ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΟΝ!
Δανιήλ 12: 2 Και
πολλοί εκ των κοιμωμένων εν τω χώματι της γης θέλουσιν εξεγερθή, οι μεν εις
αιώνιον ζωήν, οι δε εις ονειδισμόν και εις καταισχύνην αιώνιον. Και
οι συνετοί θέλουσιν εκλάμψει ως η λαμπρότης του στερεώματος· και οι
επιστρέφοντες πολλούς εις δικαιοσύνην ως οι αστέρες, εις τους αιώνας των
αιώνων.
Ο Θεός επιφυλάσσει στον άνθρωπο ευλογία την οποία δεν έχει
ούτε δει, ούτε ακούσει, ούτε σκεφτεί.
Ομοιάζει με την προετοιμασία που οι
γονείς κάνουν όταν υποδέχονται το νεογέννητο τους. Όλα τα καλά συμβαίνουν στον
άνθρωπο με αγάπη και ελπίδα για το αύριο, κάνοντας όνειρα. Και έρχεται το
βρέφος και μεγαλώνει κάτω από αμέριστη φροντίδα, αγωνία και συμπαράσταση των
γονέων. Όμως, ο άνθρωπος έχει αμαρτωλή φύση με ροπή στην απείθεια και την
παράβαση. Έτσι το παιδί φανερώνει από μικρό, τον χαρακτήρα του, την πονηριά ή
και την επιθετικότητα. Και οι γονείς χάνουν την «μπάλα». Δεν μπορούν πλέον να
κάνουν πολλά πράγματα, αν δεν επέμβει ο Θεός δια του Ιησού. Ο μέγας παιδαγωγός.
Στην ζωή μας, ο Θεός μεριμνά σαν πατέρας με το ίδιο
ζήλο και ενδιαφέρον, διότι μας γνωρίζει με το όνομα μας. Ο τρόπος του Θεού είναι
η μακροθυμία και η αγάπη. Τα εργαλεία του Θεού είναι οι δοκιμασίες (τα test). Μέσα από αυτές τις
δοκιμασίες, ελέγχεται η αγάπη μας προς το πρόσωπο του υιού Του. Ο Ιησούς εδόθη
σε μας σαν υιός Θεού και υιός ανθρώπου, ένα παράδειγμα ιδανικού δασκάλου, ή
καλού ποιμένα. Από την στιγμή που θα γνωρίσουμε τον Ιησού, δια του λόγου Του
και δια Πνεύματος Αγίου, αρχίζει ο έλεγχος της αγάπης και της πίστεως. Με τον
ίδιο τρόπο ο Ιησούς εκπαίδευσε και δίδαξε τους δώδεκα αποστόλους σε μια συνεχή
επαφή μαζί τους.
Όσο πιο πολύ αγαπάμε τον Ιησού τόσο περισσότερο ο Θες μας ζητά
να ακούσουμε με προσοχή τι θέλει από εμάς. Διαβάζουμε στην Α’ Πέτρου: «Επειδή
λοιπόν ο Χριστός έπαθεν υπέρ ημών κατά σάρκα, οπλίσθητε και σεις το αυτό
φρόνημα, διότι ο παθών κατά σάρκα έπαυσεν από της αμαρτίας».
Είναι το φρόνημα του αγιασμού χάριν του Χριστού. Ο αγιασμός μας είναι να
αντιστεκόμαστε στην αμαρτία όταν γίνεται προσιτή και δελεαστική και να
προσκολλόμαστε στον Ιησού. Διαβάζουμε
στην επιστολή του Ιακώβου: «Μακάριος ο άνθρωπος, όστις υπομένει πειρασμόν·
διότι αφού δοκιμασθή, θέλει λάβει τον στέφανον της ζωής, τον οποίον υπεσχέθη ο
Κύριος εις τους αγαπώντας αυτόν».
Άρα το κριτήριο του Θεού είναι η πίστη, δια αγάπης
ενεργουμενη. Αυτή η πίστη είναι που κάνει τον πιστό να προσμένει τον Κύριο και
να επιποθεί την ώρα που θα έρθει ο Κύριος. Αυτή η πίστη επιβραβεύεται.
Διαβάζουμε στην δεύτερη προς Τιμόθεο επιστολή: «του λοιπού μένει εις εμέ ο της
δικαιοσύνης στέφανος, τον οποίον ο Κύριος θέλει μοι αποδώσει εν εκείνη τη
ημέρα, ο δίκαιος κριτής, και ου μόνον εις εμέ, αλλά και εις πάντας όσοι
επιποθούσι την επιφάνειαν αυτού».
Ο πατέρας Θεός έχει ένα αιώνιο σχέδιο αποκατάστασης,
σχέδιο κατάπαυσης και ετοιμάζει στον ουρανό, ένα τόπο κατοικίας ένδοξο και
λαμπρό. Διαβάζουμε στον Ιωάννη: «Εν τη οικία του Πατρός μου είναι πολλά οικήματα·
ει δε μη, ήθελον σας ειπεί· υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον». Αυτός είναι ο τόπος
που λέγει ο λόγος του Θεού: (α) Εκείνα τα οποία οφθαλμός δεν είδε και (β) ωτίον
δεν ήκουσε και (γ) εις καρδίαν ανθρώπου δεν ανέβησαν, τα οποία ο Θεός ητοίμασεν
εις τους αγαπώντας αυτόν.
(α) Εκείνα τα οποία οφθαλμός δεν είδε …
Αλήθεια ορισμένοι πολυταξιδεμένοι άνθρωποι έχουν δει πράγματα
και μεγαλεία. Από την μακρινή Ανατολή ως την άγρια Δύση της Αμερικής. Όμως τίποτε
δεν συγκρίνεται με αυτά που θα δουν στον ουρανό.
(β) ωτίον δεν ήκουσε …
Άλλοι πάλι έχουν ακούσει πολλά σε συζητήσεις ή σχολές ή
Πανεπιστήμια, όμως τίποτε δεν φθάνει σε αυτά που θα δουν και θα ακούσουν στον
ουρανό.
(γ) εις καρδίαν ανθρώπου δεν ανέβησαν …
Και αυτοί
που είναι στοχαστές και ποιητές και αναγνωρισμένοι φιλόσοφοι, όπως ο Σωκράτης
δεν μπορούν να συλλάβουν το μέγεθος της ετοιμασίας του ουράνιου πατέρα για μας που
τον αγαπάμε και φωνάζουμε «Ιησού μου»! Αμήν.
1η επιστολή προς Κορινθίους 2: 9 αλλά
καθώς είναι γεγραμμένον, Εκείνα τα οποία οφθαλμός δεν είδε και ωτίον δεν ήκουσε και εις καρδίαν ανθρώπου δεν
ανέβησαν, τα οποία ο Θεός ητοίμασεν εις τους αγαπώντας αυτόν. Εις
ημάς δε ο Θεός απεκάλυψεν αυτά διά του Πνεύματος αυτού· επειδή το Πνεύμα ερευνά
τα πάντα και τα βάθη του Θεού.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου