ΙΗΣΟΥΣ - Η ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!


Κολοσσαείς 1: 16 επειδή, διαμέσου αυτού κτίστηκαν τα πάντα, αυτά που είναι μέσα στους ουρανούς κι αυτά που είναι επάνω στη γη, τα ορατά και τα αόρατα, είτε θρόνοι είτε κυριότητες είτε αρχές είτε εξουσίες, τα πάντα κτίστηκαν διαμέσου αυτού και γι' αυτόν·




Ιησούς, το υπέρ παν όνομα
Ιησούς, ο Λόγος
Ιησούς, ο μονογενής Υιός του Θεού
Ιησούς, ο χρισμένος Βασιλιάς


Πολλοί (!) διερωτώνται ποιος είναι ο Ιησούς;

Οι δώδεκα μαθητές είχαν πολλές ευκαιρίες ώστε να δουν, να ακούσουν και πιστέψουν στον Ιησού.

Όμως ο σύγχρονος άνθρωπος, ομοιάζει με τους όχλους της Ιουδαίας, ή της Γαλιλαίας.

Δεν είχαν ιδέα ποιος είναι ο Ιησούς, όμως έλεγαν ότι αναστήθηκε κάποιος από τους μεγάλους αρχαίους προφήτες του Ισραήλ.

Φαινόταν ποιο λογικό, ποιο πιθανό στους όχλους το να έχει αναστηθεί κάποιος από τους αρχαίους προφήτες.


ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ

Ο ερευνητής των Γραφών σήμερα, μπορεί να μάθει περισσότερα για το πρόσωπο του Ιησού.

Έχουμε στα χέρια μας τις Γραφές, που είναι γραμμένες από ανθρώπους αγίους, που κινήθηκαν από το Πνεύμα το Άγιο.


Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Γράφοντας ένα μοναδικό Ευαγγέλιο, χωρίς επηρεασμούς από άλλον Ευαγγελιστή, ο Ιωάννης αρχίζει το βιβλίο, του φέρνοντας τον Ιησού από την αρχή σαν ο Λόγος κοντά στον Θεό Πατέρα, που έκαμε τα πάντα μέσα στην δημιουργία:

«Στην αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος. Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό. Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει».

Στη συνέχεια, ο Ιωάννης τονίζει την ζωή την αιώνιο μέσα στον Ιησού.

«Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων. Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε».

Αργότερα, ο Ιησούς δήλωσε στον Θωμά, που ήταν σε απορία, λέγοντας: «Κύριε, δεν ξέρουμε πού πηγαίνεις· και πώς μπορούμε να ξέρουμε τον δρόμο;»

Διαβάζουμε:
«Ο Ιησούς λέει στον Θωμά: Εγώ είμαι ο δρόμος, και η αλήθεια, και η ζωή· κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου εμού· αν γνωρίζατε εμένα, θα γνωρίζατε και τον Πατέρα μου· και από τώρα τον γνωρίζετε, και τον είδατε».


Ο ίδιος ο Πατέρας Θεός, μαρτύρησε όταν ο Ιησούς βαπτίστηκε στο νερό, από τον Ιωάννη τον Βαπτιστή. 

Διαβάζουμε:
 «Και αφού ο Ιησούς βαπτίστηκε, ανέβηκε αμέσως από το νερό· και ξάφνου, ανοίχτηκαν σ' αυτόν οι ουρανοί, και είδε το Πνεύμα τού Θεού να κατεβαίνει σαν περιστέρι, και να έρχεται επάνω του. Και ξάφνου, μια φωνή από τους ουρανούς, που έλεγε: Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, στον οποίο ευαρεστήθηκα».


Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

Στην επιστολή του προς τους Φιλιππησίους ο Παύλος φανερώνει τον ταπεινό χαρακτήρα του Ιησού και επίσης τον λόγο για τον οποίο ο Θεός, τον υπερύψωσε.

Διαβάζουμε:
«ο οποίος ενώ υπήρχε σε μορφή Θεού, δεν νόμισε αρπαγή το να είναι ίσα με τον Θεό· αλλά, κένωσε τον εαυτό του, παίρνοντας μορφή δούλου, αφού έγινε όμοιος με τους ανθρώπους· και, καθώς βρέθηκε κατά το σχήμα ως άνθρωπος, ταπείνωσε τον εαυτό του, γινόμενος υπάκουος μέχρι θανάτου, θανάτου μάλιστα σταυρού».

«Γι' αυτό, και ο Θεός τον υπερύψωσε, και του χάρισε όνομα, που είναι το όνομα πάνω από κάθε άλλο· ώστε στο όνομα του Ιησού να λυγίσει κάθε γόνατο επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων· και κάθε γλώσσα να ομολογήσει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος, σε δόξα τού Πατέρα Θεού».



Στην επιστολή του προς τους Εβραίους, ο Παύλος φανερώνει την διακονία του Ιησού στις έσχατες ημέρες που ήταν ο καθαρισμός των αμαρτιών μας άπαξ, δηλαδή μια φορά, χωρίς να επαναλαμβάνονται θυσίες όπως στον Νόμο του Μωυσή, που εδόθη στο λαό Ισραήλ. 

Διαβάζουμε:
«Ο Θεός, τον παλιό καιρό, αφού, πολλές φορές και με πολλούς τρόπους, μίλησε στους πατέρες μας διαμέσου των προφητών, σ' αυτές τις έσχατες ημέρες μίλησε σε μας διαμέσου τού Υιού, τον οποίο έθεσε κληρονόμο των πάντων, διαμέσου τού οποίου έκανε και τους αιώνες·

Ο μοναδικός χαρακτηρισμός του Παύλου, «το απαύγασμα» δηλαδή, η ακτινοβολία της δόξας του Θεού.
«αυτός (ο Ιησούς), που είναι το απαύγασμα της δόξας και ο χαρακτήρας τής υπόστασής του, και βαστάζει τα πάντα με τον λόγο τής δύναμής του, αφού διαμέσου τού εαυτού του έκανε καθαρισμό των αμαρτιών μας, κάθησε στα δεξιά τής μεγαλοσύνης στα υψηλά· τόσο πολύ ανώτερος έγινε από τους αγγέλους, όσο εξοχότερο απ' αυτούς κληρονόμησε όνομα».

Και πάλι το χρίσμα του Ιησού:

«Αγάπησες δικαιοσύνη, και μίσησες ανομία· γι' αυτό, ο Θεός, ο Θεός σου, σε έχρισε με λάδι αγαλλίασης περισσότερο από τους μετόχους σου».

Και πάλι ο Ιησούς ο δημιουργός της γης και των ουρανών:

«Εσύ, Κύριε, καταρχάς, θεμελίωσες τη γη, και οι ουρανοί είναι έργα των χεριών σου».



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ

Ο Ιωάννης βλέπει την Πόλη την Αγία, την Νέα Ιερουσαλήμ. Εκεί είναι η νύμφη, η Εκκλησία του Χριστού.

Καθώς ο Ιωάννης βλέπει και περιγράφει αυτά που ζει σε έκσταση, επίσης παρατηρεί τα πάντα όσα του φανερώνει  άλλοτε ο Άγγελος και άλλοτε, ο καθήμενος επάνω στον θρόνο.

Διαβάζουμε: 
«Και σε πνευματική έκσταση με έφερε (ο Άγγελος) επάνω σε ένα μεγάλο και ψηλό βουνό, και μου έδειξε τη μεγάλη πόλη, την άγια Ιερουσαλήμ, που κατέβαινε από τον ουρανό, από τον Θεό, η οποία είχε τη δόξα τού Θεού· και η λαμπρότητά της ήταν όμοια με πολύτιμη πέτρα, σαν πέτρα ίασπη, που κρυσταλλίζει. 

«Και είχε μεγάλο και ψηλό τείχος· είχε και δώδεκα πυλώνες, και στους πυλώνες δώδεκα αγγέλους, κι επάνω γραμμένα ονόματα, που είναι των δώδεκα φυλών των γιων τού Ισραήλ. 

«Προς ανατολάς, πυλώνες τρεις, προς βορράν, πυλώνες τρεις, προς νότον, πυλώνες τρεις, προς δυσμάς, πυλώνες τρεις. Και το τείχος τής πόλης είχε δώδεκα θεμέλια, και μέσα σ' αυτά τα ονόματα των δώδεκα αποστόλων τού Αρνίου».


Και πιο κάτω, γράφει ο Ιωάννης:

«Και ναό δεν είδα μέσα σ' αυτή· επειδή, ναός της είναι ο Κύριος, ο Θεός, ο Παντοκράτορας, και το Αρνίο. Και η πόλη δεν έχει ανάγκη τον ήλιο ούτε το φεγγάρι, για να φέγγουν μέσα σ' αυτή· επειδή, η δόξα τού Θεού τη φώτισε, και ο λύχνος της είναι το Αρνίο».

Και ο Ιωάννης, συνεχίζει:

«Και μου έδειξε έναν καθαρό ποταμό με νερό τής ζωής, λαμπερόν σαν κρύσταλλο, που έβγαινε από τον θρόνο τού Θεού και του Αρνίου».


Για πρώτη φορά (!) όταν ο Ιωάννης αντίκρισε τον Ιησού, ως Αρνίον στον ουρανό, τρόμαξε:

«Και είδα, και να! στο μέσον τού θρόνου και των τεσσάρων ζώων, και στο μέσον των πρεσβυτέρων, ένα Αρνίο να στέκεται ως σφαγμένο, έχοντας επτά κέρατα, και επτά μάτια· που είναι τα επτά πνεύματα του Θεού, τα οποία έχουν αποσταλεί σε ολόκληρη τη γη. Και ήρθε και πήρε το βιβλίο από το δεξί χέρι εκείνου που κάθεται επάνω στον θρόνο».


ΓΙΑΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ, ΩΣ ΑΡΝΙΟΝ;

Διότι φανερώνει την αιώνια, την μοναδική αγάπη Του προς την εκλεκτή νύμφη, που είναι η εκκλησία Του, την οποία απέκτησε δια του αίματος Του.   


Προσοχή (!) στην πιο κάτω λεπτομέρεια του βιβλίου:

«Και μέσα σ' αυτή δεν θα μπει τίποτε που μολύνει και προξενεί βδέλυγμα, και ψέμα· αλλά, μονάχα οι γραμμένοι μέσα στο βιβλίο τής ζωής τού Αρνίου.




Ματθαίος 28: 18 Και καθώς ο Ιησούς τους πλησίασε, τους μίλησε, λέγοντας: Δόθηκε σε μένα κάθε εξουσία στον ουρανό και επάνω στη γη.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις