Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΑΣΗ!


Ιωάννης 16: 7 Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθεια· σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας·




Έλεγχος αμαρτίας.

Έλεγχος κρίσεως.

Έλεγχος αδικίας.


Κάποιοι λένε, ανόητα: «Δεν υπάρχει κόλαση και παράδεισος, Δεν το πιστεύω».



Άραγε, ο άνθρωπος είναι ο θεός που γνωρίζει τα πάντα, ή μήπως πλανάται (!) μέχρι να ακούσει και μάθει;


Και ο Κύριος Ιησούς αναχωρώντας, έδωσε στους δώδεκα μαθητές μια φανέρωση.


Είπε ο Κύριος:

«Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθεια·


«σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ·


«επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας·


«αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.


«Και όταν έρθει εκείνος, θα ελέγξει τον κόσμο για αμαρτία, και για δικαιοσύνη, και για κρίση·


«για αμαρτία μεν, επειδή δεν πιστεύουν σε μένα·


«για δικαιοσύνη δε, επειδή πηγαίνω στον Πατέρα μου, και δεν με βλέπετε πλέον·


«για κρίση μάλιστα, επειδή ο άρχοντας τούτου τού κόσμου έχει κριθεί.



Ας το δούμε μαζί:

1.       Ο Παράκλητος, το Άγιο Πνεύμα επάνω σας θα εργάζεται με σας, αφού Εγώ, ο Χριστός σύντομα θα αναχωρήσω.

2.       Ο Παράκλητος θα ελέγχει τον κόσμο περί της αμαρτίας, σαν παράβαση και ανυπακοή στον λόγο του Θεού.

3.       Ο Παράκλητος θα ελέγχει τον κόσμο περί της κρίσεως του Θεού, καθώς ο Θεός είναι Θεός κρίσεων.

4.       Ο Παράκλητος θα ελέγχει τον κόσμο περί της δικαιοσύνης του Θεού, που είναι η αγάπη της αληθείας για να σωθεί ο κόσμος.

5.       Η άγνοια δεν θα υπάρχει πλέον.

6.       Η άγνοια δεν θα είναι δικαιολογία.



Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Η εκκλησία της Κορίνθου, πρόκοψε πνευματικά αφού ο Παύλος παρέμεινε επί 18 μήνες.

Κατόπιν, έπρεπε να αναχωρήσει στην Συρία και μετά στην Έφεσο, στα Ιεροσόλυμα και τέλος στην Αντιόχεια.

Όμως γράφει την πρώτη επιστολή προς τους Κορίνθιους αφού διαπίστωσε, έστω και από μακριά την κακή συμπεριφορά των αδελφών σε κρίσεις και δίκες. 

Γράφει ο Παύλος:

«Τώρα, λοιπόν, είναι σε σας σοβαρό ελάττωμα, ότι έχετε κρίσεις μεταξύ σας·


«γιατί δεν προτιμάτε να αδικείστε;


«Γιατί δεν προτιμάτε να αποστερείστε;


«Αλλά, εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και μάλιστα αδελφούς».


«Ή, δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού;


«Μη πλανιέστε·


«ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού».




Ας το δούμε μαζί:

1.       Σοβαρό ελάττωμα του χαρακτήρα οι δίκες, οι έριδες μεταξύ αδελφών.

2.       Το σωστό είναι η μακροθυμία όταν αδικείσαι.

3.       Επιλέγεις να αδικείσαι εσύ, μάλλον.

4.       Επιλέγεις να αποστερείσαι κάτι, μάλλον.

5.       Το ανάποδο, η διεκδίκηση είναι αδικία, είναι πλάνη.

6.       Η αδικία τιμωρείται με αιώνια καταδίκη.

7.       Η βασιλεία του Θεού δεν κληρονομείται από αδίκους.

8.       Η βασιλεία του Θεού δεν κληρονομείται από κακόλογους, ή άρπαγες.



Και ο Παύλος καταλήγει, στην επιστολή:

«Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι·


«αλλά λουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε, στο όνομα του Κυρίου Ιησού, και με το Πνεύμα τού Θεού μας».



Ας το δούμε μαζί:

1.       Η αμαρτία, η αδικία είναι ένα παρελθόν για τους αγίους.

2.       Ο άγιος άνθρωπος λούστηκε με το αίμα του Χριστού, επάνω στον σταυρό.

3.       Ο άγιος άνθρωπος δικαιώθηκε με την θυσία του Λυτρωτή Χριστού, που πλήρωσε την ποινή.

4.       Ο άνθρωπος του Θεού αγιάστηκε στο όνομα του Κυρίου Ιησού.

5.       Ο άνθρωπος του Θεού αγιάστηκε στην φωτιά, στο βάπτισμα με το Άγιο Πνεύμα

6.       Ο άνθρωπος του Θεού αγιάζεται, καθώς πληρούται Πνεύματος Αγίου, καθημερινά.



Αμήν.




1η επιστολή προς Κορίνθιους 6: 7 Τώρα, λοιπόν, είναι σε σας σοβαρό ελάττωμα, ότι έχετε κρίσεις μεταξύ σας·




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις