ΔΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΓΩΝ ΑΥΤΟΥ!
Πράξεις 10: 38 πώς
ο Θεός, τον Ιησού, αυτόν από τη Ναζαρέτ, τον έχρισε με Πνεύμα Άγιο και με
δύναμη, ο οποίος πέρασε ευεργετώντας και θεραπεύοντας όλους εκείνους που
καταδυναστεύονταν από τον διάβολο· επειδή, ο Θεός ήταν μαζί του.
Θεραπεία από τον Θεόν.
Ο Ιησούς θεραπεύοντας.
Νόσοι και ασθένειες.
Σήμερα, σε ένα σύγχρονο πολιτισμό επιστημών και τεχνολογίας
ο άνθρωπος πάσχει, νοσεί και ασθενεί σε μεγάλο ποσοστό.
Αιτία (!) ο πονηρός αιώνας που ζούμε.
Πονηρό αιώνα, εννοούμε:
1.
Γενιά πλήρη από αμαρτία και παράβαση.
2.
Γενιά απελευθερωμένη από κάθε σέβασμα, ή φόβο
του Θεού.
3.
Γενιά αποστατημένη από τον Θεό και την ευσέβεια.
4.
Γενιά γεμάτη από σαρκικά πάθη και επιθυμίες
αλαζονικές.
Όταν ο Μωυσής ελευθέρωσε τον λαό Ισραήλ από την σκλαβιά της
Αιγύπτου και των Φαραώ, καθώς ο λαός πέρασε από την Ερυθρά Θάλασσα απέναντι
στην έρημο Σουρ, δοκιμάστηκε αμέσως (!) από την
έλλειψη του νερού, αφού είχαν περπατήσει τρεις ημέρες χωρίς να βρουν
νερό. Και αφού βρήκαν μια πηγή, τα νερά της Μερράς, αυτά ήσαν πικρά!
Και τότε φώναξε ο λαός, γογγύζοντας προς τον Μωυσή και ο
Κύριος τους έδειξε ένα ξύλο, που όταν το έριξαν στα νερά αυτά γλύκαναν.
Και διαβάζουμε:
«Εκεί τους έδωσε παραγγελία και διάταγμα· κι εκεί τους δοκίμασε και
είπε:
«Αν ακούσεις επιμελώς τη φωνή τού Κυρίου τού Θεού σου, και πράττεις το
αρεστό στα μάτια του, και δώσεις ακρόαση στις εντολές του, και φυλάξεις όλα τα
προστάγματά του, δεν θα φέρω επάνω σου καμιά από τις αρρώστιες, που έφερα
ενάντια στους Αιγυπτίους·
«επειδή, εγώ είμαι ο Κύριος, που σε θεραπεύω».
ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Έχουμε μια υπόσχεση του Θεού προς τον λαό του, με προϋποθέσεις.
Ας το δούμε:
1.
Αν
ακούσεις επιμελώς, τη φωνή τού Κυρίου τού Θεού σου,
2.
και
πράττεις το αρεστό στα μάτια του,
3.
και δώσεις
ακρόαση, στις εντολές του,
4.
και
φυλάξεις, όλα τα προστάγματά του,
5.
δεν θα
φέρω επάνω σου καμιά από τις αρρώστιες …
Όμως ο λαός του Θεού ξέπεσε!
Και ο Θεός έκαμε νέα Διαθήκη στο πρόσωπο του υιού του Ιησού.
Αυτή την νέα Διαθήκη, την περιγράφει ο προφήτης Ησαΐας, 800
χρόνια προ Χριστού.
Διαβάζουμε την περιγραφή του πάσχοντα Ιησού, επάνω στην σταυρό:
«Καταφρονημένος και απορριμμένος από τους ανθρώπους· άνθρωπος θλίψεων
και δόκιμος ασθένειας· και σαν άνθρωπος από τον οποίο κάποιος αποστρέφει το
πρόσωπο, καταφρονήθηκε, και τον θεωρήσαμε σαν ένα τίποτα».
«Αυτός, στην πραγματικότητα, βάσταξε τις ασθένειές μας, και
επιφορτίστηκε τις θλίψεις μας· ενώ, εμείς τον θεωρήσαμε τραυματισμένον,
πληγωμένον από τον Θεό, και ταλαιπωρημένον».
«Αυτός, όμως, τραυματίστηκε για τις παραβάσεις μας· ταλαιπωρήθηκε για
τις ανομίες μας·
«η τιμωρία, που έφερε τη δική μας ειρήνη, ήταν επάνω σ' αυτόν·
«και διαμέσου των πληγών του γιατρευτήκαμε εμείς».
Όταν ο Κύριος Ιησούς περιέρχετο την Γαλιλαία, την Σαμάρεια
και την Ιουδαία δίδασκε στις συναγωγές, κήρυττε το Ευαγγέλιο της βασιλείας των
ουρανών και θεράπευε κάθε αρρώστια και ασθένεια ανάμεσα στον λαό.
Ήταν η παρουσία του Ιησού εν δυνάμει Πνεύματος Αγίου και
όπου συναντούσε άνθρωπο με πίστη στο πρόσωπο του, κοιτάζοντας ή ακούγοντας, λάμβανε
την θεραπεία του.
Η ΣΤΑΥΡΙΚΗ ΘΥΣΙΑ
Και ήρθε ο καιρός της εκπλήρωσης του νόμου και των προφητών.
Ο Κύριος Ιησούς, με καταδίκη θανάτου, βρέθηκε επάνω στον σταυρό των Ρωμαίων, ανάμεσα
σε δυο ληστές, και μετά από 6 ώρες πληγωμένος και ματωμένος εξέπνευσε.
Την ώρα εκείνη (!) συνέβησαν τα εξής, που διαβάζουμε:
«Και ξάφνου, το καταπέτασμα του ναού σχίστηκε στα δύο, από επάνω μέχρι κάτω·
«και η γη σείστηκε, και οι πέτρες σχίστηκαν, και τα μνήματα άνοιξαν,
«και πολλά σώματα αγίων που είχαν πεθάνει αναστήθηκαν· κι αφού βγήκαν από
τα μνήματα ύστερα από την ανάστασή του, μπήκαν μέσα στην άγια πόλη, και εμφανίστηκαν
σε πολλούς».
Ας το δούμε μαζί:
1.
Ήταν η διαμαρτυρία, το σημείο του Θεού.
2.
Συγκλονίστηκε όλη η γη από την θυσία του Χριστού.
3.
Ο νόμος του Μωυσή και το καταπέτασμα (το
χώρισμα) από τα Άγια των Αγίων, έπεσαν καθώς το αίμα του Χριστού και ο θάνατος
του Αμνού ήλθε εμπρός στον θρόνο του Θεού.
4.
Έκτοτε ο Ιησούς, ο Αμνός, στέκεται ζωντανός στα δεξιά
του Θεού, μεσιτεύοντας.
Η ΑΙΩΝΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ
Από την Ανάσταση του Ιησού, δια της δόξας του Θεού, ο λόγος
του Θεού και το Ευαγγέλιο κατακτά τις καρδιές των ανθρώπων.
Αυτή την κατάκτηση δια του Ευαγγελίου, ο απόστολος Παύλος την
ονομάζει: «δύναμη Θεού για σωτηρία στον καθένα
που πιστεύει».
Και διαβάζουμε την επιστολή προς τους Ρωμαίους:
«αλλά και για μας, στους οποίους πρόκειται να λογαριαστεί, αυτούς που
πιστεύουν σ' αυτόν που ανέστησε από τους νεκρούς τον Ιησού τον Κύριό μας·
«ο οποίος παραδόθηκε εξαιτίας των παραπτωμάτων μας, και αναστήθηκε για τη δικαίωσή μας».
Στην επιστολή προς τους Κορίνθιους, ο Παύλος γράφει:
«Επειδή, εν πρώτοις, σας παρέδωσα εκείνο, το οποίο και παρέλαβα, ότι ο
Χριστός πέθανε εξαιτίας των αμαρτιών μας σύμφωνα με τις γραφές·
«και ότι θάφτηκε, και ότι την τρίτη ημέρα αναστήθηκε, σύμφωνα με τις γραφές·
«Είτε, λοιπόν, εγώ είτε εκείνοι έτσι κηρύττουμε, και έτσι πιστέψατε».
Και ο απόστολος Πέτρος, γράφει επίσης:
«Ο οποίος, καθώς τον λοιδορούσαν, δεν ανταπέδιδε λοιδορίες, πάσχοντας
δεν απειλούσε, αλλά παρέδινε τον εαυτό του σ' αυτόν που κρίνει δίκαια·
«ο οποίος τις αμαρτίες μας βάσταξε ο ίδιος στο σώμα του επάνω στο ξύλο,
για να ζήσουμε στη δικαιοσύνη, αφού πεθάναμε ως προς τις αμαρτίες·
«με την πληγή τού οποίου γιατρευτήκατε».
Ας το δούμε μαζί:
1.
Ο Ιησούς βάστηξε επάνω του τις αμαρτίες (τα χρέη)
μας και πλήρωσε με θάνατο.
2.
Ώστε, να μπορούμε να ζήσουμε στην δικαιοσύνη του
Θεού, κατά χάριν.
3.
Αφού πλέον πεθάναμε, ή βαπτιστήκαμε στον θάνατο
Του!
4.
Το αίμα Του, μας καθαρίζει από πάσης αμαρτίας,
αφού τις ομολογούμε.
5.
Οι πληγές Του, μας θεραπεύουν από κάθε ασθένεια, αφού το ζητήσουμε.
Αμήν.
Παροιμίες 3: 7 Μη
φαντάζεσαι τον εαυτό σου σοφό· να φοβάσαι τον Κύριο, και να ξεκλίνεις από κακό. Αυτό
θα είναι γιατρειά στα νεύρα σου, και αναζωογόνηση στα κόκαλά σου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου