ΠΟΝΗΡΟΣ ΑΙΩΝΑΣ!
Παροιμίες 28: 18 Ο
περιπατών εν ακεραιότητι θέλει σωθή· ο δε διεστραμμένος εν ταις οδοίς αυτού
θέλει πέσει διά μιας.
Ο αιώνας μας, η γενιά μας είναι πονηρή, παρά την
χριστιανική αγωγή στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της γης!
Επίσης,
εμφανίζεται και διεστραμμένη ενώπιον του Θεού που παρατηρεί τα πάντα.
Διαβάζουμε στις Παροιμίες: «Ο φόβος του Κυρίου είναι να μισή τις το κακόν·
αλαζονείαν και αυθάδειαν και πονηράν οδόν και διεστραμμένον στόμα εγώ μισώ».
Ο Θεός και πατέρας παρατηρεί τις καρδιές των ανθρώπων και γνωρίζει
τα βάθη. Δεν υπάρχει φόβος Θεού που είναι το φυσιολογικό, αλλά βλέπει μια συμπεριφορά που χαρακτηρίζεται
από:
# αλαζονεία
Αλαζονεία είναι η μεγαλομανία των ανθρώπων της εποχής μας,
στο να θεωρούν κάτι πολύ μικρό την πίστη στον Ιησού Χριστό και να αναζητούν
κάτι μεγάλο, ανώτερο, μια εμπειρία μοναδική για αυτούς. Αυτή η στάση είναι που
κάνει τον άνθρωπο σταδιακά να χάνει την ισορροπία του, να καταστρέφει την
οικογένεια του χωρίς να το εννοεί και να συνεχίζει με μανία τις άγριες
διαθέσεις του. Αυτό θα τον οδηγήσει σε σχιζοφρένεια και κάποια στιγμή τίποτα
δεν θα διορθώνεται, πάρα μόνον θα αντιμετωπίζεται με φάρμακα και γιατρούς.
# αυθάδεια
Αυθάδεια είναι η έλλειψη σεβασμού στο λόγο του Θεού και η
προφορά λόγων που υποτιμούν την αλήθεια και την διδαχή του Χριστού. Αυτό
σημαίνει και έλλειψη σεβασμού προς τους ποιμένας και πρεσβυτέρους και
διακόνους, που υπηρετούν το σώμα του Χριστού και αδιαφορία για την ειρήνη μέσα
στο σώμα του Χριστού, που είναι η εκκλησία.
# πονηρά οδός
Πονηρά οδός, είναι η ευρύχωρος οδός που φέρει στην απώλεια.
Ένας δρόμος, ή λεωφόρος που αποφεύγει τις θλίψεις, τους ονειδισμούς χάριν του
Χριστού. Ο δρόμος που ο άνθρωπος εκλέγει, ώστε να επιτύχει μόνος του χωρίς
προσευχή, χωρίς μετάνοια, χωρίς εξομολόγηση ενώπιον του Θεού. Ένας δρόμος, που
ο άνθρωπος ακολουθεί χωρίς να προπορεύεται ο Χριστός. Προπορεύεται η υποκρισία,
το ψέμα, η απάτη, το κέρδος, η φήμη, όλα τα δεκαεπτά (17) έργα της σαρκός, του
«εγώ».
# διεστραμμένο στόμα
Το διεστραμμένο στόμα, που εκφράζει την επιθυμία της
ακαθαρσίας και του ψέματος ώστε να διαφθείρει κάθε άνθρωπο που έρχεται σε
επαφή. Ο άνθρωπος που διαστρέφει την διδασκαλία ώστε να αποσπάσει οπαδούς.
Διαβάζουμε στους Γαλάτες: «Δεικνύουσι ζήλον προς εσάς, ουχί όμως καλόν, αλλά θέλουσι
να σας αποκλείσωσι, διά να έχητε σεις ζήλον προς αυτούς».
Ζούμε λοιπόν σε ένα πονηρό αιώνα, πιο πονηρό από ποτέ! Αυτό
δημιουργεί ένα χάσμα που μεγαλώνει και απομακρύνει την χάρη και το έλεος του
Θεού. Αντίθετα, φέρνει την οργή και το θυμό του Θεού πλησίον. Διαβάζουμε στον
προφήτη Ιερεμία: «Θόρυβος θέλει φθάσει έως των περάτων της γής· διότι ο Κύριος
έχει κρίσιν μετά των εθνών· αυτός διαδικάζεται μετά πάσης σαρκός· θέλει
παραδώσει τους ασεβείς εις μάχαιραν, λέγει Κύριος. Ούτω λέγει ο Κύριος των
δυνάμεων· Ιδού, κακόν θέλει εξέλθει από έθνους εις έθνος και ανεμοστρόβιλος
μέγας θέλει εγερθή εκ των άκρων της γης. Και εν εκείνη τη ημέρα θέλουσι
κοίτεσθαι τεθανατωμένοι παρά Κυρίου απ' άκρου της γης έως άκρου της γής· δεν
θέλουσι θρηνολογηθή ουδέ συναχθή ουδέ ταφή· θέλουσιν είσθαι διά κοπρίαν επί της
επιφανείας της γης». Δείτε εδώ την ερχόμενη κρίση και απόφαση του Θεού, όπως το
είδαμε ήδη με ακρίβεια στους δύο παγκόσμιους πολέμους!
Πώς θα διέλθουμε μέσα από τον πονηρό αιώνα, όσοι αγαπάμε τον Θεό;
Ας δούμε τι λέγει η Γραφή: «Διότι εφανερώθη η χάρις του
Θεού η σωτήριος εις πάντας ανθρώπους, διδάσκουσα ημάς να αρνηθώμεν την ασέβειαν
και τας κοσμικάς επιθυμίας και να ζήσωμεν σωφρόνως και δικαίως και ευσεβώς εν
τω παρόντι αιώνι».
Αντίσταση στην αμαρτία! Πώς;
Για να
μπορέσει ο άνθρωπος του Θεού να αρνηθεί την ασέβεια, καθώς και τις κοσμικές
επιθυμίες χρειάζεται πίστη στο πρόσωπο του Χριστού, καθώς λέγει: «Ο δε δίκαιος
θέλει ζήσει εκ πίστεως· και εάν τις συρθή οπίσω, η ψυχή μου δεν ευαρεστείται
εις αυτόν». Και επίσης στους Ρωμαίους, γράφει: «Πας ο πιστεύων επ' αυτόν δεν
θέλει καταισχυνθή». Και συνεχίζει πιο κάτω: «διότι Πας όστις επικαλεσθή το
όνομα του Κυρίου θέλει σωθή». Αμήν.
Πράξεις 2: 40 Και
με άλλους πολλούς λόγους διεμαρτύρετο και προέτρεπε, λέγων, Σώθητε από της
διεστραμμένης ταύτης γενεάς.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου