ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ !!
Ρωμαίους 15: 17
έχω ούν καύχησιν εν χριστώ Ιησού τα προς τον θεόν ου γαρ τολμήσω λαλείν τι ων ου κατειργάσατο χριστός δι΄ εμού εις υπακοήν εθνών λόγω και έργω εν δυνάμει σημείων και τεράτων εν δυνάμει πνεύματος θεού
Η βασιλεία του Θεού
Με λόγια
Με έργα
Ο Κύριος Ιησούς, ο Χριστός του Θεού, άφησε ένα παράδειγμα στους μαθητές τους οποίους έκλεξε και απέστειλε, αυτό του δούλου με τέλεια υπακοή.
Όταν ο Κύριος Ιησούς βρέθηκε μπροστά στον τάφο όπου είχαν
θέσει τον νεκρό (!) τον Λάζαρο, διαβάζουμε:
ήραν ουν τον λίθον ου ην ο τεθνηκώς κείμενος
ο δε Ιησούς ήρε τους οφθαλμούς άνω
και είπε
πάτερ ευχαριστώ σοι ότι ήκουσάς μου
εγώ δε ήδειν ότι πάντοτέ μου ακούεις αλλά διά τον όχλον τον περιεστώτα είπον ίνα πιστεύσωσιν ότι συ με απέστειλας
και ταύτα είπων φωνή μεγάλη εκραύγασε Λάζαρε δεύρο έξω
Όλη η διακονία του Κυρίου Ιησού ήταν μια διατεταγμένη υπηρεσία (!) λόγων και έργων, από τον ουράνιο Πατέρα.
Μετά δε την σταύρωση και ανάσταση του Κυρίου Ιησού, κατά την πρώτη ημέρα της εβδομάδος, όταν οι δύο μαθητές επορεύοντο με τα πόδια από Ιεροσόλυμα προς την πόλη Εμμαούς, διαβάζουμε:
αποκριθείς δε ο εις ω όνομα Κλεοπάς είπεν προς αυτόν
συ μόνος παροικείς Ιερουσαλήμ
και ουκ έγνως τα γενόμενα εν αυτή εν ταις
ημέραις ταύταις
και είπεν (ο Ιησούς) αυτοίς ποία
οι δε είπον αυτώ τα περί Ιησού του Ναζωραίου
ος εγένετο ανήρ προφήτης δυνατός
εν έργω και λόγω
εναντίον (ενώπιον) του θεού και παντός του λαού
Ας το δούμε μαζί:
1. Ο Κύριος Ιησούς ήταν άνθρωπος, ο γιός της Μαριάμ και Θεός, ο μονογενής γιός του ζωντανού Θεού.
2. Το έργο του στην γη γινόταν, πάντα, με λόγους διδακτούς δια Πνεύματος Αγίου και με έργα θεραπεύοντας πάσα νόσο και ασθένεια εκ του λαού.
3. Ήταν ο Κύριος Ιησούς, γνωστός σε όλη την Ιουδαία, την Γαλιλαία, την Σαμάρεια, την Δεκάπολη, την Περαία, την Συρία και πέρα από τον Ιορδάνη για αυτό ακριβώς (!) ότι μίλαγε με εξουσία τον λόγο του Θεού και θεράπευε τις ασθένειες και τις νόσους.
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
Ο απόστολος Πέτρος, ήταν ο δούλος του Θεού που ξεχώρισε για την δύναμη και την εξουσία, τις πρώτες αποστολικές ήμερες, μεταξύ των αποστόλων του Κυρίου Ιησού.
Διαβάζουμε από την εμπειρία του, μαζί με τον Ιωάννη μπροστά στον χωλό άνθρωπο από την γέννηση του:
Ο δε Πέτρος είπεν·
Αργύριον και χρυσίον εγώ δεν έχω·
αλλ' ό,τι έχω, τούτο σοι δίδω· εν τω ονόματι του Ιησού Χριστού του Ναζωραίου
σηκώθητι και περιπάτει.
Και πιάσας αυτόν από της δεξιάς χειρός εσήκωσε·
και παρευθύς εστερεώθησαν αι βάσεις και τα σφυρά των ποδών αυτού,
Λίγο αργότερα
διαβάζουμε πάλι, από τις Πράξεις:
και προσετίθεντο μάλλον πιστεύοντες εις τον Κύριον, πλήθη ανδρών τε και
γυναικών,
ώστε έφερον έξω εις τας πλατείας τους ασθενείς και έθετον επί κλινών και
κραββάτων,
διά να επισκιάση καν η σκιά του Πέτρου ερχομένου τινά εξ αυτών.
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ο απόστολος Παύλος ήταν ένας ακόμη δούλος του Θεού, που ξεχώρισε η διακονία του, ανάμεσα στους εργάτες του Θεού.
Διαβάζουμε από την επιστολή προς τους Ρωμαίους αδελφούς:
έχω ούν καύχησιν εν χριστώ Ιησού τα προς τον θεόν
ου γαρ τολμήσω λαλείν τι ων ου κατειργάσατο χριστός δι΄ εμού εις υπακοήν εθνών
λόγω και έργω
εν δυνάμει σημείων και τεράτων
εν δυνάμει πνεύματος θεού
ώστε με από Ιερουσαλήμ και κύκλω μέχρι του Ιλλυρικού πεπληρωκέναι το
ευαγγέλιον του χριστού
Και προς τους Κορίνθιους
αδελφούς, γράφει ο Παύλος την 1η επιστολή:
διά τούτο έπεμψα υμίν Τιμόθεον
ος εστι τέκνον μου αγαπητόν και πιστόν εν κυρίω
ος υμάς αναμνήσει τας οδούς μου τας εν χριστώ
καθώς πανταχού εν πάση εκκλησία διδάσκω
ως μη ερχομένου δε μου προς υμάς εφυσιώθησάν τινες
ελεύσομαι δε ταχέως προς υμάς
εάν ο κύριος θελήση
και γνώσομαι
ου τον λόγον των πεφυσιωμένων
αλλά την δύναμιν
ου γαρ εν λόγω η βασιλεία του θεού
αλλ΄ εν δυνάμει
Ας το δούμε μαζί:
1. Η βασιλεία του Θεού, δεν είναι με λόγια (!) μόνον.
2. Η βασιλεία του Θεού, αποδεικνύεται με δύναμη σημείων και τεραστίων.
3. Η βασιλεία του Θεού, είναι εντός ημών με σημεία και τεράστια και διανομές Πνεύματος Αγίου.
4. Η βασιλεία του Θεού, έχει τον υγιή και ακατάκριτο λόγο, καθώς και τα σημεία, όπως ο Κύριος Ιησούς τα είπε (!) και ο Ευαγγελιστής Μάρκος τα κατέγραψε στο τέλος του Ευαγγελίου του.
5. Η βασιλεία του Θεού, φέρει στον άνθρωπο του Θεού την λύτρωση από πάσης ανομίας, τον καθαρίζει (!) και τον καθιστά ζηλωτή καλών έργων.
Αμήν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου