ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ!
Προφήτης Άμως 6: 3 Οίτινες
θέτετε μακράν την κακήν ημέραν και φέρετε πλησίον την καθέδραν της αρπαγής· οίτινες
πλαγιάζετε επί κλίνας ελεφαντίνας και εξαπλόνεσθε επί τας στρωμνάς σας και
τρώγετε τα αρνία εκ του ποιμνίου και τους μόσχους εκ μέσου της αγέλης, οίτινες ψάλλετε εν τη φωνή της λύρας,
εφευρίσκετε εις εαυτούς όργανα μουσικής καθώς ο Δαβίδ,οίτινες πίνετε τον οίνον
με φιάλας και χρίεσθε με τα εξαίρετα μύρα· διά δε τον συντριμμόν του Ιωσήφ δεν
θλίβεσθε.
Ο σημερινός άνθρωπος σχεδιάζει τα πάντα, όσα τον αφορούν για
το παρόν ή το μέλλον, με την σοφία και την γνώση που διαθέτει. Το κέντρο του
οπτικού πεδίου είναι ο εαυτός του, το εγώ. Το οπτικό πεδίο εξαρτάται από τις
παραστάσεις που έζησε και ανατράφηκε, δηλαδή την παιδεία που δέχτηκε από το
σπίτι, τους δασκάλους του και τους καθηγητές του. Μεγαλώνοντας, δημιουργεί την
δική του ζωή και τις δικές του επιλογές. Θαρρεί στον εαυτό του και στις
ικανότητες του και μάχεται να επιβιώσει μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Απολαμβάνει τις νίκες του και λυπάται για τις ήττες. Και κάνει νέα σχέδια μάχης
και επιβίωσης. Όμως, δύο πράγματα είναι αρνητικά σε αυτόν: ο θρησκευτικός νόμος και η
πονηρία του.
Ο θρησκευτικός νόμος:
Μέσα στην ηθική του ανθρώπου εμφυτεύθηκε μια ηθική. Η ηθική
παιδεία. Μαζί με την ενηλικίωση η ηθική έρχεται να προστεθεί στο βάρος που
σηκώνει μέσα στην κοινωνία που καλείται να ζήσει και να επιβιώσει. Και πράγματι
φροντίζει για τη θρησκευτικά του καθήκοντα σε ένα ελάχιστο ποσοστό όσο και οι
άλλοι γύρω του. Ίσα – ίσα, ώστε να μην διαφέρει από τους γύρω του και
παρεξηγηθεί. Συμμετέχει σε γάμους, σε βαφτίσια, σε κηδείες, σε μεγάλες εορτές
της χριστιανοσύνης και έχει την ικανοποίηση ότι είναι εντάξει. Κάποια στιγμή
όταν οι δουλειές του πάνε καλά και αρχίζει το χρήμα να ρέει, για να μπορέσει να
αποδώσει καλύτερα σκέφτεται και πετάει στην άκρη και την ηθική του. Διότι η
ηθική του τον κάνει δυστυχή. Δεν μπορεί να αυξήσει όσο θα ήθελε και μπορούσε τα
εισοδήματα του, ακόμη δεν μπορεί να διώξει την γυναίκα του και να «δοκιμάσει»
μία άλλη, ίσως καλύτερη. Καθώς απεγκλωβίστηκε από την ηθική, αισθάνεται
ανακούφιση διότι τώρα δεν έχει φραγμούς, ούτε και ντροπή. Ότι σχεδιάσει, ότι
σκεφτεί έχει τον τρόπο και τους ανθρώπους, ώστε να το υλοποιήσει. Τα σχέδια
είναι μεγάλα, οι δυνατότητες και το περιβάλλον του "επιχειρείν" είναι ανοικτό και
τα δίνει όλα, ανεξάρτητα από την εσωτερική φωνή της συνείδησης που κράζει, όχι!
Η πονηριά και η παρανομία:
Ο σχεδιασμός του ανθρώπου έχει μέσα στο πυρήνα, την πονηριά.
Καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, το θέμα που τον απασχολεί μέγα, ο μόνος
τρόπος είναι η παρανομία. Άρα, όλος ο σχεδιασμός και η αποφασιστικότητα γίνεται
με βάση το άμεσο κέρδος, το τεράστιο κέρδος, είτε είναι οικονομικό, είτε
κοινωνικό. Και αρχίζει η προβολή του ανθρώπου, κτίζοντας ένα προφίλ σπουδαίου,
μεγάλου και σημαντικού αν και όχι ηθικού ή ευσεβή. Είναι εμφανές ότι δεν είναι
ηθικός αλλά είναι νόμιμος. Αυτός είναι και ο λόγος που συμβάλλει ολοένα στην
αλλαγή των νόμων. Διότι ο νόμος, του θέτει φραγμούς. Αν αλλάξει τους νόμους
τότε δεν θα έχει την αντίδραση της κοινωνίας. Και πράγματι καταφέρνει να
αλλάξει κυβερνήσεις που δεν αρέσει, να αλλάξει νόμους και διατάγματα ώστε όλα
να γίνονται νόμιμα. Παράδειγμα, η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.
Ζούμε σε ένα χριστιανικό κράτος που από το Σύνταγμα της Ελλάδος η Κυριακή είναι θρησκευτική
αργία. Οι Ιουδαίοι έχουν το Σάββατο ως αργία. Οι μουσουλμάνοι έχουν την
Παρασκευή. Γιατί; Διότι τους το επιβάλλει ο θρησκευτικός τους νόμος, η ηθική.
Όμως τον τελευταίο λόγο τον έχει ο Θεός! Μέσα από το μείγμα της
δικαιοσύνης Του αλλά και της αγάπης του συμβαίνουν «πράγματα και θάματα», πολύ
εντυπωσιακά γεγονότα που δεν τα αναμένει ο άνθρωπος να του συμβούν. Τα γεγονότα
ακολουθούν τους νόμους του Θεού: Οι νόμοι του Θεού είναι φυσικοί και πνευματικοί.
Ας εξετάσουμε πρώτα τους πνευματικούς νόμους.
1. Πνευματικοί νόμοι.
Ένας σπουδαίος νόμος είναι «ο μισθός της αμαρτίας είναι
θάνατος». Άλλος νόμος είναι «αν δεν μετανοείτε πάντες ομοίως θέλετε απολεσθεί».
Όταν ξαφνικά επέλθει η κρίση του μεγάλου
δικαστή, του ουράνιου Πατέρα, ο άνθρωπος δεν μπορεί να ξεφύγει, όπως έχει συνηθίσει
να διαφεύγει τα δικαστήρια των ανθρώπων με επιτυχία. Αίφνης τα σχέδια του ματαιώνονται
και χάνονται σε μια νύκτα. Διότι ο Θεός έκρινε! Γιατί όμως άργησε; Διότι κρίνει
με αγάπη και δικαιοσύνη.
2.
Φυσικοί νόμοι της
δημιουργίας του Θεού.
Το σύμπαν κατασκευάστηκε δια του Λόγου. Ο Λόγος έθεσε τους νόμους
της κίνησης των αστέρων, των κύκλων ζωής, την ισορροπία της ζωικής αλυσίδας και
της φυτικής. Ο Λόγος έθεσε την αυτόματη συντήρηση των ειδών. Και έβαλε τον
άνθρωπο να παρατηρεί, να σοφίζεται και να εργάζεται και να φυλάσσει αυτήν. Η
φύλαξη του ανθρώπου έρχεται μέσα από την επιστήμη της παρατήρησης, της θεωρίας
και του πειράματος. Μέσα από τον φόβο του Θεού, του δημιουργού και Ιδιοκτήτη.
Μέσα από την ευσέβεια. Η ευσέβεια, γεννά την καλή σχέση με τον Θεό. Αντίθετα η
ασέβεια και η αλαζονεία παραμερίζουν τον
Δημιουργό και ο άνθρωπος εναντιώνεται εις πάν ότι είναι ορθόν. Όταν συμβεί αυτό
τότε επέρχεται ραγδαία η καταστροφή και μάλιστα ανεπίστροφα. Στις ημέρες μας, ζούμε
αυτή την κατάσταση της ανεπίστροφης καταστροφής, διότι η αμαρτία και η παρανομία
έφθασαν στο πλήρες. Σήμερα, ο άνθρωπος
σχεδιάζει και εκτελεί καταστροφικά. Και αυτό είναι βέβαιο και επιστημονικά, ή
στατιστικά. Απλά, ο άνθρωπος «μυωπάζει» και δεν θέλει να αντιληφθεί την
καταστροφή που επέρχεται! Παρά τον σχεδιασμό, παρά την «σύγχρονη επιστήμη του
σχεδιασμού της ανθεκτικότητας, ή Resilient cities». Και όλα αυτά διότι παρέβησαν τους
νόμους, άλλαξαν το διάταγμα, ασέβησαν.
Τ ι
θ α γ ί ν ε ι;
Γνωρίζουμε
απόλυτα τι θα γίνει! Θα γίνει αυτό που σχεδίασε ο Θεός και μας φανέρωσε στον
Λόγο Του. Τα πάντα θα γίνουν σύμφωνα με τις Γραφές και το αιώνιο σχέδιο της σωτηρίας
όχι του πλανήτη (!) αλλά των ανθρώπων. Αμήν.
Αποκάλυψη στον Ιωάννη 21: 27 Και
δεν θέλει εισέλθει εις αυτήν ουδέν το οποίον μιαίνει
και προξενεί βδέλυγμα και ψεύδος, αλλά μόνον οι γεγραμμένοι εν τω βιβλίω της
ζωής του Αρνίου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου