Η ΧΙΛΙΕΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΓΗ.
Λουκάς 21: 33 Ο ουρανός
και η γη θέλουσι παρέλθει, οι δε λόγοι μου δεν θέλουσι παρέλθει.
Μετά την Ανάσταση του, ο Κύριος Ιησούς δείχνοντας τα
πειστήρια του θανάτου και της αναστάσεως του άνοιξε πλήρως την διάνοια των
μαθητών, ώστε να καταλαβαίνουν τις Γραφές.
Έδωσε στους αποστόλους όχι μόνον την εντολή να πορευτούν
σε όλα τα έθνη και να διδάξουν, να μαθητεύσουν τον λαό, αλλά και να μελετούν και να
σπουδάζουν τις Γραφές με πίστη και αλήθεια. Πράγματι, οι μαθητές άρχισαν να μελετούν
τις Γραφές και μετά από 20 χρόνια γράφτηκε το πρώτο Ευαγγέλιο: του Μάρκου, κατόπιν του Ματθαίου και μετά του
Λουκά. Μετά από 70 χρόνια ήρθε το
ευαγγέλιο του Ιωάννη και τελευταίο βιβλίο προσετέθη η Αποκάλυψη του Ιωάννη.
Στην Αποκάλυψη του Ιωάννη (κεφάλαιο 20) για πρώτη φορά, ο Ιησούς Χριστός
φανερώνει το σχέδιο του Θεού για την χιλιετή βασιλεία του Χριστού επάνω στην
γη, αφού ο διάβολος θα έχει δεθεί με αλυσίδες και φυλακιστεί στην άβυσσο.
Όμως ο Κύριος Ιησούς, όταν δίδαξε το πώς πρέπει να προσευχόμαστε,
είπε: «ελθέτω η βασιλεία σου· γενηθήτω το θέλημά σου, ως εν ουρανώ, και επί της
γής». Αργότερα, καθώς παρέδιδε τον δείπνο του Κυρίου είπε: «Αληθώς σας λέγω ότι
δεν θέλω πίει πλέον εκ του γεννήματος της αμπέλου έως της ημέρας εκείνης, όταν
πίνω αυτό νέον εν τη βασιλεία του Θεού». Ακόμη, ανακρινόμενος στο Συνέδριο, μπροστά
στον Αρχιερέα, είπε: «Εγώ είμαι· και θέλετε ιδεί τον Υιόν
του ανθρώπου καθήμενον εκ δεξιών της δυνάμεως και ερχόμενον μετά των νεφελών
του ουρανού».
Σήμερα, είμαστε πολύ κοντά στα γεγονότα που μίλησε ο Ιησούς
Χριστός: (α) την αρπαγή της εκκλησίας, (β) την επταετή παγκόσμια κυριαρχία του
αντιχρίστου και (γ) την μεγάλη πολεμική εκστρατεία του αντιχρίστου και των στρατευμάτων του, κατά του
Κυρίου. Διαβάζουμε στην Αποκάλυψη: «Και είδον το θηρίον και τους βασιλείς της γης
και τα στρατεύματα αυτών συνηγμένα, διά να κάμωσι πόλεμον με τον καθήμενον επί του
ίππου και με το στράτευμα αυτού. Και επιάσθη το θηρίον και μετά τούτου ο ψευδοπροφήτης,
όστις έκαμε τα σημεία ενώπιον αυτού, με τα οποία επλάνησε τους λαβόντας το χάραγμα
του θηρίου και τους προσκυνούντας την εικόνα αυτού· ζώντες ερρίφθησαν οι δύο εις
την λίμνην του πυρός, την καιομένην με το θείον».
Το γεγονός αυτό συμπίπτει με την Δευτέρα έλευση του
Χριστού στην γη, όπως το είπε ο ίδιος: «Και τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού
του ανθρώπου εν τω ουρανώ, και τότε θέλουσι θρηνήσει πάσαι αι φυλαί της γης και
θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως
και δόξης πολλής».
Στο σημείο αυτό θα
ήταν καλό να καταλάβουμε, γιατί ο Θεός αποκαλύπτει στον λαό του αυτά τα μυστήρια;
Διαβάζουμε στις Παροιμίες: «Όπου δεν υπάρχει όρασις, ο λαός διαφθείρεται· είναι
δε μακάριος ο φυλάττων τον νόμον». Ο λόγος του Θεού, μας δίδει όραση, έτσι ώστε να
προσμένουμε με χαρά τα μέλλοντα να συμβούν και τα οποία είναι γραμμένα στο
λόγου Του. Διαβάζουμε λίγα σημεία στον προφήτη Ησαΐα, ανάμεσα στα 66 κεφάλαια:
# 1
Και ο λύκος θέλει συγκατοικεί μετά του αρνίου, και
λεοπάρδαλις θέλει αναπαύεσθαι μετά του εριφίου· και ο μόσχος και ο σκύμνος και
τα σιτευτά ομού, και μικρόν παιδίον θέλει οδηγεί αυτά. Και η δάμαλις και η
άρκτος θέλουσι συμβόσκεσθαι, τα τέκνα αυτών θέλουσιν αναπαύεσθαι ομού, και ο
λέων θέλει τρώγει άχυρον καθώς ο βους.
# 2
Και το θηλάζον παιδίον θέλει παίζει εις την τρύπαν της
ασπίδος, και το απογεγαλακτισμένον παιδίον θέλει βάλλει την χείρα αυτού εις την
φωλεάν του βασιλίσκου. Δεν θέλουσι κακοποιεί ουδέ φθείρει εν όλω τω αγίω μου
όρει· διότι η γη θέλει είσθαι πλήρης της γνώσεως του Κυρίου, καθώς τα ύδατα
σκεπάζουσι την θάλασσαν.
# 3
Διότι εγώ είμαι ο Κύριος, ο αγαπών δικαιοσύνην, ο μισών
αρπαγήν και αδικίαν· και θέλω ανταποδώσει το έργον αυτών πιστά και θέλω κάμει
προς αυτούς διαθήκην αιώνιον. Και το σπέρμα αυτών θέλει φημισθή μεταξύ των
εθνών και οι έκγονοι αυτών μεταξύ των λαών· πας ο βλέπων αυτούς θέλει γνωρίζει
αυτούς, ότι είναι το σπέρμα, το οποίον ο Κύριος ευλόγησε.
# 4
Θέλω ευφρανθή τα μέγιστα επί τον Κύριον· η ψυχή μου θέλει
αγαλλιασθή εις τον Θεόν μου· διότι με ενέδυσεν ιμάτιον σωτηρίας, με εφόρεσεν
επένδυμα δικαιοσύνης, ως νυμφίον ευπρεπισμένον με μίτραν και ως νύμφην
κεκοσμημένην με τα πολύτιμα αυτής καλλωπίσματα. Διότι καθώς η γη αναδίδει το
βλάστημα αυτής και καθώς ο κήπος εκφύει τα σπειρόμενα εν αυτώ ούτω Κύριος ο
Θεός θέλει κάμει την δικαιοσύνην και την αίνεσιν να βλαστήσωσιν ενώπιον πάντων
των εθνών.
# 5
Ο λύκος και το αρνίον θέλουσι βόσκεσθαι ομού, και ο λέων
θέλει τρώγει άχυρον ως ο βούς· άρτος δε του όφεως θέλει είσθαι το χώμα· εν όλω
τω αγίω μου όρει δεν θέλουσι κάμνει ζημίαν ουδέ φθοράν, λέγει Κύριος.
Στον προφήτη Μιχαία, διαβάζουμε: «Και εν ταις εσχάταις
ημέραις το όρος του οίκου του Κυρίου θέλει στηριχθή επί της κορυφής των ορέων
και υψωθή υπεράνω των βουνών, και λαοί θέλουσι συρρέει εις αυτό. Και έθνη πολλά
θέλουσιν υπάγει και ειπεί, Έλθετε και ας αναβώμεν εις το όρος του Κυρίου και
εις τον οίκον του Θεού του Ιακώβ· και θέλει διδάξει ημάς τας οδούς αυτού, και
θέλομεν περιπατήσει εν ταις τρίβοις αυτού· διότι εκ Σιών θέλει εξέλθει νόμος
και λόγος Κυρίου εξ Ιερουσαλήμ.
Αμήν.
Αποκάλυψη 20: 3 και
έρριψεν αυτόν εις την άβυσσον και έκλεισεν αυτόν και εσφράγισεν επάνω αυτού,
διά να μη πλανήση τα έθνη πλέον, εωσού πληρωθώσι τα χίλια έτη· και μετά ταύτα
πρέπει να λυθή ολίγον καιρόν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου