ΕΦΗΒΟΣ | ΕΙΝΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΑΜΑΡΤΙΑ;

 



Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!

ΚΑΙ Ο ΕΦΗΒΟΣ ΝΕΟΣ.

 

 

Το προηγούμενο άρθρο, διαβάστε εδώ:

 

 

Ο τίτλος της σειράς είναι Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΦΗΒΟΣ ΝΕΟΣ και θα διαρκέσει για άγνωστο χρόνο.

Μαζί, θα διαβάσουμε κάποια χωρία από την Αγία Γραφή και θα ασχοληθούμε με μια «ζωντανή» θεματολογία (!) που αφορά την πρώιμη και την όψιμη εφηβική ηλικία των 15 – 25 χρονών .

 

 

ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΣ | ΕΙΝΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΑΜΑΡΤΙΑ;

 

 

«Τι θέλετε να πείτε;».

 

Το θέμα μας, έρχεται από την μελέτη των Γραφών, που είναι ωφέλιμες από κάθε άποψη για την ψυχή | τον νου | το πνεύμα μας από νέοι. Θα δούμε, μαζί, αν ο χορός μέσα στο Άγιο Πνεύμα (!) είναι αμαρτία.

Πολλοί είναι εκείνοι που αμφισβητούν την χοροστασία μέσα στο Άγιο Πνεύμα (!) και όμως, το συναντάμε στην Γραφή μας, στους Ψαλμούς.

 



Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ

 

Ο προφήτης Ιερεμίας ένας πολύ θλιβερός προφήτης του Θεού που έζησε και διακόνησε ανάμεσα σε ένα λαό, τον λαό του Θεού σε αμαρτία και ανομία, γράφει κατ’ εντολή του Θεού, προφητικά, εκείνα τα οποία ο Θεός θα αποκαταστούσε και πάλι.

 

Αντιγράφω από το κεφάλαιο 31/1 – 5:

 

Κατά τον ίδιο καιρό, λέει ο Κύριος, θα είμαι ο Θεός όλων των οικογενειών τού Ισραήλ, κι αυτοί θα είναι λαός μου. Έτσι λέει ο Κύριος: Ο λαός, που εναπέμεινε από τη μάχαιρα, βρήκε χάρη στην έρημο· ο Ισραήλ πήγε να βρει ανάπαυση.

 

Ο Κύριος φάνηκε σε μένα από παλιά, λέγοντας: Ναι, σε αγάπησα με αιώνια αγάπη· γι' αυτό σε έλκυσα με έλεος.

 

Θα σε οικοδομήσω πάλι, και θα οικοδομηθείς, παρθένα τού Ισραήλ· θα ευπρεπιστείς ξανά με τα τύμπανά σου, και θα βγαίνεις στους χορούς των αγαλλόμενων.

 

Θα φυτέψεις ξανά αμπελώνες επάνω στα βουνά τής Σαμάρειας· οι φυτευτές θα φυτέψουν, και θα τρώνε τον καρπό.

 

 

 

Και από το κεφάλαιο 31/10 – 13:

 

Ακούστε, έθνη, τον λόγο τού Κυρίου, και αναγγείλατε στα νησιά που είναι μακριά, και πείτε: Αυτός που διασκόρπισε τον Ισραήλ, θα τον συγκεντρώσει, και θα τον φυλάξει, όπως ο ποιμένας το ποίμνιό του. Επειδή, ο Κύριος εξαγόρασε τον Ιακώβ, και τον λύτρωσε από το χέρι τού δυνατοτέρου του.

 

Και θάρθουν και θα ψάλλουν επάνω στο ύψος τής Σιών, και θα συρρεύσουν στα αγαθά τού Κυρίου, σε σιτάρι, και σε κρασί, και σε λάδι, και στα γεννήματα των προβάτων, και των βοδιών, και η ψυχή τους θα είναι σαν παράδεισος που ολόγυρα ποτίζεται· και πλέον δεν θα λυπηθούν, ολοκληρωτικά.

 

Τότε, θα χαρεί η παρθένα στον χορό, και οι νέοι και οι γέροντες, ταυτόχρονα· και θα μετατρέψω το πένθος τους σε χαρά, και θα τους παρηγορήσω, και θα τους ευφράνω, ύστερα από τη θλίψη τους.

 

 

Σχολιάζοντας το λόγο του Θεού:

1.     Μετά από την αποκατάσταση εκ της οργής του Θεού και των δεινών ενός λαού έρχεται η λύτρωση του Θεού.

2.     Η λύτρωση έρχεται κατόπιν μιας ειλικρινούς μετάνοιας και δέησης προς τον Θεόν.

3.     Και η πρόθεση του Θεού είναι η πλήρης χαρά και η ευφροσύνη του λαού Του.

4.     Ανάμεσα σε αυτές τις πνευματικές χαρές είναι και η χοροστασία.

5.     Είναι ο χορός μέσα στο Άγιο Πνεύμα του Θεού.

 



 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΨΑΛΜΩΝ

 

Αντιγράφω ολόκληρο τον 149ο Ψαλμό:

 

ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο. Ψάλτε στον Κύριο ένα καινούργιο τραγούδι, την αίνεσή του, στη σύναξη των οσίων. Ας ευφραίνεται ο Ισραήλ στον Δημιουργό του· οι γιοι τής Σιών ας αγάλλονται στον Βασιλιά τους.

 

Ας αινούν το όνομα του Κυρίου χοροστατώντας· ας ψαλμωδούν σ' αυτόν με τύμπανο και κιθάρα. Επειδή, ο Κύριος ευδοκεί στον λαό του· θα δοξάσει τούς πράους με σωτηρία.

 

Οι όσιοι θα αγάλλονται με δόξα· θα αγάλλονται επάνω στα κρεβάτια τους. Οι εξυμνήσεις τού Θεού θα είναι στον λάρυγγά τους, και δίστομη ρομφαία στο χέρι τους· για να κάνουν εκδίκηση στα έθνη, παιδεία στους λαούς·

 

για να δέσουν τούς βασιλιάδες τους με αλυσίδες· και τους ενδόξους τους με σιδερένια δεσμά· για να εκτελέσουν επάνω τους τη γραμμένη κρίση. Αυτή η δόξα θα είναι σε όλους τούς οσίους του. Αλληλούια.

 

 

Σχολιάζοντας τον ψαλμό:

1.     Η πρόθεση του Θεού είναι να αγάλλονται οι πιστοί | οι δίκαιοι | οι άγιοι στην παρουσία του Θεού.

2.     Αυτή η παρουσία του Θεού έρχεται με δόξα δια Πνεύματος Αγίου.

3.     Όταν ο πιστός έρθει στην ευφροσύνη και την δόξα του Θεού, τότε μόνο (!) μπορεί να έρθει σε πνευματικό χορό μέσα στο Άγιο Πνεύμα.  

 

 



 

Αντιγράφω ολόκληρο τον 150ο Ψαλμό:

 

ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο. Αινείτε τον Θεό στο αγιαστήριό του· αινείτε τον στο στερέωμα της δύναμής του.

 

Αινείτε τον για τα μεγαλεία του· αινείτε τον σύμφωνα με το πλήθος τής μεγαλοσύνης του.

 

Αινείτε τον με ήχο σάλπιγγας· αινείτε τον με ψαλτήρι και κιθάρα.

 

Αινείτε τον με τύμπανο και χοροστασία· αινείτε τον με χορδές και όργανο.

 

Αινείτε τον με εύηχα κύμβαλα· αινείτε τον με κύμβαλα αλαλαγμού.

 

Κάθε πνοή ας αινεί τον Κύριο. Αλληλούια.

 

 

Σχολιάζοντας τον Ψαλμό:

Είναι καθαρό το άγγελμα του έσχατου εκ των Ψαλμών: «Κάθε πνοή ας αινεί τον Κύριο!». Με κάθε τρόπο, ή όργανο γνωστό, ή εύηχο ήχο οργάνου, ή με χορό, με κάθε τρόπο όλα αλαλάζουν και δοξάζουν τον Θεόν και την μεγαλοσύνη Του

 






 

ΑΜΑΡΤΙΑ;

Λοιπόν ποιος μπορεί να πει ότι ο χορός μέσα στο Άγιο Πνεύμα είναι αμαρτία;

 

Απάντηση:

Δεν νομίζω, αγαπητέ μου, ότι ο χορός εντάσσεται στην αμαρτία ή την ασέβεια απέναντι στον Θεό, αφού αυτή είναι κάτι άλλο, σύμφωνα με τον προφήτη Ιεζεκιήλ:

 

(Ιεζ. 11:5)

Και πνεύμα τού Κυρίου έπεσε επάνω μου, και μου είπε:

Μίλησε: Έτσι λέει ο Κύριος· σύμφωνα μ' αυτό τον τρόπο έχετε μιλήσει, οίκος Ισραήλ· επειδή, τις σκέψεις τού πνεύματός σας (τα διαβούλια), εγώ τις ξέρω.

 

 

(Ιεζ. 11:21)

Αλλά, εκείνων, που η καρδιά περπατάει σύμφωνα με την επιθυμία των βδελυγμάτων τους και των μιαρών τους, θα τους ανταποδώσω τούς δρόμους τους ενάντια στο κεφάλι τους, λέει ο Κύριος ο Θεός.

 




ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ

Το άρθρο της Παρασκευής με θέμα: «Είναι ο χορός αμαρτία;» θα ήθελα να τονίσω την χαρισματική οπτική των Γραφών, όπου το Άγιο Πνεύμα στις έσχατες και πονηρές ημέρες «ελέγχει+αγιάζει» τον λαό του Θεού, με κάθε τρόπο. Ναι, ο χορός μέσα στο Άγιο Πνεύμα είναι μια κατάσταση πνευματικής εμπειρίας που βιώνουν μερικές χαρισματικές εκκλησίες. Ας το δουν και ας το αντιγράψουν όλοι οι Ευαγγελικοί.  

 

 



 

ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ:

v  Το θέμα, που θα μας δώσετε εσείς.

v  ΙΗΣΟΥΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ.

v  ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

v  Ο ΑΡΑΒΩΝΑΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

v  Το ξαφνικό θέμα, που θα προκύψει από την επικαιρότητα.

 

 




 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις