Ο ΛΟΓΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΑΡΚΑ !!
2η επιστολή προς Κορινθίους 10: 1
Εγώ ο ίδιος ο Παύλος, μάλιστα, σας
παρακαλώ με την πραότητα και την επιείκεια του Χριστού, που, όταν είμαι παρών
ανάμεσά σας, είμαι ταπεινός, όταν όμως είμαι απών, παίρνω θάρρος απέναντί σας·
Από την αρχή με τον Θεόν
Ο μονογενής Υιός του Θεού και Λόγος
Ο Λόγος της ζωής
Το μυστήριο της Αγίας Τριάδας (για πολλούς), είναι αποκαλυμμένο σε εκείνους (!) που προσεύχονται και ζητούν την φανέρωση από τον Θεόν και Πατέρα.
Πράγματι πολλοί, κυρίως Ιουδαίοι, αμφισβήτησαν την θεότητα του Κυρίου Ιησού, του Χριστού του Θεού.
Και αυτό συμβαίνει (!) όταν στον άνθρωπο δεν λειτουργεί η πίστη στο πρόσωπο του Ιησού.
Όταν ο άνθρωπος δεν έχει βασανίσει το μυαλό του | την σκέψη του, με το ερώτημα «Ποιος είναι ο Χριστός»;
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Είναι βέβαιο ότι το Ευαγγέλιο το έγραψε ο Ιωάννης, πολύ αργότερα από τα άλλα 3 Ευαγγέλια.
Ονομάστηκε δε, το Θεολογικό ευαγγέλιο, διότι εκεί εδόθη δια Πνεύματος Αγίου η σοφία, ώστε ο Ιωάννης να συντάξει (!) σαν αυτόπτης μάρτυρας, τα στοιχεία εκείνα και τα επιχειρήματα που μαρτυρούσαν την θεότητα του Ιησού.
Διαβάζουμε από το 1ο κεφάλαιο του Ευαγγελίου του Ιωάννη:
Στην αρχή ήταν ο Λόγος,
και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό,
και Θεός ήταν ο Λόγος.
Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
Όλα έγιναν διαμέσου αυτού·
και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως
των ανθρώπων.
Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε.
Ήταν το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον
κόσμο.
Ήταν μέσα στον κόσμο, και ο κόσμος έγινε διαμέσου αυτού· και ο κόσμος
δεν τον γνώρισε.
Στα δικά του ήρθε, και οι δικοί του δεν τον
δέχθηκαν.
Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού
Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του·
Και ο Λόγος έγινε σάρκα,
και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή
από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
Διαβάζουμε από την 1η επιστολή του Ιωάννου:
Εκείνο που ήταν από την αρχή, εκείνο που ακούσαμε,
εκείνο που είδαμε με τα μάτια μας,
εκείνο που τη θέα του κοιτάξαμε και τα χέρια μας ψηλάφησαν,
για τον Λόγο της ζωής,
(και η ζωή φανερώθηκε, και είδαμε και δίνουμε
μαρτυρία και εξαγγέλλουμε σε σας την αιώνια ζωή, που ήταν προς τον Πατέρα και
φανερώθηκε σε μας·)
εκείνο που είδαμε και ακούσαμε, εξαγγέλλουμε και σε σας, για να έχετε
κι εσείς κοινωνία μαζί μας·
και η δική μας, μάλιστα, κοινωνία είναι μαζί με τον Πατέρα και μαζί με
τον Υιό του, τον Ιησού Χριστό.
Κι αυτά τα γράφουμε σε σας, ώστε η χαρά σας να είναι πλήρης.
Ας το δούμε μαζί:
1. Από την αρχή, το Α (!) ήταν ο Χριστός, ο Λόγος.
2. Ο Υιός του Θεού, ο μονογενής, ήταν μαζί με τον Θεό, ως Δημιουργός.
3. Δημιουργός, δια του Λόγου της ζωής.
4. Αυτός ο Λόγος, πήρε σάρκα ανθρώπου.
5. Και κατοίκησε ανάμεσα μας.
6. Και είδαμε | γνωρίσαμε την δόξα Του.
7. Δόξα μονογενούς Υιού, πλήρης από χάρη | αλήθεια | έλεος.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ
Ο Ματθαίος, ο απόστολος, έγραψε περί το 50 μ. Χ. και μας παρουσιάζει στο Ευαγγέλιο τον χαρακτήρα του Ιησού και την θεραπευτική επίδραση στις ψυχές των ανθρώπων (!) μέσα από τον άγιο λόγο Του.
Διαβάζουμε:
Ελάτε σε μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι,
και εγώ θα σας αναπαύσω.
Σηκώστε επάνω σας τον ζυγό μου,
και μάθετε από μένα·
επειδή, είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά·
και θα βρείτε ανάπαυση μέσα στις ψυχές σας.
Επειδή, ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίο μου ελαφρύ.
Ας το δούμε μαζί:
1. Η συνέργεια του Ιησού με τον άνθρωπο !
2. Ο Ιησούς, με την πραότητα και την φρόνηση του δασκάλου.
3. Ο άνθρωπος, με την πίστη στον δάσκαλο Ιησού.
4. Ο Ιησούς υπόσχεται «Εγώ θα σας αναπαύσω» και ακόμη «Μάθετε από μένα».
5. Ο άνθρωπος, ο κουρασμένος και συγχυσμένος δοκιμάζει τον Ιησού.
6. Ο άνθρωπος, δοκιμάζει τον ζυγό του Ιησού.
Ο ΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Ο ζυγός στην αρχαιότητα μέχρις και τον 19ο αιώνα, ήταν το βασικό εργαλείο των αγροτών, αφού μπορούσαν να κάνουν δύο ζωντανά | δύο βόδια, να συνεργαστούν αποτελεσματικά στον αγρό.
Ο ζυγός του Χριστού είναι η πίστη μας στον Κύριο Ιησού, ότι αληθώς (!) είναι πάντα δίπλα μας.
Ο Κύριος Ιησούς, έλεγε: «Επειδή,
ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίο μου ελαφρύ».
Ας το δούμε:
1. Ο ζυγός μου είναι καλός !
Ο ζυγός είναι η μαθητεία στην διδαχή του Ιησού και των Αποστόλων. Η δύσκολη αρχή στην σπουδή των Αγίων Γραφών, όταν ο πιστός δεσμευεται να σπουδάσει | να μελετήσει τον λόγο του Θεού.
2. Το φορτίο μου είναι ελαφρύ !
Το φορτίο είναι ο προσωπικός σταυρός | τα παθήματα από την ομολογία της πίστης στον Ιησού, αφού πολλοί συγγενείς θα εναντιωθούν, όταν ακούσουν για το όνομα του Ιησού.
Η φύση του ανθρώπου, μετά την πτώση | την ανυπακοή του Αδάμ και της Εύας απέναντι στην σαφή εντολή του Θεού, είναι η παραβατικότητα.
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ένα νήπιο αναπτύσσει με τεράστια εξυπνάδα | ή καλύτερα πονηράδα, που εμείς γελάμε γνωρίζοντας τις «απάτες» του νηπίου μας.
Φανταστείτε αυτό το νήπιο 10 χρόνια αργότερα, σαν ένα πονηρό | ανυπάκουο παιδί.
Φανταστείτε ακόμη την εικόνα αυτή 10 χρόνια αργότερα ένα πονηρό νέο άνδρα | γυναίκα, τι αναζητά από την ζωή του.
Και μετά από 10 χρόνια, πλέον ένας ώριμος άνδρας πονηρός στην κοινωνία, τι μπορεί και πόσους (!) να βλάψει.
Τέλος, αυτός ο πιο πάνω άνθρωπος, καταλήγει στην αποτυχία | σύγχυση | απογοήτευση | κατάθλιψη | παγίδα και το αδιέξοδο (!) του σατανά.
Αυτός είναι ο αμαρτωλός άνθρωπος !
Αυτούς τους αμαρτωλούς, αναζητά με επιμέλεια ο Χριστός για να τους χαρίσει την ζωή | την άφεση των αμαρτιών | την θεραπεία δωρεάν (!) δια της πίστεως.
Αυτούς τους αμαρτωλούς (!) ο Χριστός βοηθά σαν Σωτήρας, να σπάσουν τα δεσμά της αμαρτωλής φύσης των.
Δείτε, την καθαρή διατύπωση από την επιστολή του Παύλου, προς τους Ρωμαίους:
Γιατί όλοι αμάρτησαν και στερούνται τη δόξα του Θεού.
Έτσι, η δικαίωσή τους γίνεται δωρεάν με τη δική του χάρη, μέσω του απολυτρωτικού
έργου του Ιησού Χριστού,
τον οποίο όρισε ο Θεός να γίνει, δια της πίστεως,
το μέσο εξιλέωσης με το ίδιο του το αίμα,
και να φανεί έτσι η δικαιοσύνη του και για τα αμαρτήματα του παρελθόντος,
τα οποία παραβλέφθηκαν
χάρη στην επιείκεια του Θεού.
Για να φανεί έτσι η δικαιοσύνη του στη δική μας τωρινή εποχή, ώστε να αποδειχτεί
πως είναι δίκαιος
και δικαιώνει όποιον πιστεύει στον Ιησού.
Και πιο κάτω:
Αλλά όπως είναι το παράπτωμα δεν είναι έτσι και
το χάρισμα.
Γιατί αν με το παράπτωμα του ενός πέθαναν οι πολλοί, πολύ περισσότερο περίσσεψε
στους πολλούς, η χάρη του Θεού
και η δωρεά με τη χάρη που προέρχεται από τον ένα άνθρωπο, τον Ιησού Χριστό.
Και δεν συνέβηκε με το δώρο όπως συνέβηκε με το παράπτωμα μέσω του ενός
ανθρώπου που αμάρτησε.
Γιατί αφενός η κρίση που επήλθε από ένα παράπτωμα, οδήγησε σε καταδίκη,
αφετέρου δε το χάρισμα από πολλά παραπτώματα, οδηγεί σε δικαίωση.
Αμήν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου