Ο ΛΙΘΟΣ Ο ΕΞΟΥΘΕΝΗΘΕΙΣ!


Εφεσίους 2: 19 Άρα λοιπόν δεν είσθε πλέον ξένοι και πάροικοι αλλά συμπολίται των αγίων και οικείοι του Θεού, εποικοδομηθέντες επί το θεμέλιον των αποστόλων και προφητών, όντος ακρογωνιαίου λίθου αυτού του Ιησού Χριστού·



Το σχέδιο του Θεού, για την σωτηρία του αμαρτωλού είναι μοναδικό!

Αυτό το σχέδιο ολοκληρώθηκε και τελείωσε επάνω στον σταυρό με τον θάνατο του Ιησού Χριστού, ως Αμνού του Θεού!

Μιλά ο Θεός, δια του προφήτου Ησαΐα 750 χρόνια προ Χριστού: «διά τούτο ούτω λέγει Κύριος ο Θεός· Ιδού, θέτω εν τη Σιών θεμέλιον, λίθον, λίθον εκλεκτόν, έντιμον ακρογωνιαίον, θεμέλιον ασφαλές· ο πιστεύων επ' αυτόν δεν θέλει καταισχυνθή».

Ο προφήτης Δαβίδ 1,000 χρόνια προ Χριστού, λέγει: «Ο λίθος, τον οποίον απεδοκίμασαν οι οικοδομούντες, ούτος έγεινε κεφαλή γωνίας».

Έρχεται ο Κύριος Ιησούς να πει ενώπιον των Ιουδαίων: «Ποτέ δεν ανεγνώσατε εν ταις γραφαίς, Ο λίθος, τον οποίον απεδοκίμασαν οι οικοδομούντες, ούτος έγεινε κεφαλή γωνίας· παρά Κυρίου έγεινεν αύτη και είναι θαυμαστή εν οφθαλμοίς υμών;»

Ο απόστολος Πέτρος την ημέρα της εορτής της Πεντηκοστής, λέγει με θάρρος περί του Ιησού ενώπιον χιλιάδων Ιουδαίων: «Ούτος είναι ο λίθος ο εξουθενηθείς εφ' υμών των οικοδομούντων, όστις έγεινε κεφαλή γωνίας».

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του λίθου, που είναι ο Χριστός;

# θεμέλιον λίθον,
Ένας λίθος θεμέλιο, δηλαδή βράχος ισχυρός. Ο Κύριος Ιησούς είναι το θεμέλιο της ζωής του πιστού ανθρώπου που καλείται να μετανοήσει για τις αμαρτίες του, να ζητήσει τον Σωτήρα Χριστό και να αγιαστεί στο άγιο θέλημα του Θεού. Σε όλα αυτά τα βήματα το θεμέλιο ώστε να μην αποτύχει ο άνθρωπος του Θεού είναι ο Ιησούς.

# λίθον εκλεκτόν,
Ο Ιησούς Χριστός είναι ο εκλεκτός του Πατέρα Θεού. Ο μονογενής Υιός του και μοναδικός κατάλληλος για να δώσει την ζωή του υπέρ του κόσμου. Η αποστολή του Κύριου Ιησού έλαβε τέλος επάνω στην σταυρό στον λόφο του Γολγοθά όπου και έκραξε πριν αφήσει το πνεύμα Του: «Τετέλεσται».

# έντιμον ακρογωνιαίον,
Όταν ο άνθρωπος δίνει την καρδιά του στον Χριστό, σημαίνει ότι ο Χριστός είναι έντιμος και πολύτιμος γιαυτόν. Ο Χριστός είναι ο πολύτιμος και ο ακρογωνιαίος λίθος, όπου με απόλυτη εμπιστοσύνη ο αμαρτωλός, εμπιστεύεται την καρδιά του για να βρει σωτηρία αιώνια.  

# θεμέλιον ασφαλές·
Ο Χριστός είναι το ασφαλές θεμέλιο με απόλυτη σημασία. Καθώς γνωρίζουμε ότι η ασφάλεια είναι το πρώτιστο ζήτημα σε επικίνδυνα θέματα. Το μέγα θέμα είναι η σωτηρία της ψυχής μας με ασφάλεια και βεβαιότητα.

Όταν ο απόστολος Παύλος κλείνει την πρώτη επιστολή του, προς τους Θεσσαλονικείς, γράφει: 

«Σας ορκίζω εις τον Κύριον να αναγνωσθή η επιστολή εις πάντας τους αγίους αδελφούς». Φανερώνει την δύναμη του Κυρίου Ιησού να σώζει τον αμαρτωλό και να τον εντάσσει από αυτή την ζωή στους αγίους αδελφούς!

Ποιος μπορεί να αγιάζει τον αμαρτωλό, από αυτή την ζωή και όχι μετά θάνατο;

Μόνον ο Χριστός, ο Υιός του Θεού, ο λίθος που εξουθενώθηκε από τους θρησκευτικούς ηγέτες (το συνέδριο των αρχιερέων) της εποχής του!


Ο απόστολος Πέτρος στην επιστολή του, εξηγεί με σαφήνεια: «Εις τον οποίον προσερχόμενοι, ως εις λίθον ζώντα, υπό μεν των ανθρώπων αποδεδοκιμασμένον, παρά δε τω Θεώ εκλεκτόν, έντιμον, και σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός, ιεράτευμα άγιον, διά να προσφέρητε πνευματικάς θυσίας ευπροσδέκτους εις τον Θεόν διά Ιησού Χριστού».

Και ο Πέτρος, καταλήγει: «Εις εσάς λοιπόν τους πιστεύοντας είναι η τιμή, εις δε τους απειθούντας ο λίθος, τον οποίον απεδοκίμασαν οι οικοδομούντες, ούτος έγεινε κεφαλή γωνίας και λίθος προσκόμματος και πέτρα σκανδάλου· οίτινες προσκόπτουσιν εις τον λόγον, όντες απειθείς, εις το οποίον και ήσαν προσδιωρισμένοι». 

Άρα λοιπόν, ο Χριστός είναι πολύτιμος και έντιμος, μόνον (!!!) εις τον αγίους, που τον γνωρίζουν προσωπικά. Αυτός είναι ο λόγος, που οι άγιοι δεν δίστασαν ποτέ, ούτε διστάζουν να δώσουν την ζωή τους για τον Ιησού Χριστό. Αμήν.     

1η επιστολή προς Θεσσαλονικείς 5: 23 Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να σας αγιάση ολοκλήρως, και να διατηρηθή ολόκληρον το πνεύμά σας και η ψυχή και το σώμα αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις