ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΟΡΓΗ!
Ρωμαίους 5: 8 Ο
Θεός, όμως, δείχνει τη δική του αγάπη σε μας, επειδή, ενώ εμείς ήμασταν ακόμα
αμαρτωλοί, ο Χριστός πέθανε για χάρη μας· πολύ περισσότερο, λοιπόν, αφού τώρα
ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με βάση το αίμα του, θα σωθούμε από την οργή διαμέσου
αυτού.
Η οργή του Θεού είναι δικαία.
Στο παρελθόν, ο Θεός οργίστηκε με τον λαό Ισραήλ για την
απείθεια και το πείσμα των και ο θυμός του Θεού ξέσπασε πολλάκις.
Δεν έχει πολλά χρόνια από το ολοκαύτωμα των Εβραίων, όπου ο
Χίτλερ θανάτωσε 6,500,00 ανθρώπους μέσα σε κρεματόρια στην Πολωνία και αλλού.
Για τους Έλληνες, η οργή του Θεού ξέσπασε με την πτώση της
Βυζαντινής αυτοκρατορίας, όταν περίσσεψαν η ανομία, η περηφάνια και η
αλαζονεία.
Μέσα από την ταπείνωση και την σκλαβιά του έθνους μας επί
400 χρόνια, ήλθε η ελευθερία με το χέρι του Θεού και ο λαός απέκτησε ελεύθερο
κράτος. Μάλιστα η Δ’ Εθνοσυνέλευση το 1827, απεφάσισε το κτίσιμο του ναού του
Σωτήρος Χριστού, ή το λεγόμενο «Τάμα του
Έθνους».
Σήμερα, ζούμε σε καιρούς κακούς όπου περισσεύουν και πάλι η
ανομία, η αμαρτία και η ασέβεια.
Τα λόγια του Ιωάννη του Βαπτιστή που διαβάζουμε στο
Ευαγγέλιο, είναι και πάλι επίκαιρα: «Και βλέποντας πολλούς από τους Φαρισαίους
και τους Σαδδουκαίους να έρχονται στο βάπτισμά του, τους είπε: Γεννήματα από
οχιές, ποιος σας έδειξε να φύγετε από τη μέλλουσα οργή; Κάντε, λοιπόν, καρπούς
άξιους της μετάνοιας».
Τι είναι η μέλλουσα οργή;
Είναι η απόφαση του Θεού να εκτελέσει την κρίση και την δικαιοσύνη
Του.
Διαβάζουμε τι γραφεί ο απόστολος Παύλος προς τους
Θεσσαλονικείς: «μέσα σε φλόγα φωτιάς, κάνοντας εκδίκηση σ' αυτούς που δεν
γνωρίζουν τον Θεό, και σ' αυτούς που δεν υπακούν στο ευαγγέλιο του Κυρίου μας
Ιησού Χριστού· οι οποίοι θα τιμωρηθούν με αιώνιο όλεθρο από το πρόσωπο του
Κυρίου, και από τη δόξα τής δύναμής του, όταν έρθει να ενδοξαστεί ανάμεσα στους
αγίους του, και να θαυμαστεί ανάμεσα σε όλους που τον πιστεύουν, (επειδή, εσείς
πιστέψατε στη μαρτυρία μας), κατά την ημέρα εκείνη».
Ο Θεός έχει αποφασίσει να διαλύσει τους ουρανούς και την γη,
όπως γνωρίζουμε σήμερα και να κατακαούν τα έργα των ανθρώπων. Με μεγάλη
λεπτομέρεια γράφει ο απόστολος Πέτρος στην επιστολή του κατά αποκάλυψη του
Αγίου Πνεύματος.
Διαβάζουμε στο σχετικό σημείο: «Επειδή, λοιπόν, όλα αυτά
διαλύονται, ποιοι πρέπει να είστε εσείς σε άγια διαγωγή και ευσέβεια,
προσμένοντας και σπεύδοντας στην παρουσία τής ημέρας τού Θεού, κατά την οποία
οι ουρανοί, καθώς θα φλέγονται, θα διαλυθούν, και τα στοιχεία, ενώ θα
καίγονται, θα χωνευτούν; Όμως, σύμφωνα με την υπόσχεσή του, καινούργιους
ουρανούς και καινούργια γη προσμένουμε, στους οποίους δικαιοσύνη κατοικεί».
Και ο Πέτρος καταλήγει: «Γι' αυτό, αγαπητοί, ενώ τα
προσμένουμε αυτά, επιμεληθείτε να βρεθείτε μπροστά του με ειρήνη, χωρίς κηλίδα
και χωρίς ψεγάδι . Και θεωρείτε σωτηρία τη μακροθυμία τού Κυρίου μας· όπως σας
έγραψε και ο αγαπητός μας αδελφός Παύλος, σύμφωνα με τη σοφία που του δόθηκε».
Φαίνεται
καθαρά η απόφαση του Θεού να εκτελέσει κρίση και δικαιοσύνη με οργή και θυμό
στο μέλλον!
Γιατί η
οργή και ο θύμος του Κυρίου;
Διότι τελειώνει η μακροθυμία και το έλεος του Θεού, ως Πατέρα!
Ο Θεός έχει ένα μεγάλο σχέδιο για την βασιλεία των ουρανών.
Η βασιλεία των ουρανών είναι η κατάπαυση των αγίων, των
ανθρώπων που αγάπησαν τον Θεό χωρίς υποκρισία και πίστευσαν ειλικρινά στον
Χριστό.
Κανένας υποκριτής δεν θα εισέλθει εκεί. Μόνον οι άγιοι!
Διαβάζουμε στην επιστολή του Παύλου προς τους Εβραίους: «Επειδή,
ο λόγος τού Θεού είναι ζωντανός, και ενεργός, και κοφτερότερος περισσότερο από κάθε
δίκοπη μάχαιρα, και εισχωρεί βαθιά, μέχρι διαίρεσης και της ψυχής και του πνεύματος,
μέχρι τους συνδέσμους και τους μυελούς, και διερευνάει τούς συλλογισμούς και τις
έννοιες της καρδιάς. Και κανένα κτίσμα δεν είναι αφανές μπροστά του, αλλ' είναι
όλα γυμνά και εκτεθειμένα στα μάτια του, προς τον οποίο έχουμε να δώσουμε λόγο».
Στην Αποκάλυψη του Ιησού Χριστού, γράφει ο Ιωάννης: «Η κληρονομιά
όμως των δειλών και των απίστων και των διαφθαρμένων και των φονιάδων και των πορνών
και εκείνων που καταγίνονται με τα ναρκωτικά και των ειδωλολατρών και όλων των ψευτών
είναι στη λίμνη που καίγεται με φωτιά και θειάφι. Αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος».
Και ο Ιωάννης καταλήγει: «Και δεν θα υπάρχει κανένα ανάθεμα
πλέον· και ο θρόνος τού Θεού και του Αρνίου θα είναι μέσα σ' αυτή· και οι δούλοι
του θα τον λατρεύσουν. Και θα δουν το πρόσωπό του, και το όνομά του θα είναι επάνω
στα μέτωπά τους».
1η επιστολή προς Θεσσαλονικείς
1: 10 και να προσμένετε τον Υιό του από τους
ουρανούς, που τον ανέστησε από τους νεκρούς, τον Ιησού, που μας ελευθερώνει από
τη μέλλουσα οργή.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου