ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ !!

 



 Προς Τίτον 2: 7

περί πάντα σεαυτόν παρεχόμενος τύπον καλών έργων εν τη διδασκαλία αδιαφθορίαν σεμνότητα αφθαρσίαν λόγον υγιή ακατάγνωστον ίνα ο εξ εναντίας εντραπή μηδέν έχων περί ημών λέγειν φαύλον

 


Άρνηση του Κυρίου Ιησού.

Πλαστά λόγια.

Πλεονεξία.

 

Οι αιρέσεις εμφανίζονται σαν διδαχές με ποικιλία επιλογών (!) όπου ο άνθρωπος μπορεί να ικανοποιήσει την σκέψη του και την πονηρία του.

Μια από τις πρώτες αιρέσεις που ο Παύλος συνάντησε στην Εκκλησία της Κορίνθου, ήταν η άρνηση για την ανάσταση των νεκρών.

Διαβάζουμε 

ει δε χριστός κηρύσσεται ότι εκ νεκρών εγήγερται

 

πως λέγουσί τινες εν υμίν ότι ανάστασις νεκρών ουκ έστιν

 

ει δε ανάστασις νεκρών ουκ έστιν ουδέ χριστός εγήγερται

 

ει δε χριστός ουκ εγήγερται κενόν

 

άρα το κήρυγμα ημών κενή δε και η πίστις υμών

 

ευρισκόμεθα δε και ψευδομάρτυρες του θεού

 

ότι εμαρτυρήσαμεν κατά του θεού ότι ήγειρε τον χριστόν ον ουκ ήγειρεν είπερ άρα νεκροί ουκ εγείρονται

 

ει γαρ νεκροί ουκ εγείρονται ουδέ χριστός εγήγερται

 

ει δε χριστός ουκ εγήγερται ματαία η πίστις υμών

 

έτι εστέ εν ταις αμαρτίαις υμών

 

άρα και οι κοιμηθέντες εν χριστώ απώλοντο

 

ει εν τη ζωή ταύτη ηλπικότες εσμέν εν χριστώ μόνον

 

ελεεινότεροι πάντων ανθρώπων εσμέν

 

 

 

Ας το δούμε μαζί:

1.      Πώς είναι δυνατόν κάποιοι (!) να λένε ότι δεν είναι εφικτή η ανάσταση των νεκρών;

2.      Ποια είναι τα συμφέροντα των;

3.      Τι εξυπηρετεί η άρνηση της διδαχής του Χριστού και των αποστόλων;

4.       Σε ένα λογικό άνθρωπο του Θεού με καθαρή καρδιά και πνεύμα ταπεινού, αυτή η αίρεση δεν χωρά.

 

Μια εξήγηση δίνει ο Ιωάννης σε μεγάλη ηλικία, γράφοντας την 2η επιστολή:

πας ο παραβαίνων και μη μένων εν τη διδαχή του χριστού

 

θεόν ουκ έχει

 

ο μένων εν τη διδαχή του χριστού

 

ούτος και τον πατέρα και τον υιόν έχει

 

ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει

 

μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν

 

και χαίρειν αυτώ μη λέγετε

 

ο γαρ λέγων αυτώ χαίρειν κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς

 

Ας το δούμε μαζί:

1.      Το βάθος των αιρέσεων είναι τα πονηρά έργα | τα κρυφά έργα του σκότους.

2.      Η διαφθορά του νου.

3.      Η απομάκρυνση από την απλότητα.

4.      Η συμπεριφορά του πονηρού και οκνηρού δούλου.

 

Ο ΔΙΑΡΚΗΣ ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

Γράφοντας ο απόστολος Παύλος την 2η επιστολή προς τους Κορίνθιους, διατυπώνει αυτό ακριβώς τον φόβο του:

όφελον ανείχεσθέ μου μικρόν τη αφροσύνη αλλά και ανέχεσθέ μου

 

ζηλώ (ζηλεύω) γαρ υμάς ζήλω θεού

 

ηρμοσάμην (αρραβώνιασα)  γαρ υμάς ενί ανδρί παρθένον αγνήν παραστήσαι τω χριστώ

 

φοβούμαι δε μήπως ως ο όφις Εύαν εξηπάτησεν εν τη πανουργία αυτού

 

ούτω φθαρή τα νοήματα υμών από της απλότητος της εις τον χριστόν

 

ει μεν γαρ ο ερχόμενος άλλον Ιησούν κηρύσσει

 

ον ουκ εκηρύξαμεν

 

 η πνεύμα έτερον λαμβάνετε

 

ο ουκ ελάβετε

 

η ευαγγέλιον έτερον

 

ο ουκ εδέξασθε

 

καλώς ηνείχεσθε

 

λογίζομαι γαρ μηδέν υστερηκέναι των υπέρ λίαν αποστόλων

 

ει δε και ιδιώτης τω λόγω

 

αλλ΄ ου τη γνώσει

 

αλλ΄ εν παντί φανερωθέντες εν πάσιν εις υμάς

 

Ας το δούμε μαζί:

1.      Ο σκοπός του Ευαγγελίου, είναι ο άνθρωπος του Θεού, να ευρεθεί σαν μια αγνή παρθένος μπροστά στο βήμα του Χριστού.  

2.      Αρραβωνιασμένος με τον αρραβώνα του Αγίου Πνεύματος.

3.      Ο κίνδυνος (!) είναι ο άνθρωπος να φθείρει | να διαφθείρει την σκέψη του.

4.      Να χάσει την πρώτη αγάπη.

5.      Να χάσει την πρώτη πίστη.

6.      Να χάσει την πρώτη ελπίδα.

 

ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

Διαβάζουμε από την 2η επιστολή του αποστόλου Πέτρου:

εγένοντο δε και ψευδοπροφήται εν τω λαώ

 

ως και εν υμίν έσονται ψευδοδιδάσκαλοι

 

οίτινες παρεισάξουσιν (εισαγάγουν κρυφά)  αιρέσεις απωλείας

 

και τον αγοράσαντα αυτούς δεσπότην αρνούμενοι

 

επάγοντες εν ευτοίς ταχινήν απώλειαν

 

και πολλοί εξακολουθήσουσιν αυτών ταις απωλείαις

 

δι΄ ους η οδός της αληθείας βλασφημηθήσεται

 

και εν πλεονεξία

 

πλαστοίς λόγοις υμάς εμπορεύσονται

 

οις το κρίμα (καταδίκη) έκπαλαι ουκ αργεί

 

και η απώλεια αυτών ου νυστάζει

 

Ας το δούμε μαζί:

1.      Στον λαό Ισραήλ, παράλληλα με τους προφήτες του Θεού, υπήρχαν και ψευδο-προφήτες, που τάραξαν τον λαό και τους βασιλείς.

2.      Στην Καινή Διαθήκη, στην Εκκλησία προφητεύει ο λόγος του Θεού την εμφάνιση ψευδο-διδασκάλων που θα εισαγάγουν με πλάγιο τρόπο αιρέσεις απωλείας.

3.      Αυτοί, θα αρνηθούν την πίστη προς τον Ιησού Χριστό, αυτήν με ευσέβεια | με φόβο Θεού.

4.      Αυτοί, θα εξακολουθούν την στάση της διδαχής των αιρέσεων της απώλειας.

5.      Αυτοί, θα φέρουν την βλασφημία της αλήθειας (!) με την πλεονεξία των, ανάμεσα στον κόσμο.

6.      Αυτοί, θα εμπορευτούν τις ψυχές (!) με πλαστά λόγια | με ρητορικά σχήματα | με σοφιστείες.

7.      Η καταδίκη των δεν θα αργήσει να φανεί.

8.      Η αιώνια απώλεια (!) τους περιμένει.

 

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ

Το ερώτημα (!) που μένει είναι:  Γιατί ο Θεός το επιτρέπει;

 

Τι λέτε;

 

 ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ: 






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις