ΤΟ ΟΡΟΣ ΣΙΩΝ!




Αποκάλυψις 3: 11  Όποιος νικάει, θα τον κάνω στύλο μέσα στον ναό του Θεού μου, και δεν θα βγει πλέον έξω· και θα γράψω επάνω του το όνομα τού Θεού μου, και το όνομα της πόλης τού Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, που κατεβαίνει από τον ουρανό από τον Θεό μου, και το νέο μου όνομα.




Η βασιλεία των ουρανών!

Η ασάλευτη βασιλεία!

Η πόλη του ζωντανού Θεού!



Μελετώντας την Καινή Διαθήκη, συναντάμε την φράση: «Το όρος Σιών» και διερωτόμαστε τι σημαίνει;

Ας δούμε τι δίδαξε ο Κύριος Ιησούς, σχετικά με την καθημερινή σωστή προσευχή μας: «Πατέρα μας, που είσαι στους ουρανούς, ας αγιαστεί το όνομά σου· ας έρθει η βασιλεία σου· ας γίνει το θέλημά σου, όπως στον ουρανό, έτσι και επάνω στη γη».

Το ξαναγράφω: «ας έρθει η βασιλεία σου»!


Ποια είναι αυτή η βασιλεία;

Είναι η βασιλεία των ουρανών, η ισχυρή βασιλεία, το κράτος το αιώνιο.  

Γιατί ονομάστηκε όρος Σιών;

Δείτε, πώς το περιγράφει ο απόστολος Παύλος, προς τους Εβραίους: «προσήλθατε στο όρος Σιών, και σε πόλη τού ζωντανού Θεού, την επουράνια Ιερουσαλήμ, και σε μυριάδες αγγέλων, σε πανηγύρι και εκκλησία πρωτοτόκων, που έχουν καταγραφεί στους ουρανούς, και στον Θεό, που είναι ο κριτής όλων, και σε πνεύματα δικαίων, οι οποίοι έλαβαν την τελειότητα· και σε μεσίτη καινούργιας διαθήκης, τον Ιησού, και σε αίμα καθαρισμού, που μιλάει καλύτερα από εκείνο τού Άβελ».

Λίγο αργότερα, ο Παύλος στην ίδια επιστολή γράφει: «Γι' αυτό, παραλαμβάνοντας μια ασάλευτη βασιλεία, ας κρατάμε τη χάρη, διαμέσου τής οποίας να λατρεύουμε ευάρεστα τον Θεό, με σεβασμό και ευλάβεια».

Το όρος Σιών, λοιπόν, είναι μια έκφραση, ή ο συμβολισμός της βασιλείας των ουρανών, που:
ü  Είναι βασιλεία αιώνιος
ü  Είναι βασιλεία ασάλευτη
ü  Είναι η πόλη του ζωντανού Θεού
ü  Είναι η ένδοξη πόλη, το κράτος του Θεού

Αλήθεια (!) ποιο είναι σήμερα, το πλέον ισχυρό κράτος;

Δυστυχώς σε διαβάθμιση μια κλίμακας ισχύος, ή ευημερίας, και κοινωνικής ισότητας όλα, μα όλα τα κράτη, δεν μπορούν να πάρουν το άριστα!

Ποιο κράτος μπορεί σήμερα, να ισχυριστεί ότι έχει εξαλείψει (α) την φτώχεια, (β) τις ασθένειες, (γ) το πένθος, (δ) τον πόνο;

Όμως, τι διαβάζουμε στην Αποκάλυψη του Κυρίου Ιησού, από την όραση Ιωάννη; «Και είδα έναν καινούργιο ουρανό και μια καινούργια γη· επειδή, ο πρώτος ουρανός και η πρώτη γη παρήλθε· και η θάλασσα δεν υπάρχει πλέον. Και εγώ ο Ιωάννης είδα την άγια πόλη, την καινούργια Ιερουσαλήμ, που κατέβαινε από τον Θεό, από τον ουρανό, ετοιμασμένη σαν νύφη στολισμένη για τον άνδρα της.

Το ξαναγράφω: «Και εγώ ο Ιωάννης είδα την άγια πόλη, την καινούργια Ιερουσαλήμ, που κατέβαινε από τον Θεό, από τον ουρανό, ετοιμασμένη σαν νύφη στολισμένη για τον άνδρα της»!


Και στην συνέχεια, ο Ιωάννης ακούει μια φωνή ισχυρή από τον ουρανό, να λέγει: «Δέστε, η σκηνή τού Θεού μαζί με τους ανθρώπους, και θα σκηνώσει μαζί τους, κι αυτοί θα είναι λαοί του, κι αυτός ο Θεός θα είναι μαζί τους Θεός τους.  Και ο Θεός θα εξαλείψει κάθε δάκρυ από τα μάτια τους, και ο θάνατος δεν θα υπάρχει πλέον· ούτε πένθος ούτε κραυγή ούτε πόνος δεν θα υπάρχουν πλέον· επειδή, τα πρώτα παρήλθαν.

Το ξαναγράφω: «επειδή, τα πρώτα παρήλθαν»!


Και η δόξα του Θεού, πώς περιγράφεται στην Αποκάλυψη;

Διαβάζουμε: «Και σε πνευματική έκσταση με έφερε επάνω σε ένα μεγάλο και ψηλό βουνό, και μου έδειξε τη μεγάλη πόλη, την άγια Ιερουσαλήμ, που κατέβαινε από τον ουρανό, από τον Θεό, η οποία είχε τη δόξα τού Θεού· και η λαμπρότητά της ήταν όμοια με πολύτιμη πέτρα, σαν πέτρα ίασπη, που κρυσταλλίζει. Και είχε μεγάλο και ψηλό τείχος· είχε και δώδεκα πυλώνες, και στους πυλώνες δώδεκα αγγέλους, κι επάνω γραμμένα ονόματα, που είναι των δώδεκα φυλών των γιων τού Ισραήλ. Προς ανατολάς, πυλώνες τρεις, προς βορράν, πυλώνες τρεις, προς νότον, πυλώνες τρεις, προς δυσμάς, πυλώνες τρεις. Και το τείχος τής πόλης είχε δώδεκα θεμέλια, και μέσα σ' αυτά τα ονόματα των δώδεκα αποστόλων τού Αρνίου».

Και συνεχίζει: «Και η εσωτερική δομή τού τείχους της ήταν ίασπης· και η πόλη ήταν από καθαρό χρυσάφι, όμοια με καθαρό γυαλί. Και τα θεμέλια του τείχους τής πόλης ήσαν κοσμημένα με κάθε πολύτιμη πέτρα· το πρώτο θεμέλιο, ίασπης· το δεύτερο, ζαφείρι· το τρίτο, χαλκηδόνιος· το τέταρτο, σμαράγδι· το πέμπτο, σαρδόνυχας· το έκτο, σάρδιο· το έβδομο, χρυσόλιθος, το όγδοο, βήρυλλος· το ένατο, τοπάζι· το δέκατο, χρυσόπρασος, το ενδέκατο, υάκινθος· το δωδέκατο, αμέθυστος. Και οι δώδεκα πυλώνες ήσαν δώδεκα μαργαριτάρια, κάθε ένας από τους πυλώνες ήταν από ένα μαργαριτάρι· και η πλατεία τής πόλης ήταν από καθαρό χρυσάφι, σαν διαφανές γυαλί».

Και ο Ιωάννης έκπληκτος, περιγράφει: «Και ναό δεν είδα μέσα σ' αυτή· επειδή, ναός της είναι ο Κύριος, ο Θεός, ο Παντοκράτορας, και το Αρνίο. Και η πόλη δεν έχει ανάγκη τον ήλιο ούτε το φεγγάρι, για να φέγγουν μέσα σ' αυτή· επειδή, η δόξα τού Θεού τη φώτισε, και ο λύχνος της είναι το Αρνίο. Και τα έθνη όσων σώζονται θα περπατούν μέσα στο φως της· και οι βασιλιάδες τής γης φέρνουν τη δόξα και την τιμή τους σ' αυτή». Αμήν.

Εβραίους 12: 28 Γι' αυτό, παραλαμβάνοντας μια ασάλευτη βασιλεία, ας κρατάμε τη χάρη, διαμέσου τής οποίας να λατρεύουμε ευάρεστα τον Θεό, με σεβασμό και ευλάβεια.







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις