ΕΝΑΣ, ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ!
1η επιστολή προς Κορινθίους 15:
3 Διότι παρέδωκα εις εσάς εν πρώτοις εκείνο,
το οποίον και παρέλαβον, ότι ο Χριστός απέθανε διά τας αμαρτίας ημών κατά τας γραφάς,
Ένας μοναδικός θάνατος στην ιστορία του ανθρώπου!
Ο θάνατος του Κυρίου Ιησού Χριστού, ως Αμνός του Θεού,
σηκώνοντας τις αμαρτίες όλου του κόσμου.
Ένας θάνατος προφητευμένος στις Γραφές 1,000 χρόνια προ του θανάτου
Του, υπέρ αμαρτωλών.
Ένας θάνατος με ανάσταση και αιώνιο αποτέλεσμα.
Ο απόστολος Παύλος δίδει το νόημα της βουλής του Θεού,
δίδοντας τον Υιό του τον μονογενή δια να πεθάνει υπέρ πάντων: «και απέθανεν υπέρ
πάντων, διά να μη ζώσι πλέον δι' εαυτούς οι ζώντες, αλλά διά τον αποθανόντα και
αναστάντα υπέρ αυτών».
Διαβάζουμε στους Ρωμαίους: «Ω βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως
Θεού. Πόσον ανεξερεύνητοι είναι αι κρίσεις αυτού και ανεξιχνίαστοι αι οδοί αυτού.
Διότι τις εγνώρισε τον νούν του Κυρίου; ή τις έγεινε σύμβουλος αυτού; ή τις έδωκε
τι πρώτος εις αυτόν, διά να γείνη εις αυτόν ανταπόδοσις;»
Είναι αλήθεια ότι οι γνήσιοι μαθητές του Χριστού, έζησαν
για τον Κύριο Ιησού στο υπόλοιπο της ζωής των. Αγάπησαν με όλη την καρδιά τον
Χριστό και υπηρέτησαν την βουλή του Θεού, όπως ακριβώς προείπε ο Κύριος Ιησούς:
«Εάν τις με αγαπά, τον λόγον μου θέλει φυλάξει, και ο Πατήρ μου θέλει αγαπήσει αυτόν,
και προς αυτόν θέλομεν ελθεί και εν αυτώ θέλομεν κατοικήσει. Ο μη αγαπών με (!) τους
λόγους μου δεν φυλάττει (!)· και ο λόγος, τον οποίον ακούετε, δεν είναι ιδικός μου,
αλλά του πέμψαντός με Πατρός».
Η σχέση του ανθρώπου του Θεού είναι σχέση αγάπης και
υποταγής στην φωνή του Θεού και στον λόγο Του. Ο πιστός άνθρωπος, ορίζεται
εκείνος που αγαπά να είναι πάντα δίπλα στον Λόγο Tου και το Πνεύμα Του.
Ο Δαβίδ γράφει στον ψαλμό 91: «Ο κατοικών υπό την σκέπην (
ο Λόγος ) του Υψίστου υπό την σκιάν ( το Πνεύμα το Άγιο ) του Παντοκράτορος θέλει
διατρίβει».
Επίσης ο Δαβίδ γράφοντας στον ψαλμό 23, λέγει: «Και εν κοιλάδι
σκιάς θανάτου εάν περιπατήσω, δεν θέλω φοβηθή κακόν· διότι συ είσαι μετ' εμού· η
ράβδος σου ( ο Λόγος σου ) και η βακτηρία σου ( το Πνεύμα το Άγιο ), αύται με παρηγορούσιν.
Σχέση
αμοιβαίας αγάπης!
Ο
απόστολος Παύλος κλείνει την πρώτη επιστολή προς τους Κορινθίους, γράφοντας: «Όστις
δεν αγαπά τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ας ήναι ανάθεμα».
Όποιος δεν αγαπά τον Χριστό, εμποδίζει το έργο του Θεού,
ώστε να κλείσει η βασιλεία των ουρανών.
Πώς; Γιατί;
# διότι σκανδαλίζει και κάμει διχοστασία μεταξύ αδελφών.
# διότι ταράζει τους αγίους.
# διότι μεταστρέφει την χάρη του Θεού σε ασέλγεια.
# διότι το όνομα του Θεού βλασφημείται, μεταξύ των εθνών.
2α επιστολή προς Κορινθίους 5: 17 Όθεν
εάν τις ήναι εν Χριστώ είναι νέον κτίσμα· τα αρχαία παρήλθον, ιδού, τα πάντα έγειναν
νέα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου