Ο ΕΦΗΒΟΣ | ΤΣΙΓΑΡΟ, ΑΛΚΟΟΛ, ΟΥΣΙΕΣ











 

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!

ΚΑΙ Ο ΕΦΗΒΟΣ ΝΕΟΣ.

 

 

Αγαπητέ μου φίλε νέε, έφηβε και αναγνώστη της ιστοσελίδας μας, αρχίσαμε ήδη, κάθε Παρασκευή μια νέα σειρά άρθρων.

 

 Ο τίτλος της σειράς είναι Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΦΗΒΟΣ ΝΕΟΣ και θα διαρκέσει για άγνωστο χρόνο.

 

 Μαζί, θα διαβάσουμε κάποια χωρία από την Αγία Γραφή και θα ασχοληθούμε με μια «ζωντανή» θεματολογία (!) που αφορά την όψιμη εφηβική φάση της ηλικίας 15 – 25 χρονών .

 

 

ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΣΤΟ Blog εδώ:



ΘΕΜΑ: Ο ΕΦΗΒΟΣ | ΤΣΙΓΑΡΟ, ΑΛΚΟΟΛ

 





Το θέμα μας, σήμερα, δεν έχει χαρακτήρα ενημερωτικό, ιατρικό, αλλά μόνο προτροπές από την επαφή μου με τους εφήβους.

 

Πρόσφατα, σε μια συζήτηση με νέους, μου τέθηκε το ερώτημα:

«Μα τι είναι το πρόβλημα αν δοκιμάσω λίγη κάνναβη (χασίσι);».

 

Αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια σε πολλές χώρες (Καναδάς, και άλλες) η χρήση της κάνναβης εμφανίζει αυξημένη κατανάλωση, αφού έχουν εξαιρεθεί από την κατηγορία των ναρκωτικών και επιτρέπουν την ελεύθερη χρήση του, όπως το αλκοόλ.

 

Η απάντηση μου ήταν:

«Είσαι ελεύθερος να δοκιμάσεις, αλλά δεν ξέρεις ποτέ που (σε ποια ουσία) θα σταματήσεις!».



 

ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ

Η βλάβη του τσιγάρου είναι μεγάλη και γιαυτό απαγορεύτηκε εντός των δημοσίων γραφείων δια νόμου στην Ελλάδα, από το 1856 (Β.Δ 31-7-1856).

Εξαιτίας του καπνίσματος, συχνά παρουσιάζονται στον ανθρώπινο οργανισμό φαινόμενα εξαιρετικά ή ανεπανόρθωτα βλαπτικά.

Πολύ σοβαρή επιβάρυνση δημιουργείται στους βρόγχους και στους πνεύμονες.

Συμβαίνουν οργανικές παθήσεις της καρδιάς, ιδίως στηθάγχη.

Οι ουσίες του καπνού απορροφώνται και με το αίμα φθάνουν στο κεντρικό νευρικό σύστημα και έτσι επιδρούν στη διάθεση και τη φαντασία.

Πηγή: Bestrong.org.gr

 

ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ.


ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ

Ο άνθρακας, το υδρογόνο και το οξυγόνο αποτελούν τα μόνα στοιχεία της αιθυλικής αλκοόλης.

Όμως, το οινόπνευμα (αιθυλική αλκοόλη ή αιθανόλη), αν και είναι το παλαιότερο και πιο διαδεδομένο νόμιμο ναρκωτικό, σε μεγάλες ποσότητες αποτελεί σοβαρό παράγοντα κινδύνου, που σχετίζεται με πολλές παθολογικές καταστάσεις (σωματικές και ψυχικές) και με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα.

Η νομιμότητα, βέβαια, του οινοπνεύματος δεν είναι δεδομένη.

Η ποτοαπαγόρευση στις ΗΠΑ (!) στη δεκαετία του 1920 και η άρση της απαγόρευσης την 5-12-1933, ή η απαγόρευση που ισχύει για τους περισσότερους μουσουλμάνους, καθιστούν τη κατανάλωση του οινοπνεύματος αρκετά αμφιλεγόμενο θέμα.

Ειδική επιτροπή του Βασιλικού Κολεγίου Ψυχιάτρων της Μ. Βρετανίας επισημαίνει ότι το οινόπνευμα, όπως και οι άλλες ψυχοδραστικές ουσίες, έχουν θεωρηθεί από ορισμένες κυβερνήσεις και κοινωνίες σημαντική απειλή για τη δημόσια τάξη και ηθική, ενώ από άλλες αβλαβής πηγή απόλαυσης

Πηγή: Bestrong.org.gr

 



H ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ

Στο σημείο αυτό, αγαπητέ νέε, οφείλω να τονίσω την δύναμη που έχει η απαγόρευση του νόμου (!) σε κάτι που εσύ το θέλεις για να το δοκιμάσεις αφού και άλλοι, γύρω σου, το κάνουν.

Αυτή η δύναμη για ανταρσία πηγάζει από την ψυχή και τα συναισθήματα που πλημυρίζουν την ζωή σου και σε παρασύρουν.

Δηλαδή όντας η ψυχή σου νεκρή (χωρίς τον Ιησού) δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτό που σχεδιάζεις και λέγεται αμαρτία, ή όταν το εκτελείς και λέγεται ανομία, ή παράβαση.

 

Ας διαβάσουμε μαζί την εξομολόγηση του Αποστόλου Παύλου, πριν γνωρίσει τον Χριστό:

 

Τι θα πούμε, λοιπόν; Ο νόμος είναι αμαρτία; Μη γένοιτο· αλλά, δεν γνώρισα την αμαρτία, παρά διαμέσου τού νόμου· επειδή, και την επιθυμία δεν θα τη γνώριζα, αν ο νόμος δεν έλεγε: «Μη επιθυμήσεις».

 

Και η αμαρτία, παίρνοντας αφορμή διαμέσου τής εντολής, γέννησε μέσα μου κάθε επιθυμία· επειδή, χωρίς τον νόμο, η αμαρτία είναι νεκρή.

 

Και εγώ ζούσα κάποτε χωρίς νόμο· αλλά, όταν ήρθε η εντολή, η αμαρτία ξαναζωντάνεψε, και εγώ πέθανα·

 

και η εντολή, που μου δόθηκε για ζωή, αυτή βρέθηκε σε μένα για θάνατο.

 

Επειδή, η αμαρτία, παίρνοντας αφορμή διαμέσου τής εντολής, με εξαπάτησε, και διαμέσου αυτής με θανάτωσε.

 

 

 

Και ο Παύλος, συνεχίζει στην επιστολή του (Προς Ρωμαίους):

 

Επειδή, δεν γνωρίζω εκείνο που κάνω· για τον λόγο ότι, εκείνο που θέλω, δεν το κάνω, αλλά εκείνο που μισώ, αυτό κάνω.

 

Και αν εκείνο που δεν θέλω, αυτό κάνω, συμφωνώ με τον νόμο, ότι είναι καλός.

 

Όμως, τώρα δεν το κάνω αυτό πλέον εγώ, αλλά η αμαρτία που κατοικεί μέσα μου.

 

Επειδή, ξέρω ότι μέσα μου (δηλαδή, μέσα στη σάρκα μου) δεν κατοικεί αγαθό·

επειδή, το να θέλω, βρίσκεται κοντά μου, το να κάνω, όμως, το καλό, δεν το βρίσκω·

 

 

 

Και καταλήγει:

 

Ω, ταλαίπωρος άνθρωπος εγώ· ποιος θα με ελευθερώσει από το σώμα αυτού τού θανάτου;

 

Ευχαριστώ τον Θεό διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας.

 

Άρα, λοιπόν, εγώ ο ίδιος με τον νου μεν δουλεύω στον νόμο τού Θεού· με τη σάρκα, όμως, στον νόμο της αμαρτίας.

 

 

Με λίγα λόγια

Γράφοντας αυτά τα λόγια ο Παύλος αναλύει την δύναμη και την επίδραση της αμαρτίας | της ανταρσίας, που έχει η επιθυμία του «εγώ» ή του «θέλω» επάνω στο ορθό που το πνεύμα (ο νους)  γνωρίζει αλλά δεν έχει την δύναμη για να αντισταθεί.

Και καταλήγει ο Παύλος, στην φανέρωση της χάριτος του Θεού, δια του Ιησού Χριστού που ήρθε στην ζωή του και τον ελευθέρωσε, δια της αναγεννήσεως.


 



ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ

Το άρθρο, σήμερα, θα ήθελα αγαπητέ μου νέε να γνωρίζεις τους περιορισμούς των ψυχικών σου δυνάμεων και να ζητήσεις από τον Χριστό να σε σώσει και να σε αλλάξει ολοκληρωτικά δια της αναγεννήσεως.

 

Εύχομαι να σπεύσεις να το κάμεις …

 

 

ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ:

v  Η κατάθλιψη.

v  Α ανάπτυξη του σώματος.

v  Το σύνδρομο του «αστακού».

 

ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ...

 

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις