ΝΑ, Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
Ιωάννης 1: 35 Κατά
την επόμενη ημέρα, στεκόταν πάλι ο Ιωάννης, και δύο από τους μαθητές του· και
αφού προσήλωσε το βλέμμα του στον Ιησού που περπατούσε, λέει: Δέστε, ο Αμνός
τού Θεού.
Ο Ιησούς Χριστός, είναι ο Σωτήρας των πιστών!
ü
Πόσο κόστισε, η σωτηρία μας;
ü
Τι περιλαμβάνει, η σωτηρία μας;
ü
Γιατί ένας Αμνός;
ü
Ποιος έδωσε πρώτος, την καλή μαρτυρία;
ü
Εμείς;
# Πόσο κόστισε η σωτηρία μας;
Διαβάζουμε στην επιστολή του Παύλου προς τους Εβραίους: «Γι'
αυτό και ο Ιησούς, για να αγιάσει τον λαό διαμέσου τού δικού του αίματος, έπαθε
έξω από την πύλη».
Και αλλού ο Παύλος γράφει: «Έχοντας, λοιπόν, αδελφοί, την
παρρησία να μπούμε μέσα στα άγια, διαμέσου τού αίματος του Ιησού, μέσα από έναν
νέο και ζωντανό δρόμο, τον οποίο καθιέρωσε σε μας διαμέσου τού καταπετάσματος,
δηλαδή, της σάρκας του».
Όπως φαίνεται το κόστος (!) ήταν η θυσία του μονογενούς Υιού
του Θεού, σαν ένας αμνός που σφάζεται και κατά τον νόμο της παλαιάς Διαθήκης
και ραντίζει το θυσιαστήριο του εξιλασμού των αμαρτιών.
Έγραφε ο Παύλος: «Έχουμε θυσιαστήριο (!) από το οποίο δεν
έχουν εξουσία να φάνε αυτοί που λατρεύουν στη σκηνή. Επειδή, τα σώματα των
ζώων, των οποίων το αίμα φέρνεται μέσα στα άγια από τον αρχιερέα περί αμαρτίας,
τα σώματά τους κατακαίγονται έξω από το στρατόπεδο».
# Τι περιλαμβάνει η σωτηρία μας;
Η σωτηρία μας είναι μια ολοκληρωμένη επέμβαση του Θεού επάνω
μας. Περιλαμβάνει: (α) τον φωτισμό της γνώσης του Χριστού δια της μετανοίας,
(β) την αιώνια ζωή μέσα μας, (γ) την άφεση των αμαρτιών μας, (δ) τον καρπό του
Αγίου Πνεύματος και (ε) την επαγγελία του Πατρός, δηλαδή το Άγιο Πνεύμα σε
αυτούς που πειθαρχούν.
Δείτε τι γράφει ο Παύλος, προς τους Εβραίους: «Φέρτε,
λοιπόν, ξανά στη μνήμη σας τις προηγούμενες ημέρες, κατά τις οποίες, αφού
φωτιστήκατε, υπομείνατε μεγάλον αγώνα παθημάτων· άλλοτε μεν, καθώς γινόσασταν
θέατρο με ονειδισμούς και θλίψεις· άλλοτε πάλι, καθώς γινόσασταν κοινωνοί αυτών
που έπαθαν τέτοιου είδους παθήματα».
# Γιατί ένας αμνός;
Διότι μια Διαθήκη επικυρώνεται με πιστοποίηση του θανάτου
του διαθέτη.
Γράφει ο Παύλος: «Αλλά, με τις θυσίες αυτές γίνεται κάθε χρόνο
ανάμνηση των αμαρτιών. Επειδή, είναι αδύνατον το αίμα ταύρων και τράγων να
αφαιρεί αμαρτίες».
Το ξαναγράφω: «είναι
αδύνατον το αίμα ταύρων και τράγων να αφαιρεί αμαρτίες»!
Και ο Παύλος, συνεχίζει στην επιστολή: «Γι' αυτό, μπαίνοντας
μέσα στον κόσμο ο Ιησούς Χριστός, λέει: «Θυσία και προσφορά δεν θέλησες, αλλά
μου ετοίμασες ένα σώμα. Σε ολοκαυτώματα και προσφορές περί αμαρτίας δεν
ευαρεστήθηκες».
Και η Γραφή συνεχίζει: «Τότε, ο Ιησούς Χριστός, είπε: Δες,
έρχομαι, για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου». Αφού πιο πάνω είπε, ότι: «Θυσία
και προσφορά, και ολοκαυτώματα, και προσφορές περί αμαρτίας, δεν θέλησες, ούτε
ευαρεστήθηκες σ' αυτές»· (που προσφέρονται σύμφωνα με τον νόμο)· τότε είπε:
«Δες, έρχομαι, για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου». Αναιρεί το πρώτο, για να
συστήσει το δεύτερο.
Το ξαναγράφω: «Δες,
έρχομαι, για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου»!
Εδώ φαίνεται η μοναδική αγάπη (!) και προαίρεση της καρδιάς,
του καλού ποιμένα των πρόβατων, του Κυρίου Ιησού.
# Ποιος έδωσε πρώτος, την καλή μαρτυρία;
Ο ευαγγελιστής Ιωάννης, γράφει σχετικά: «Κατά την επόμενη
ημέρα, ο Ιωάννης βλέπει τον Ιησού να έρχεται προς αυτόν, και λέει: Δέστε, ο
Αμνός τού Θεού, που σηκώνει την αμαρτία τού κόσμου. Αυτός είναι για τον οποίο
εγώ είπα: Πίσω από μένα έρχεται ένας άνδρας, που είναι ανώτερός μου, επειδή
ήταν πριν από μένα. Και εγώ δεν τον γνώριζα· αλλά, για να φανερωθεί στον
Ισραήλ, γι' αυτό ήρθα εγώ βαπτίζοντας μέσα στο νερό».
Και συνεχίζει, για τον Ιωάννη τον Βαπτιστή: «Και ο Ιωάννης
έδωσε μαρτυρία, λέγοντας ότι: Είδα το Πνεύμα να κατεβαίνει από τον ουρανό σαν
περιστέρι, και έμεινε επάνω του. Και εγώ δεν τον γνώριζα· αλλά, εκείνος που με
έστειλε να βαπτίζω με νερό, εκείνος μου είπε: Σε όποιον δεις το Πνεύμα να
κατεβαίνει και να μένει επάνω του, αυτός είναι που βαπτίζει με Πνεύμα Άγιο. Και
εγώ είδα και έδωσα μαρτυρία, ότι αυτός είναι ο Υιός τού Θεού».
Ο απόστολος Παύλος, γράφει σχετικά με την δική μας
μαρτυρία: «έχοντας μεγάλον ιερέα για τον οίκο τού Θεού, ας πλησιάζουμε με
αληθινή καρδιά, με πληροφορία πίστης, έχοντας τις καρδιές μας καθαρισμένες από
πονηρή συνείδηση».
Και ο Παύλος, συνεχίζει: «και λουσμένοι το σώμα με καθαρό
νερό, ας κρατάμε την ομολογία τής ελπίδας ασάλευτη· επειδή, είναι πιστός αυτός
που υποσχέθηκε».
Ο πιστός, ο άνθρωπος του Θεού, σήμερα, δίδει την καλή
μαρτυρία περί του Ιησού Χριστού. Μέσα σε τόσες φωνές αμφισβήτησης, απιστίας, ή
και ακαθάρτων πνευμάτων ανθρώπων γεμάτων από αλαζονεία, έπαρση και εγωισμό
υπάρχει η φωνή του δικαίου.
Μέχρι πότε, θα μαρτυρούμε το όνομα Του;
Μέχρι να έρθει ο Χριστός από τον ουρανό στις νεφέλες, για να
παραλάβει την εκκλησία Του.
Πώς θα γίνει;
Δια της αρπαγής της εκκλησίας, όταν: «Κατά τη νύχτα εκείνη, θα
υπάρχουν δύο επάνω σ' ένα κρεβάτι· ο ένας παραλαμβάνεται, και ο άλλος αφήνεται.
Δύο γυναίκες θα αλέθουν μαζί· η μία παραλαμβάνεται, και η άλλη αφήνεται. Δύο θα
βρίσκονται στο χωράφι· ο ένας παραλαμβάνεται, και ο άλλος αφήνεται». Αμήν.
Εφεσίους 2: 13 τώρα,
όμως, διαμέσου τού Ιησού Χριστού, εσείς που άλλοτε ήσασταν μακριά, γίνατε κοντά
διαμέσου τού αίματος του Χριστού.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου