H ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!
Πράξεις 3: 26 Προς
εσάς πρώτον ο Θεός αναστήσας τον Υιόν αυτού Ιησούν απέστειλεν αυτόν διά να σας
ευλογή όταν επιστρέφητε έκαστος από των πονηριών υμών.
Μαρτυρία ονομάζουμε την προσωπική κατάθεση τινός, που βλέπει
ένα συμβάν την στιγμή που γίνεται.
Πιστή μαρτυρία ονομάζουμε την ακριβή και
αληθινή κατάθεση, ενός αυτόπτη μάρτυρα.
Η μαρτυρία του Ιησού Χριστού είναι το πλέον σημαντικό ζήτημα
στην υπόθεση της βασιλείας των ουρανών!
Όλη η καινή Διαθήκη είναι γραμμένη ως μια προσωπική μαρτυρία
του Ιησού Χριστού, που καταθέτει ως αυτόπτης μάρτυς τα μυστήρια της βασιλείας
του Θεού, ενώπιον των δώδεκα μαθητών, των αποστόλων.
Διαβάζουμε στο ευαγγέλιο του Ιωάννη, τα λόγια του Ιησού: «Αληθώς,
αληθώς σοι λέγω ότι εκείνο το οποίον εξεύρομεν λαλούμεν και εκείνο το οποίον
είδομεν μαρτυρούμεν, και την μαρτυρίαν ημών δεν δέχεσθε. Εάν τα επίγεια σας
είπον και δεν πιστεύητε, πως, εάν σας είπω τα επουράνια, θέλετε πιστεύσει;»
Λίγο αργότερα, ο Ιωάννης ο βαπτιστής λέγει για τον Ιησού: «Ο
ερχόμενος άνωθεν είναι υπεράνω πάντων. Ο ων εκ της γης εκ της γης είναι και εκ
της γης λαλεί· ο ερχόμενος εκ του ουρανού είναι υπεράνω πάντων, και εκείνο το
οποίον είδε και ήκουσε, τούτο μαρτυρεί, και ουδείς δέχεται την μαρτυρίαν αυτού».
Αρχίζοντας το βιβλίο της Αποκάλυψης ο Ιωάννης, ο απόστολος,
γράφει: «Εγώ ο Ιωάννης, ο και αδελφός σας και συγκοινωνός εις την θλίψιν και
εις την βασιλείαν και την υπομονήν του Ιησού Χριστού, ήμην εν τη νήσω τη
καλουμένη Πάτμω διά τον λόγον του Θεού και διά την μαρτυρίαν του Ιησού Χριστού».
Άραγε, γιατί η μαρτυρία του Ιησού δεν είναι αποδεκτή, μεταξύ
των ανθρώπων;
Πρώτον, διότι οι άνθρωποι δεν ζητούν, ή δεν αναζητούν την
αλήθεια και την δικαιοσύνη του Θεού. Είναι οι άνθρωποι οι βολεμένοι και άρπαγες,
που υπήρξαν και θα υπάρχουν πάντα. Για αυτούς λέγει ο Χριστός: «Και αύτη είναι η
κρίσις, ότι το φως ήλθεν εις τον κόσμον, και οι άνθρωποι ηγάπησαν το σκότος μάλλον
παρά το φώς· διότι ήσαν πονηρά τα έργα αυτών. Επειδή πας, όστις πράττει φαύλα, μισεί
το φως και δεν έρχεται εις το φως, διά να μη ελεγχθώσι τα έργα αυτού». Οι
άνθρωποι αυτοί δεν ενδιαφέρονται για την μαρτυρία του Ιησού, ούτε και δίνουν
σημασία!
Δεύτερον, διότι οι
άνθρωποι δεν γνώρισαν τον Χριστό ως προσωπικό τους Σωτήρα, ή Λυτρωτή. Όταν ο
άνθρωπος δεν έχει προσωπική εμπειρία για το πρόσωπο του Ιησού, την αξία της μεγάλης
σωτηρίας από ένα μεγάλο κακό, ή μεγάλη ασθένεια δεν μπορεί να εννοήσει την
μαρτυρία του Ιησού. Μάλιστα δεν έχει εννοήσει ακόμη πόσο αμαρτωλός είναι ενώπιον
του Θεού, ώστε να δοξάσει τον Σωτήρα Χριστό. Διαβάζουμε στην Αποκάλυψη: «και
από του Ιησού Χριστού, όστις είναι ο μάρτυς ο πιστός, ο πρωτότοκος εκ των
νεκρών και ο άρχων των βασιλέων της γης. Εις τον αγαπήσαντα ημάς και λούσαντα
ημάς από των αμαρτιών ημών με το αίμα αυτού».
Βλέπουμε τον απόστολο Πέτρο έκπληκτο, όταν για πρώτη φορά
συνάντησε τον Ιησού και διέθεσε το πλοιάριο του στην ανάγκη του Κυρίου Ιησού: «Ιδών
δε ο Σίμων Πέτρος, προσέπεσε προς τα γόνατα του Ιησού, λέγων· Έξελθε απ' εμού, διότι
είμαι άνθρωπος αμαρτωλός, Κύριε. Επειδή έκπληξις κατέλαβεν αυτόν και πάντας τους
μετ' αυτού διά την άγραν των ιχθύων, την οποίαν συνέλαβον».
Η αλήθεια είναι ότι ο Θεός και ουράνιος Πατέρας προνόησε για
την μαρτυρία του Ιησού Χριστού. Διαβάζουμε από το κήρυγμα του αποστόλου Παύλου
στην Αθήνα: «Τους καιρούς λοιπόν της αγνοίας παραβλέψας ο Θεός, τώρα
παραγγέλλει εις πάντας τους ανθρώπους πανταχού να μετανοώσι, διότι προσδιώρισεν
ημέραν εν ή μέλλει να κρίνη την οικουμένην εν δικαιοσύνη, διά ανδρός τον οποίον
διώρισε, και έδωκεν εις πάντας βεβαίωσιν περί τούτου, αναστήσας αυτόν εκ νεκρών».
Με το κήρυγμα αυτό, ο Παύλος έδωσε την πρόσκληση για
μετάνοια και σωτηρία στους Αθηναίους.
Πόσοι πίστευσαν;
Διαβάζουμε: «Ακούσαντες δε ανάστασιν νεκρών, οι μεν εχλεύαζον,
οι δε είπον· Περί τούτου θέλομεν σε ακούσει πάλιν … Τινές δε άνδρες προσεκολλήθησαν
εις αυτόν και επίστευσαν, μεταξύ των οποίων ήτο και Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης και
γυνή τις ονόματι Δάμαρις και άλλοι μετ' αυτών».
2η επιστολή προς Τιμόθεο 1: 8 Μη
αισχυνθής λοιπόν την μαρτυρίαν του Κυρίου ημών μηδέ εμέ τον δέσμιον αυτού, αλλά
συγκακοπάθησον μετά του ευαγγελίου με την δύναμιν του Θεού,
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου