FAITH | ΑΓΙΩΣΥΝΗ | ΟΣΙΟΤΗΤΑ
ΑΓΙΩΣΥΝΗ | ΟΣΙΟΤΗΤΑ
Τι
είναι; Η πνευματική πρόοδος ενός Χριστιανού
πιστού, με σταθερότητα.
Γιατί;
Διότι, θα κληθεί να εισέλθει στην Βασιλεία του Θεού.
Πότε;
Όταν θα αξιολογηθεί από τον ουράνιο Πατέρα.
Πώς;
Με την ιδιότητα του νέου ανθρώπου, κατά Θεόν.
Αγαπητέ
μου | Αγαπητή μου το θέμα μας, σήμερα Κυριακή, είναι πολύ λεπτό και απαιτεί την
προσοχή σας εις το να γίνει κατανοητό: η απόλυτος έννοια της πνευματικής
προόδου ενός πιστού | ακόλουθου του Ιησού Χριστού.
ΟΡΙΣΜΟΙ:
Το
Πνεύμα της Αγιοσύνης, είναι ο καθαρισμός της συνείδησης δια του
Πνεύματος του Αγίου.
Η
Οσιότητα της Αληθείας, είναι η αφιέρωση του εργάτη εις την Αλήθεια, όσο
χρόνο ζει.
Ας
ξεκινήσουμε με την επιστολή του Αποστόλου Παύλου, προς τους Ρωμαίους:
Εγώ
ο Παύλος, δούλος του Ιησού Χριστού, καλεσμένος απόστολος, ξεχωρισμένος για το
Ευαγγέλιο του Θεού - που το υποσχέθηκε από πριν ο Θεός μέσω των προφητών του
στις Αγίες Γραφές,
σχετικά
με το Γιο του, ο οποίος, παίρνοντας ανθρώπινη φύση, ήρθε στον
κόσμο από το γένος του Δαβίδ,
και
ο οποίος με την ανάστασή του από τους νεκρούς αποδείχτηκε δυναμικά, χάρη στο
Πνεύμα της αγιοσύνης, πως είναι ο Γιος του Θεού. Δηλαδή ο Ιησούς Χριστός ο
Κύριός μας,
μέσω
του οποίου λάβαμε εμείς τη χάρη και την αποστολική διακονία να κηρύξουμε σε όλα
τα έθνη την υπακοή στην πίστη, για τη δόξα του ονόματός του, μεταξύ των οποίων
είστε κι εσείς προσκαλεσμένοι του Χριστού -
Σχολιάζοντας:
Εδώ
έχουμε το πρότυπο της υπακοής, καθώς και τον Αρχηγό της πίστεως μας, τον Κύριο Ιησού
Χριστό. Το Πνεύμα της Αγιοσύνης ήταν πάνω του, καθώς ήρθε ως Θεός και ως
άνθρωπος, μονογενής Υιός με αποστολή την θυσία Του, ως Αμνός του Θεού
σηκώνοντας (!) την αμαρτία του κόσμου.
Αντιγράφω
από την επιστολή προς τους Εφέσιους:
ν'
αποβάλετε, σε σχέση με τον προηγούμενο τρόπο ζωής σας,
τον παλιό εαυτό σας, που φθείρεται κάτω από τις απατηλές επιθυμίες.
Και
επιπλέον να ανανεώνεστε με την ενέργεια του Πνεύματος στον τρόπο σκέψης
σας,
και
να ντυθείτε τον καινούργιο άνθρωπο, που δημιουργήθηκε σύμφωνα με το
σχέδιο του Θεού, με βάση τη δικαιοσύνη και την οσιότητα (αγιότητα) που πηγάζουν
από την αλήθεια.
Σχολιάζοντας:
Έχουμε
αυτές τις όμορφες προτροπές όπου φαίνεται η δική μας προσπάθεια, καθώς και η πνευματική
στόχευση. Ο νέος άνθρωπος είναι χτισμένος με βάση τη δικαιοσύνη και την
αγιότητα του λόγου του Θεού. Ναι, είναι δυνατόν να ζήσεις με αγιοσύνη και
οσιότητα αφού το επιθυμήσεις.
Αντιγράφω
από την Επιστολή προς τους Εβραίους:
Όταν
όμως ήρθε ο Χριστός, ο αρχιερέας των μελλοντικών αγαθών που
εξασφαλίζονται μέσω της υπέρτερης και τελειότερης σκηνής, η οποία φτιάχτηκε όχι
από ανθρώπινα χέρια, δηλαδή μιας σκηνής που δεν ανήκει σ' αυτόν τον κόσμο,
μπήκε
μια για πάντα στα Άγια των Αγίων, όχι στηριζόμενος σε αίμα τράγων και
μοσχαριών, αλλά μέσω του δικού του αίματος, και εξασφάλισε αιώνια λύτρωση.
Γιατί,
αν το αίμα των ταύρων και των τράγων και το ράντισμα με στάχτη δαμαλιού αγιάζει
τους μολυσμένους όσον αφορά τη σωματική τους καθαρότητα,
πόσο
μάλλον το αίμα του Χριστού, ο οποίος με την ενέργεια του αιωνίου Πνεύματος
πρόσφερε χωρίς ψεγάδι τον εαυτό του στο Θεό, θα καθαρίσει τη συνείδησή μας
από νεκρά έργα, έτσι ώστε να λατρεύουμε το Ζωντανό Θεό;
Σχολιάζοντας:
Το
αίμα του Ιησού Χριστού | η θυσία Του | η Αλήθεια καθαρίζει την συνείδηση μας
από νεκρά έργα ή πάθη, έτσι ώστε να εργαζόμαστε και να υπηρετούμε τον Κύριο μας
με χαρά και καρποφορία.
Αντιγράφω
από την 1η επιστολή προς τους Θεσσαλονικείς:
Ευχόμαστε
λοιπόν, αυτός ο ίδιος ο Θεός και Πατέρας μας και ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός να
ανοίξουν το δρόμο μας για σας.
Και
για σας ευχόμαστε, ο Κύριος να σας πλουτίσει σε αγάπη και να την
εκδηλώνετε περίσσια τόσο μεταξύ σας όσο και σε όλους τους άλλους, όπως ακριβώς
εκδηλώνουμε κι εμείς την αγάπη μας σε σας.
Και
να στηρίξει έτσι τις καρδιές σας, ώστε να
βρεθείτε άμεμπτοι σε αγιότητα μπροστά στο Θεό και Πατέρα μας, μαζί με όλους
τους αγίους του, στο δεύτερο ερχομό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Σχολιάζοντας:
Κατά
την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου Ιησού οφείλουμε να βρεθούμε άμεμπτοι κατά το
Πνεύμα της Αγιοσύνης (!) αφού πρόκειται να εισέλθουμε στην Βασιλεία του Κυρίου και την
Δόξα του Πατρός.
ΚΑΤΙ
ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ;
Το
Πνεύμα της Αγιοσύνης και η οσιότητα της Αλήθειας χαρακτηρίζουν έναν πιστό
ακόλουθο μαθητή του Ιησού, που στηρίζεται πάνω σε εδάφια του λόγου του Θεού,
έχοντας μια σταθερή σχέση πίστης+ελπίδας+αγάπης στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού
ως αληθινό Κύριο | Αφέντη. Μόνο μια τέτοια σχέση παράγει αποτελέσματα και καρποφορία
αλλά και μια φωτεινή μαρτυρία στο άμεσο περιβάλλον της κοινωνίας των γνωστών και
αγνώστων ανθρώπων που συναντούμε καθημερινά.
Άραγε,
πιο είναι το δόγμα του ανθρώπου αυτού;
1.
Μήπως
είναι μάρτυρας του Ιεχωβά;
2.
Μήπως
είναι Πεντηκοστιανός;
3.
Μήπως
είναι Διαμαρτυρόμενος;
4.
Μήπως
είναι αιρετικός;
5.
Μήπως
πληρώνεται;
Απάντηση:
Τίποτε από τα πιο πάνω. Απλά είναι "καθαρός" Χριστιανός και θαρραλέος μαθητής του
Ιησού Χριστού με απόδειξη το «φως» του, που λάμπει.
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ
Το
άρθρο της Κυριακής με θέμα: «Αγιοσύνη και οσιότητα», θα ευχόμουν κάθε εργάτης
και δούλος του Θεού, με διακονία παρά Κυρίου, να έχει μια σταθερή ημερήσια
πρόοδο στο έργο του Θεού αφήνοντας πίσω του το άρωμα | της οσμή της γνώσης του
Ευαγγελίου του Χριστού. Είναι εκείνο, που όλες οι κατά τόπους Διαμαρτυρόμενες
Εκκλησίες (37% του Χριστιανισμού) στερούνται σήμερα. Αλήθεια σας λέγω,
ΤΑ
ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Sunday
Blog:
1.
ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ | ΟΙ
ΕΚΛΕΚΤΟΙ.
2.
ΑΛΗΘΕΙΑ: Ο ΠΕΤΡΟΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟ.
3.
Ο ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΕΙ;
4.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.
5.
ΑΡΑΓΕ ΦΡΟΝΤΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ;
Καλησπέρα σας, ήθελα να ρωτήσω γιατί στα άρθρα σας αναφέρετε μόνο την Δευτέρα Παρουσία και όχι την Αρπαγή ; Ποια θεωρείτε βάσει του Λόγου του Θεού ότι θα είναι η χρονική σειρά των εσχατολογικών γεγονότων ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου, ο λόγος είναι ότι το Ευαγγέλιο πάντα ομιλεί για πνευματική αγρυπνία, καθώς και για αιφνίδιο έλευση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
ΔιαγραφήΔείτε το σχετικό άρθρο μας, εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://jesusgr2017.blogspot.com/2019/01/2.html
ΑπάντησηΔιαγραφή