ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
Ματθαίος 13: 52 Ο
δε είπε προς αυτούς· Διά τούτο πας γραμματεύς, μαθητευθείς εις τα περί της
βασιλείας των ουρανών, είναι όμοιος με άνθρωπον οικοδεσπότην, όστις εκβάλλει εκ
του θησαυρού αυτού νέα και παλαιά.
Ένας εκ των γραμματέων της εποχής του Ιησού Χριστού,
πλησίασε τον Κύριο μετά από μια συζήτηση μεταξύ των Σαδδουκαίων και του Ιησού
Χριστού και έλαβε θέση στην απάντηση του Κυρίου μέσα του, καθώς δέχθηκε την
αλήθεια των λόγων του Κυρίου. Κατόπιν, πλησίασε τον Κύριο με ένα ερώτημα: «Ποια εντολή του Θεού,
είναι πρώτη από όλες;». Ο Κύριος
απάντησε αμέσως με σαφήνεια, λέγοντας: «πρώτη πασών των εντολών είναι· Άκουε
Ισραήλ, Κύριος ο Θεός ημών είναι εις Κύριος και θέλεις αγαπά Κύριον τον Θεόν
σου εξ όλης της καρδίας σου, και εξ όλης της ψυχής σου, και εξ όλης της
διανοίας σου, και εξ όλης της δυνάμεώς σου· αύτη είναι η πρώτη εντολή. Και
δευτέρα ομοία, αύτη· Θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν. Μεγαλητέρα τούτων
άλλη εντολή δεν είναι». Διαβάζουμε στην συνέχεια, ότι ο γραμματέας εκείνος
επανέλαβε τα λόγια του Κυρίου και συμφώνησε ακριβώς, σε ότι είπε ο Κύριος! Ο
Κύριος διάβασε την καρδιά του, γνώρισε την φρόνηση του και αποκρίθηκε: «Δεν είσαι μακράν από της βασιλείας του
Θεού».
Τι εννοούσε ο Κύριος;
Στο ευαγγέλιο του Ματθαίου κυρίαρχη πρόταση στην
διδασκαλία του Ιησού είναι «η βασιλεία των ουρανών». Η βασιλεία των ουρανών
είναι μέρος της μαθητείας μας σχετικά με την Αιώνιο Ζωή. «Αύτη δε είναι η
αιώνιος ζωή, το να γνωρίζωσι σε τον μόνον αληθινόν Θεόν και τον οποίον
απέστειλας Ιησούν Χριστόν». Και στον Νικόδημο ο Κύριος προσθέτει: «Αληθώς,
αληθώς σοι λέγω, εάν τις δεν γεννηθή άνωθεν, δεν δύναται να ίδη την βασιλείαν
του Θεού». Στην επί του όρους ομιλία του ο Κύριος κατέληξε, λέγοντας: «Δεν
θέλει εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών πας ο λέγων προς εμέ, Κύριε,
Κύριε, αλλ' ο πράττων το θέλημα του Πατρός μου του εν τοις ουρανοίς».
Πριν από
την αναγέννηση ο άνθρωπος δεν δύναται να κάνει το θέλημα του Θεού διότι
κυριαρχεί η σάρκα του, το Εγώ του. Και έτσι είναι αδύνατον να εισέλθει στην
βασιλεία των ουρανών. Το εξηγεί ο Παύλος στην επιστολή του: «Επειδή το φρόνημα
της σαρκός είναι θάνατος, το δε φρόνημα του πνεύματος ζωή και ειρήνη· διότι το
φρόνημα της σαρκός είναι έχθρα εις τον Θεόν· επειδή εις τον νόμον του Θεού δεν
υποτάσσεται· αλλ' ουδέ δύναται».
Αυτό που παρατηρούσε ο Κύριος όλη την περίοδο μεταξύ της
έναρξης της διακονίας του Ιωάννη του βαπτιστή και των ημερών του Κυρίου ήταν η
ειλικρινής μετάνοια των ανθρώπων ακούγοντας την φωνή του Θεού «Μετανοείτε διότι
πλησίασε η βασιλεία του Θεού». Όλος ο λαός άκουγε με προσοχή και βαπτιζόταν
στον Ιορδάνη υπό του Ιωάννου και κατόπιν από τους μαθητές του Κυρίου. Πάνω σε
αυτό το γεγονός, ο Κύριος τόνισε: «Από δε των ημερών Ιωάννου του βαπτιστού έως
του νυν η βασιλεία των ουρανών βιάζεται, και οι βιασταί αρπάζουσιν αυτήν».
Υπάρχει βιασύνη;
Η βιασύνη εκφράζει την πραγματική πίστη στον λόγο της
αληθείας, στο λόγο του Θεού. Όλα αρχίζουν από την πίστη μας στο πρόσωπο του
διδασκάλου. Και ο διδάσκαλος είναι ο Ιησούς Χριστός. Τα υπόλοιπα στη ζωή μας
γίνονται με θαυμαστό τρόπο. Δείτε την σύντομη παραβολή του Κυρίου: «Ομοία είναι η βασιλεία των ουρανών με
προζύμιον, το οποίον λαβούσα γυνή ενέκρυψεν εις τρία μέτρα αλεύρου, εωσού
έγεινεν όλον ένζυμον».
Μια
ποσότητα περίπου 22 λίτρα (τρία σάτα) μια γυναίκα ζύμωσε, βάζοντας προζύμι.
Κατόπιν όλο αυτό φούσκωσε και πολλαπλασιάστηκε σε όγκο και έγινε τόσο όμορφα
και γευστικά καρβέλια! Έτσι ομοίως, μέσα μας αυξάνει η βασιλεία του Θεού με πνευματική
γεύση και ομορφιά, καθώς γνωρίζουμε την αλήθεια εκ πίστεως είς πίστη!
«Δεν είσαι
μακράν από της βασιλείας του Θεού» Δηλαδή;
Είσαι
κοντά, αλλά όχι και μέσα! Δεν έχεις ακόμη αναγεννηθεί! Το Εγώ σου είναι ακόμη
ψηλά και κυβερνά την ζωή σου και τις αποφάσεις σου! Πλησίασε, έλα κοντά και ζήτησε από τον Χριστό
να σε σώσει αφού σταυρώθηκε και για σένα! Πες: «Είμαι ένας αμαρτωλός, άθλιος και
άχρηστος άνθρωπος και ζητώ έλεος και σωτηρία αιωνίου ζωής στο όνομα του Ιησού
Χριστού, Αμήν».
Ρωμαίους 14: 17 Διότι
η βασιλεία του Θεού δεν είναι βρώσις και πόσις, αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά
εν Πνεύματι Αγίω· επειδή ο δουλεύων εν τούτοις τον Χριστόν
ευαρεστεί εις τον Θεόν και ευδοκιμεί παρά τοις ανθρώποις.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου