ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΠΙΣΤΗ !!
Ιωάννης 9: 31
Ξέρουμε ότι αμαρτωλούς ο Θεός δεν
ακούει, αλλά αν κάποιος είναι θεοσεβής και το θέλημά του κάνει, αυτόν ακούει.
Απόλυτη σύνδεση.
Προσευχή που περνάει.
Όταν εισακούει ο Θεός.
Προσεύχομαι, είναι γονατίζω και δέομαι | δοξάζω | ταπεινώνομαι ζητώντας για μια ακόμη φορά, την απονομή χάριτος από τον ουράνιο Πατέρα, στο όνομα του Ιησού Χριστού.
Την πείρα της προσευχής, που εισακούγεται στον Θεόν (!) την έχουν μόνον οι αναγεννημένοι άνθρωποι με τον Χριστόν.
Ακόμη, την είχαν κατά τους καιρούς της Παλιάς Διαθήκης οι πιστοί άνθρωποι του Θεού, όπως ο Αβραάμ, ο Ισαάκ, ο Ιακώβ, οι προφήτες και οι βασιλείς, καθώς και οι ιερείς του λαού Ισραήλ.
Διαβάζουμε από το βιβλίο της Γένεσης, όταν ο βασιλιάς των Γεράρων, ο Αβιμέλεχ, έλαβε κοντά του την Σάρρα, την γυναίκα του Αβραάμ (!) αντιμετώπισε τον ίδιο τον Θεό, όταν τον επισκέφτηκε κατά την νύχτα σε ενύπνιο και του ανήγγειλε ότι θα χάσει την ζωή του για την ανομία του, να λάβει την γυναίκα άλλου.
Και διαβάζουμε την
συνέχεια:
Και ο Αβραάμ προσευχήθηκε στον Θεό·
και ο Θεός θεράπευσε τον Αβιμέλεχ, και τη
γυναίκα του,
και τις θεράπαινές του, και τεκνοποίησαν.
Επειδή, 0ο Κύριος είχε κλείσει ολοκληρωτικά κάθε μήτρα στο σπίτι τού
Αβιμέλεχ,
εξαιτίας της Σάρρας, της γυναίκας τού Αβραάμ.
ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο Θεός και Πατέρας είναι σε απόλυτη συνεργασία με τον μονογενή Υιό και εισακούει τις προσευχές που ο Υιός, ο Κύριος Ιησούς μεσιτεύει.
Ο προφήτης και βασιλιάς του λαού Ισραήλ, ο Δαβίδ, είναι βέβαιος για τις προσευχές που εισακούγονται.
Γράφει στους Ψαλμούς:
Εισάκουσες, Κύριε, την επιθυμία των πενήτων·
θα στηρίξεις την καρδιά τους,
θα κάνεις το αυτί σου προσεκτικό.
Για να κρίνεις τον ορφανό
και τον ταπεινωμένο,
ώστε, ο χωμάτινος άνθρωπος, να μη καταδυναστεύει πλέον.
Και πάλι:
Τα μάτια τού Κυρίου είναι επάνω στους δικαίους, και τα αυτιά του στην
κραυγή τους.
Και πάλι:
Ο Κύριος είναι κοντά σε όλους εκείνους που τον επικαλούνται·
σε όλους εκείνους που τον επικαλούνται αληθινά.
Και ο σοφός βασιλιάς Σολομών, γράφει στις Παροιμίες:
Ο Κύριος είναι μακριά από τους ασεβείς·
εισακούει, όμως, τη δέηση των δικαίων.
Ας το δούμε μαζί:
1. Η δέηση των δικαίων, είναι η προσευχή με καθαρή καρδιά.
2. Η δέηση των πτωχών, είναι η προσευχή του ταπεινού στο πνεύμα και συντριμμένου στην καρδιά.
3. Η δέηση του τελώνη, που έλεγε: «Ο Θεός σκέπασε με έλεος εμένα, τον αμαρτωλό!».
4. Τα μάτια του Κυρίου και τα αυτιά Του, προσηλώνονται στην κραυγή αγωνίας των τέκνων Του.
5. Ο Θεός ετοιμάζεται να κρίνει τον πιστό | ταπεινό δούλο, που αδικείται.
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ
Ο αδελφόθεος Ιάκωβος και επίσκοπος της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων, γράφει στην επιστολή του, προς τους διεσπαρμένους | πρόσφυγες αδελφούς, διαμαρτυρόμενος:
Ασθενεί κανείς μεταξύ σας;
Ας προσκαλέσει τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας
και ας προσευχηθούν επάνω του,
αφού τον αλείψουν με λάδι στο όνομα του Κυρίου.
Και η ευχή (προσευχή) της πίστης θα σώσει τον
αποκαμωμένο ασθενή
και θα τον σηκώσει ο Κύριος.
Κι αν έχει κάνει αμαρτίες, θα του αφεθούν.
Εξομολογείστε, λοιπόν, ο ένας στον άλλο τις αμαρτίες σας και
προσεύχεστε ο ένας για τον άλλο, για να γιατρευτείτε.
Είναι πολύ ισχυρή, όταν ενεργείται η δέηση ενός δικαίου.
Ο Ηλίας ήταν άνθρωπος ομοιοπαθής μ’ εμάς,
και προσευχήθηκε ένθερμα να μη βρέξει,
και δεν έβρεξε πάνω στη γη τρία έτη και έξι
μήνες.
Και πάλι προσευχήθηκε,
και ο ουρανός έδωσε βροχή και η γη βλάστησε τον καρπό της.
Ας το δούμε μαζί:
1. Η ευχή της πίστεως (!) εισακούγεται στον Θεόν.
2. Κατά το: «Η πίστη σου σε έσωσε!».
3. Στις ασθένειες (!) πάντα το λάδι είναι απαραίτητο σαν μέσον | σημείο πίστεως, μεταξύ του ασθενούς και του δούλου | απεσταλμένου του Θεού που δέεται στο όνομα του Ιησού.
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Γράφοντας ο Ιωάννης την 1η καθολική επιστολή του, δια Πνεύματος Αγίου, λέγει:
Αγαπητοί,
αν η καρδιά μας δε μας κατηγορεί, έχουμε παρρησία προς το Θεό
και ό,τι ζητούμε το λαβαίνουμε από αυτόν,
επειδή τις εντολές του τις τηρούμε
και τα αρεστά κάνουμε μπροστά του.
Και ο
απόστολος Πέτρος στην 1η επιστολή του, λέγει, δια Πνεύματος Αγίου:
και εσείς οι ίδιοι σαν λίθοι ζωντανοί
οικοδομείστε σαν οίκος πνευματικός, για να είστε ιερατείο άγιο,
ώστε να προσφέρετε πνευματικές θυσίες, ευπρόσδεκτες στο Θεό μέσω του Ιησού
Χριστού.
Γιατί το περιέχει στη Γραφή:
Ιδού, θέτω στη Σιών λίθο ακρογωνιαίο, εκλεκτό, πολύτιμο,
και εκείνος που πιστεύει σ’ αυτόν (στον Ιησού) δε
θα καταντροπιαστεί.
Σ’ εσάς λοιπόν που πιστεύετε (στον Ιησού) δίνεται η τιμή,
αλλά σ’ εκείνους που απιστούν, ο λίθος που αποδοκίμασαν οι οικοδόμοι,
αυτός έγινε ακρογωνιαίος λίθος
και λίθος προσκόμματος και πέτρα σκανδάλου.
Αυτοί σκοντάφτουν, επειδή απειθούν στο λόγο·
σ’ αυτό και διορίστηκαν.
Εσείς
όμως είστε γένος εκλεκτό,
βασιλικό
ιερατείο, έθνος άγιο,
λαός για
ιδιοκτησία του Θεού,
για να
εξαγγείλετε τις αρετές εκείνου (του Ιησού) που σας κάλεσε από το σκότος στο
θαυμαστό του φως.
Ας το δούμε μαζί:
1. Αν η καρδιά μας, τα συναισθήματα της ψυχής μας (!) δεν μας κατακρίνουν δια Πνεύματος Αγίου, τότε έχουμε την παρρησία να ζητάμε το κάθε τι.
2. Αν υπηρετούμε τους αδελφούς μας, και φυλάμε με προσοχή | σύνεση και σοφία τους λόγους του Θεού, έχουμε παρρησία.
3. Είμαστε ένας λαός άγιος, που ο Χριστός μας έκαμε την τιμή να είμαστε ιερείς του Υψίστου.
4. Να προσφέρουμε θυσίες πνευματικές και όχι των ζώων.
5. Να εξαγγείλουμε τις αρετές του Ιησού Χριστού.
6. Νε προσευχόμαστε με πίστη και να έχουμε απαντήσεις.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Οι προσευχές σου απαντώνται;
Έχεις χαρά γιαυτό;
Είσαι χαρούμενος μάλλον, παρά λυπημένος από τον Θεόν;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου