ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ: Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ.
Ιώβ 6: 10 Και
θέλει είσθαι έτι η παρηγορία μου, ότι, και αν καταναλωθώ εν τη θλίψει και αυτός
δεν με λυπηθή, εγώ δεν έκρυψα τους λόγους του Αγίου.
Ο Θεός είναι άγιος! Το όνομα αυτού, επίσης Άγιος! Τα
Σεραφείμ και τα Χερουβείμ γύρω από τον θρόνο του Θεού, κράζουν συνεχώς Άγιος! Άγιος!
Άγιος!
Και η εικόνα αυτή του ουρανού που
φανερώνει ο Θεός στους δούλους του είναι μια πρόγευση αυτών που ετοιμάζει ο
Θεός για το μέλλον των τέκνων του που απέκτησε δια του ιδίου αυτού αίματος. Ο
αγιασμός του ανθρώπου του Θεού, έχει μια εξήγηση που πρέπει να γνωρίσουμε
σήμερα στην Καινή Διαθήκη. Άγιος είναι ο καθαρός και έτοιμος να συναντήσει τον Θεό.
Στην εποχή του Μωυσή όταν επρόκειτο να μιλήσει ο Θεός στον λαό ζητούσε από τον
λαό να καθαριστεί και να πλυθεί ώστε να έρθει η παρουσία του Θεού. Η καρδιά όμως
παρέμενε σκληρή και το πνεύμα σκληροτράχηλο, διότι ο λαός δεν γνώριζε τον Θεό,
ήταν χωρίς αναγέννηση.
Όταν ο Ιησούς Χριστός ήλθε στην γη ξεκίνησε από τους Μακαρισμούς
και είπε: «Μακάριοι οι καθαροί την καρδία διότι αυτοί θα δουν τον Θεό». Ο
Κύριος έθεσε την βάση της διδασκαλίας περί του αγιασμού, με ένα μελλοντικό και
αιώνιο μισθό: το να δουν τον Θεό στο θρόνο του, πρόσωπο με πρόσωπο που αφορά όλους
τους ανθρώπους. Δεν υπάρχει διάκριση προσώπων, ούτε ανακήρυξη αγίων μετά
θάνατο! Ούτε διαφυλάττουμε τα νεκρά σώματα των αγίων ως λείψανα!
Κάθε άνθρωπος σήμερα, αγιάζεται δια του λόγου του Θεού και της
προσευχής. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
# Η επίγνωση του Θεού
Όταν καταλάβουμε πιο είναι το θέλημα του Θεού για μας, προσωπικά.
Αυτό γίνεται χτίζοντας μέσα μας το Λόγο, μελετώντας τις Γραφές από την αρχή μέχρι
το τέλος με κάθε επιμέλεια. Η σπουδή μας συνίσταται στην συστηματική μελέτη των
Γραφών χωρίς διακοπή, ή αμέλεια, ή κόπωση. Αυτό μας οδηγεί στην γνώση, ή την
φρόνηση, ώστε να πράττουμε τα πάντα καθ’ έξη και όχι αυθόρμητα, ή από θυμού.
# Το αίμα του Ιησού Χριστού
Κάθε ημέρα, πάμε στο ταμείο μας βρώμικοι, ταλαίπωροι, ελεεινοί.
Καθώς ομολογούμε την κατάσταση μας και ζητάμε και πάλι το αίμα του Χριστού,
τότε Εκείνος είναι πιστός και δίκαιος, έτσι ώστε, να μας συγχωρήσει αλλά και να μας
καθαρίσει από πάσης αμαρτίας. Πιστός, σημαίνει
πάντα δίπλα μας. Δίκαιος, σημαίνει δίκαιος κριτής, δικαστής. Ο Ιησούς δεν δύναται
να αρνηθεί τον εαυτό Του, είναι πάντα δίπλα μας! Αναγνωρίζει τις αδυναμίες μας και
παρακολουθεί τις κινήσεις μας βήμα – βήμα. Είναι πάντα δίπλα μας!!
# Η δύναμη του Αγίου Πνεύματος.
Ο Κύριος είπε: «Εγώ όμως την αλήθειαν σας λέγω· συμφέρει εις
εσάς να απέλθω εγώ. Διότι εάν δεν απέλθω, ο Παράκλητος δεν θέλει ελθεί προς εσάς·
αλλ' αφού απέλθω, θέλω πέμψει αυτόν προς εσάς». Πράγματι ήταν μια μεγάλη
αλήθεια που ακόμη δεν μπορούσαν να καταλάβουν, να εννοήσουν οι μαθητές! Έπρεπε να το γευτούν την ημέρα της
Πεντηκοστής.
Λίγο πριν την Ανάληψη του, ο Κύριος τόνισε: «Δεν ανήκει εις εσάς να
γνωρίζητε τους χρόνους ή τους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ έθεσεν εν τη ιδία αυτού
εξουσία, αλλά θέλετε λάβει δύναμιν, όταν επέλθη το Άγιον Πνεύμα εφ' υμάς, και θέλετε
είσθαι εις εμέ μάρτυρες και εν Ιερουσαλήμ και εν πάση τη Ιουδαία και Σαμαρεία και
έως εσχάτου της γης».
Αυτό που συνέβη 10 ημέρες αργότερα ήταν κάτι νέο και
μοναδικό, που έμελλε να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που ο Θεός έκαμε μια ακόμη επίσκεψη:
«και επλήσθησαν άπαντες Πνεύματος Αγίου, και ήρχισαν να λαλώσι ξένας γλώσσας, καθώς
το Πνεύμα έδιδεν εις αυτούς να λαλώσιν».
Την ημέρα εκείνη οι μαθητές έλαβαν την δύναμη που είχαν
χάσει για πάνω από 50 ημέρες, δηλαδή: να ομολογούν τον Χριστό, να κηρύττουν τον
λόγο του, να θεραπεύουν τους ασθενείς, να μην φοβούνται τους Φαρισαίους και το Συνέδριο,
να εκβάλλουν δαιμόνια. Αυτή είναι η δύναμη του αγιασμού. Με ποια δύναμη; Γράφει
ο Ζαχαρίας ο προφήτης: «Και απεκρίθη και είπε προς εμέ, λέγων, Ούτος είναι ο λόγος
του Κυρίου προς τον Ζοροβάβελ, λέγων, Ουχί διά δυνάμεως ουδέ διά ισχύος αλλά διά
του Πνεύματός μου, λέγει ο Κύριος των δυνάμεων».
Ο αγιασμός αφορά όλη την εκκλησία. Γράφει ο απόστολος
Παύλος: «διά να παραστήση αυτήν εις εαυτόν ένδοξον εκκλησίαν, μη έχουσαν κηλίδα
ή ρυτίδα ή τι των τοιούτων, αλλά διά να ήναι αγία και άμωμος». Ο αγιασμός διακρίνεται
στην συμπεριφορά μας και την διαγωγή μας. Είτε είμαστε νέοι, ή μεγαλύτεροι ή γέροντες
διακρινόμαστε για την συμπεριφορά μας. Τι λέει ο απόστολος Πέτρος; «αλλά καθώς
είναι άγιος εκείνος, όστις σας εκάλεσεν, ούτω και σεις γίνεσθε άγιοι εν πάση
διαγωγή· διότι είναι γεγραμμένον· Άγιοι γίνεσθε, διότι εγώ είμαι άγιος. Ας δούμε
τις οδηγίες συμπεριφοράς που δίνει ο Παύλος στον Τίτο:
# Οι γέροντες:
Οι γέροντες να ήναι άγρυπνοι, σεμνοί, σώφρονες, υγιαίνοντες
εν τη πίστει, τη αγάπη, τη υπομονή.
# Οι γερόντισσες:
Αι γραίαι ωσαύτως να έχωσι τρόπον ιεροπρεπή, μη κατάλαλοι,
μη δεδουλωμέναι εις πολλήν οινοποσίαν, να ήναι διδάσκαλοι των καλών, διά να νουθετώσι
τας νέας να ήναι φίλανδροι, φιλότεκνοι, σώφρονες, καθαραί, οικοφύλακες, αγαθαί,
ευπειθείς εις τους ιδίους αυτών άνδρας, διά να μη βλασφημήται ο λόγος του Θεού.
# Οι νεώτεροι:
Τους νεωτέρους ωσαύτως νουθέτει να σωφρονώσι, δεικνύων
κατά πάντα σεαυτόν τύπον των καλών έργων, φυλάττων εν τη διδασκαλία αδιαφθορίαν,
σεμνότητα, λόγον υγιή και ακατάκριτον, διά να εντραπή ο εναντίος, μη έχων να λέγη
διά σας μηδέν κακόν.
# Οι γυναίκες:
Ωσαύτως και αι γυναίκες με στολήν σεμνήν, με αιδώ και
σωφροσύνην να στολίζωσιν εαυτάς, ουχί με πλέγματα ή χρυσόν ή μαργαρίτας ή ενδυμασίαν
πολυτελή, αλλά το οποίον πρέπει εις γυναίκας επαγγελλομένας θεοσέβειαν, με έργα
αγαθά.
Αμήν.
Αποκάλυψη 22: 11 Όστις
αδικεί ας αδικήση έτι, και όστις είναι μεμολυσμένος ας μολυνθή έτι, και ο
δίκαιος ας γείνη έτι δίκαιος, και ο άγιος ας γείνη έτι άγιος.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου