπάρχει πλέον σε σένα ο ήλιος ως φως τής ημέρας ούτε το φεγγάρι
θα σε φωτίζει με τη λάμψη του· αλλ' ο Κύριος θα είναι σε σένα αιώνιο φως, και ο
Θεός σου η δόξα σου. Ο ήλιος σου δεν θα δύει πλέον, ούτε το φεγγάρι σου θα
λείψει· επειδή, ο Κύριος θα είναι το αιώνιο φως σου, και οι ημέρες τού πένθους
σου θα τελειώσουν. Και ο λαός σου, θα είναι όλοι δίκαιοι· θα κληρονομήσουν τη
γη για πάντα, ο κλάδος τού φυτέματός μου, το έργο των χεριών μου, για να
δοξάζομαι. Το ελάχιστο θα γίνει χίλια· και το λιγοστό, ισχυρό έθνος· εγώ ο
Κύριος θα το επιταχύνω στον καιρό του».
Για τον λαό του Θεού, σήμερα, που γνωρίζει τον Ιησού Χριστό
μέσα από την χάρη της αναγέννησης δια του λόγου του Θεού και δια του Πνεύματος
του Αγίου, δημιουργείται η σταθερή προσδοκία για τον ερχομό του Κυρίου Ιησού.
Όπως τα μικρά παιδιά περιμένουν τις γιορτές των
Χριστουγέννων (!) ώστε να αποκτήσουν τα πλούσια δώρα των, έτσι και ο λαός του
Θεού προσδοκά αυτή την περίοδο της χιλιετούς βασιλείας.
Μια επίγειος βασιλεία του Χριστού, σχετικά μεγάλης διάρκειας,
όπου:
1.
Θα κυβερνούν οι άγιοι
2.
Ο σατανάς θα είναι δεμένος με αλυσίδες και
σφραγισμένος στην άβυσσο.
3.
Δεν θα υπάρχουν πλάνες και πλάνοι.
4.
Η ζωή θα κυλά ομαλά
5.
Ο Χριστός θα κυβερνά με δικαιοσύνη και αλήθεια
6.
Ο Χριστός θα ποιμάνει με «σιδερένια ράβδο».
Στο επόμενο άρθρο, θα δούμε την συνέχεια του θέματος. Αμήν.
Αποκάλυψη 20: 7 Και
όταν πληρωθώσι τα χίλια έτη, θέλει λυθή ο Σατανάς εκ της φυλακής αυτού,
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου