Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ !! – ΜΕΡΟΣ 3
1η επιστολή προς Θεσσαλονικείς 5: 16
πάντοτε χαίρετε αδιαλείπτως προσεύχεσθε
Ευχές
Δεήσεις
Παρακλήσεις
Σήμερα, στο 3ο μέρος θα δούμε πώς η προσευχή (!) είναι το φορητό όπλο μας, κατά του εχθρού της ψυχής, του σατανά.
Για να δούμε τον ορισμό της προσευχής θα ανατρέξουμε στον 56ο ψαλμό του Δαβίδ:
Επί τον Θεόν ελπίζω·
δεν θέλω φοβηθή·
τι να μοι κάμη άνθρωπος;
Επάνω μου, Θεέ, είναι αι προς σε ευχαί μου·
θέλω σοι αποδίδει δοξολογίας.
Διότι ελύτρωσας την ψυχήν μου εκ θανάτου,
ουχί και τους πόδας μου εξ ολισθήματος,
διά να περιπατώ ενώπιον του Θεού εν τω φωτί των ζώντων;
Ας το δούμε μαζί:
1. Η προσευχή είναι η αμφίδρομη επικοινωνία με τον Πατέρα, στο όνομα του Ιησού, δια Πνεύματος Αγίου.
2. Είναι οι ευχές από το στόμα μας (!) προς τον Θεόν
3. Είναι η ευλογία που επιστρέφει επάνω μας (!) από τον Θεόν.
4. Η προσευχή (!) όταν δεν εμποδίζεται από αμαρτία, ταξιδεύει «σφαίρα» προς τον Θεόν.
5. Η προσευχή, που συνοδεύεται από πίστη ανυπόκριτο (!) μπορεί να μετακινήσει ακόμη και βουνά και όρη.
ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΙΣΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
Διαβάζουμε από την βασιλεία του Ασά επάνω στον Ιούδα και Βενιαμίν, περί τον 9ο π. Χ. αιώνα, όταν ήρθαν εναντίον του οι Αιθίοπες (!) με στρατό 1.000.000 άνδρες.
Εδώ, η προσευχή του Ασά:
Και εβόησεν ο Ασά προς Κύριον τον
Θεόν αυτού και είπε,
Κύριε, δεν είναι ουδέν παρά σοι να βοηθής τους έχοντας πολλήν ή
μηδεμίαν δύναμιν·
βοήθησον ημάς, Κύριε Θεέ ημών·
διότι επί σε πεποίθαμεν, και εν τω ονόματί σου ερχόμεθα εναντίον του
πλήθους τούτου.
Κύριε, συ είσαι ο Θεός ημών·
ας μη υπερισχύση άνθρωπος εναντίον σου.
Και επάταξεν ο Κύριος τους Αιθίοπας έμπροσθεν
του Ασά
και έμπροσθεν του Ιούδα·
και οι Αιθίοπες έφυγον.
Διαβάζουμε από το βιβλίο της Εσθήρ, Εβραίας βασίλισσας και γυναίκας του Βασιλιά Ξέρξη (519 π. Χ έως 475 π. Χ.) όταν ο λαός Ισραήλ υπονομεύτηκε από τον πρωθυπουργό του Ξέρξη, τον Αμάν (!) ώστε σε μια ημέρα, να εξολοθρευτεί όλο το γένος του Ισραήλ.
Μετά από αυτό τον υψηλό κίνδυνο του έθνους και όταν η Εσθήρ έμαθε στο παλάτι τα νέα, πήρε την απόφαση να προσευχηθεί στον Θεόν με νηστεία και πένθος.
Διαβάζουμε:
Τότε προσέταξεν η Εσθήρ να αποκριθώσι προς τον Μαροδοχαίον·
Ύπαγε, σύναξον πάντας τους Ιουδαίους τους ευρισκομένους εν Σούσοις,
και νηστεύσατε υπέρ εμού
και μη φάγητε και μη πίητε τρεις ημέρας,
νύκτα και ημέραν·
και εγώ και αι θεράπαιναί μου
θέλομεν νηστεύσει ομοίως·
και ούτω θέλω εισέλθει προς τον βασιλέα, το οποίον δεν είναι κατά τον
νόμον·
και αν απολεσθώ, ας απολεσθώ.
Ας το δούμε μαζί:
1. Η προσευχή αλλάζει τις ισορροπίες του πνευματικού πολέμου.
2. Η προσευχή κάνει τον Θεό, να αποδώσει την δικαιοσύνη.
3. Η προσευχή κάνει τον Θεό εκδικητή | ανταποδότη.
4. Η προσευχή μετακινεί όρη.
Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ
Στην Καινή Διαθήκη, ο άνθρωπος του Θεού προσεύχεται δια Πνεύματος Αγίου.
Μάλιστα, προσεύχεται δια ξένων γλωσσών στο ταμείο του, αφού το τι να ζητήσει ακριβώς (!) δεν γνωρίζει αλλά το Πνεύμα το Άγιο προσεύχεται υπέρ αυτού δια στεναγμών αλάλητων | ακατανόητων λέξεων.
Άρα η προσευχή είναι μια διαδικασία προσέγγισης προς τον Θεόν, ώστε ο άνθρωπος να λάβει κάτι, οπωσδήποτε.
Τα βήματα:
1. Είσοδος στο ταμείο και απομόνωση (κλειστές πόρτες | παράθυρα).
2. Δοξολογία και υμνωδία με το στόμα, από ψυχής.
3. Εξομολόγηση των αμαρτιών και αδυναμιών.
4. Άδειασμα από το "Εγώ".
5. Εκζήτηση του προσώπου του Θεού δια του αίματος του Ιησού
6. Εκζήτηση είναι η ανοιχτή ζήτηση.
7. Δηλαδή, φωναχτά μιλώ και εύχομαι στον Θεόν.
8. Θυμάμαι τις προσευχές του Δαβίδ.
9. Λέω φωναχτά όλους τους φόβους μου και τις ανασφάλειες μου
10. Θυμάμαι (!) ή έχω γράψει, τα ονόματα των ανθρώπων για τους οποίους προσεύχομαι.
11. Ζητώ την επέμβαση του Θεού επάνω σε ασθενείς | σε χήρες | σε μεμονωμένους | σε αποκατάσταση των νέων | σε μετάνοια των σκληρών καρδιών | σε εργάτες του Θεού.
12. Περιμένω, δεν σηκώνομαι !
13. Μέχρι να πληρωθώ με το Άγιο Πνεύμα και να μου μιλήσει ο Θεός.
14. Είναι βέβαιο, ότι θα μου μιλήσει ο Θεός και για αυτό (!) δεν σηκώνομαι.
15. Μόλις μου μιλήσει ο Θεός, τότε σηκώνομαι με χαρά.
16. Τελείωσα την προσευχή μου.
Αμήν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου