ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ.
Λουκας. 16:16 Ο νόμος και οι προφήται έως
Ιωάννου υπήρχον· από τότε η βασιλεία του Θεού ευαγγελίζεται, και πας τις
βιάζεται να εισέλθη εις αυτήν
Ο απόστολος
Παύλος, ο απόστολος των εθνών, στις επιστολές του μιλά για την προσωπική του αποκάλυψη
και διδασκαλία που έλαβε από τον Ιησού Χριστού επάνω στο Ευαγγέλιο. Αυτό το
ευαγγέλιο το ονομάζει: «η αλήθεια του ευαγγελίου» εμείς θα το ονομάζαμε: «η
καθαρή αλήθεια» . Πράγματι οι πρώτοι χριστιανοί και ιδιαίτερα οι «ιουδαϊζοντες»
δεν είχαν εννοήσει την πνευματική ελευθερία δια του λόγου του Ιησού, αλλά και
την έκταση της χάριτος του Θεού προς
πάντα τον πιστεύοντα είτε Ιουδαίο ή
Έλληνα. Ήθελαν πολύ με την διδασκαλία του Ιησού, έναν νέο νόμο «καλών
έργων» παρόμοιο με του Μωυσή ώστε να μην
τους αλλάξει και πολύ τις θρησκευτικές συνήθειες. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν
ότι ο Θεός είναι πνεύμα και ακόμη ότι λατρεύεται «εν πνεύματι αγίω» και «εν τη
αληθεία του ευαγγελίου».
Έτσι λοιπόν ο
απόστολος Παύλος έδωσε μεγάλο αγώνα διαμαρτυρόμενος, ώστε η σωτηρία του
ανθρώπου να διαπραγματεύεται ατομικά δια της πίστεως στον Ιησού. Το μυστήριο
του Ευαγγελίου, είναι η αποκάλυψη του θελήματος του Θεού για την σωτηρία κάθε
ανθρώπου, ανεξαρτήτως καταγωγής, με μόνη προϋπόθεση την μετάνοια και την πίστη
στο ευαγγέλιο της βασιλείας του Θεού. Είναι τα καλά νέα της πρόσκλησης του Θεού
για την βασιλεία των ουρανών που έφτασαν σε μας όταν ο Ιησούς με τον θάνατο και
την ανάσταση του, εκτέλεσε το σχέδιο της πρόθεσης και της ευδοκίας του Θεού.
Άραγε,
πόσο δύσκολο είναι σε μας, σήμερα, να εννοήσουμε αυτή την αγάπη; Πλέον το
ευαγγέλιο, δεν είναι ένα μυστήριο αλλά ένα «μωρό, πτωχό» κήρυγμα που
απευθύνεται εις πάντα, αυτόν, που διαθέτει πίστη δια να σωθεί. Στην Αποκάλυψη
του Ιωάννη, γράφηκε το 96 μ.Χ στην νήσο Πάτμο, ο Ιησούς δίδει μια νέα αποκάλυψη
στον μαθητή του Ιωάννη καθώς «ήλθεν εις εκστασιν». Αυτά που έδειξε ο Χριστός
στον Ιωάννη, πρόσταξε να γραφούν σε βιβλίο. Αυτό το βιβλίο σήμερα το έχουμε στα
χέρια μας και μας φανερώνει την δόξα της βασιλείας και του θρόνου του Θεού,
καθώς και τα εσχατολογικά γεγονότα που θα λάβουν χώρα διαδοχικά από την στιγμή
που η εκκλησία του Χριστού θα αρπαχθεί «εν νεφέλαις εις απάντηση του Κυρίου»
έως την Δευτέρα παρουσία του Ιησού Χριστού (επτά έτη). Η Αποκάλυψη του Ιωάννη
δεν είναι μυστήριο, αλλά μια φανέρωση των κρίσεων του Θεού επάνω στους
ανθρώπους που δεν θα μετανοήσουν αφού προηγουμένως θα τους έχει δοθεί η
ευκαιρία.
Η
Αποκάλυψη σαν προφητικός λόγος Θεού, έχει μεγάλη σημασία για μας διότι θα
γίνουν όλα, όχι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των «αναλυτών», αλλά σύμφωνα με τον
άγιο λόγο του Θεού, που μας εδόθη δια του Ιησού Χριστού του Κυρίου ημών. Αμήν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου