ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΜΑΡΤΗΣΕΙ !!
1η επιστολή Ιωάννου 3: 9
Όποιος έχει γεννηθεί από το Θεό δεν
αμαρτάνει, γιατί το σπέρμα του Θεού παραμένει μέσα του και δεν μπορεί να
αμαρτάνει, γιατί από το Θεό έχει γεννηθεί.
Αμαρτία.
Παράβαση.
Παράπτωμα.
Ο Θεός, σαν ουράνιος Πατέρας με πολλή αγάπη ετοίμασε το σχέδιο για την σωτηρία του ανθρώπου.
Ο Κύριος Ιησούς, ο Χριστός με πολύ ταπείνωση έγινε ο Μεσίτης | ο Αμνός του Θεού, ώστε να σηκώσει μια για πάντα (!) την ενοχή και την κατάκριση της αμαρτίας.
Η αμαρτία είναι το χάσμα (!) που επέφερε ο διάβολος στην σχέση του ανθρώπου με τον Θεόν, ώστε να τον απολέσει για πάντα.
Ο άνθρωπος είναι ο εκλέγων τα πράγματα του Θεού, ανάλογα με την φρόνηση του | την σύνεση του, ώστε να εννοεί αυτά που ακούει, την ώρα που ακούει.
Ο απλός άνθρωπος, συνήθως, δεν ακούει | δεν βλέπει | δεν εννοεί.
Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΠΟΡΕΑ
Στην παραβολή του καλού Σπορέα, που συμβολίζει τον αγαθό λόγο του Θεού που σπέρνεται επάνω σε όλες τις καρδιές, έχουμε μια κατηγορία ανθρώπων, όπως λέγει η Γραφή:
Ενώ εκείνοι στην καλή γη,
αυτοί είναι εκείνοι, που, ενώ άκουσαν τον λόγο,
τον κρατούν σε καλή και αγαθή καρδιά,
και καρποφορούν με υπομονή.
Ας το δούμε μαζί:
1. Μια κατηγορία ανθρώπων συνετών.
2. Μια κατηγορία ανθρώπων που διαθέτουν καρδιά | συναισθήματα αγαθά.
3. Μια κατηγορία ανθρώπων που καρποφορούν αργά και σταθερά.
4. Μια κατηγορία ανθρώπων που διαθέτουν υπομονή σε κάθε πειρασμό.
Η ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ
Ο άνθρωπος του Θεού, που γνώρισε και ακολουθεί | πιστεύει στον Κύριο Ιησού είναι ένας μαθητής ταπεινός με διάθεση να ακούσει και να μάθει σε όλη την ζωή του.
Αυτή η στάση του ταπεινού (!) ευαρεστεί στον Θεό και τότε ο άνθρωπος, μπορεί να συνεννοηθεί με τον Θεόν δια Ιησού Χριστού, του Κυρίου.
Η συνεννόηση αυτή αφορά την αμαρτία και την παράβαση, αφού ο άνθρωπος ζει εν μέσω πολλών πειρασμών (!) στην γενιά του και κάθε τόσο παραβαίνει τις εντολές του δασκάλου, που είναι ο Χριστός, ο Ιησούς.
Δείτε τι γράφει ο Απόστολος Ιωάννης στην 1η επιστολή του:
Παιδιά μου αγαπημένα,
σας τα γράφω αυτά για να μην αμαρτήσετε,
μα κι αν κάποιος αμαρτήσει,
έχουμε συνήγορο προς τον Πατέρα, τον Ιησού
Χριστό τον δίκαιο.
Ο Ιωάννης, συνεχίζει:
Όποιος έχει γεννηθεί από το Θεό δεν αμαρτάνει,
γιατί το σπέρμα του Θεού παραμένει μέσα του
και δεν μπορεί να αμαρτάνει, γιατί από το Θεό έχει γεννηθεί.
Απ' αυτό φαίνεται ποιοι είναι τα παιδιά του
Θεού και ποιοι είναι τα παιδιά του διαβόλου.
Όποιος δε ζει έμπρακτα τη δικαιοσύνη,
δεν έχει την προέλευσή του από το Θεό.
Το ίδιο και όποιος δεν αγαπάει τον αδελφό του.
Ας το δούμε μαζί:
1. Οι Γραφές δόθηκαν σαν εγχειρίδια (!) ώστε να μην αμαρτάνουμε.
2. Αυτό είναι το φυσιολογικό και αναμενόμενο για τον Κύριο Ιησού.
3. Όμως, αν κάποιος αμαρτήσει ενώπιον του Θεού, έχουμε συνήγορο | μεσίτη τον Κύριο Ιησού.
4. Ο άνθρωπος που έχει αναγεννηθεί, δεν ζει στην αμαρτία (!) ούτε στον θάνατο.
5. Αντίθετα, αγαπά το φως και ζει με τον Χριστό.
6. Επί πλέον, ο άνθρωπος του Θεού, ο νέος με τον Χριστό, έχει κοινωνία με τους αδελφούς που ακολουθούν τον Χριστόν.
7. Και τότε, το αίμα του Ιησού Χριστού μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία ή παράβαση, αφού ομολογούμε ότι αμαρτήσαμε ενώπιον του Θεού.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ
Η ισορροπία μεταξύ του αμαρτωλού ανθρώπου και του αγίου Θεού (!) διατηρείται μέσω του μεσιτικού έργου του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Διαβάζουμε από την επιστολή του Παύλου, προς τους Εβραίους αδελφούς:
Αυτός όμως (ο Χριστός), επειδή παραμένει αιώνια, η ιεροσύνη που κατέχει
είναι αμεταβίβαστη.
Γι' αυτό κι έχει τη δύναμη να σώζει για πάντα όσους προσέρχονται στο
Θεό μέσω αυτού, αφού ζει πάντοτε, έτσι ώστε να μεσιτεύει γι' αυτούς.
Καθότι ο Χριστός δεν μπήκε στα Άγια των
Αγίων μιας σκηνής που κατασκευάστηκε από ανθρώπινα χέρια και που αποτελούν
σύμβολα απλώς των αληθινών,
αλλά σ' αυτόν τον ίδιο τον ουρανό, για να
εμφανιστεί τώρα μπροστά στο Θεό για μας.
ΤΟ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ
Ο άνθρωπος του Θεού, έχοντας το Πνεύμα του Ιησού Χριστού είναι ένας μικρός μεσίτης προς τον Θεόν (!) υπέρ των αδελφών του.
Αυτό οφείλεται στα σπλάχνα που διαθέτει υπέρ των αδελφών, που γνωρίζει | περπατά | παρηγορείται μαζί των.
Δείτε πώς το γράφει ο Απόστολος Ιωάννης, στην 1η επιστολή του:
Αν κάποιος δει τον αδελφό του να αμαρτάνει
με αμαρτία όχι θανάσιμη,
θα ζητήσει·
και ο Θεός θα του
δώσει ζωή, σ' εκείνους που αμαρτάνουν όχι θανάσιμα.
Υπάρχει θανάσιμη αμαρτία (έστιν αμαρτία προς
θάνατον)·
δεν λέω να παρακαλέσει για εκείνη.
Κάθε αδικία είναι αμαρτία·
και είναι αμαρτία όχι θανάσιμη.
Ας το δούμε μαζί:
1. Η προσευχή του δικαίου, ακούγεται στον ουράνιο Πατέρα.
2. Αν κάποιος δει τον αδελφό του, να αμαρτάνει (!) ανόητα | επιπόλαια.
3. Και δεν μπορεί να συμβουλεύσει ο ίδιος (!) τον αδελφό του.
4. Όμως, μπορεί να προσευχηθεί στον Θεόν, δια του Ιησού Χριστού
5. Και ο Θεός θα κάμει (!) το αίτημα του.
6. Θα αλλάξει ο Θεός την καρδιά του αδελφού (!) και θα του δώσει, ναι, φως | ζωή.
7. Όμως, αν η αμαρτία είναι θανάσιμη, αλλοίμονο.
8. Αυτή η αμαρτία είναι κολάσιμη.
9. Αυτή η αμαρτία δεν συγχωρείται, είναι προς θάνατον.
10. Αυτή η αμαρτία δεν παίρνει μετάνοια.
11. Αυτή η αμαρτία είναι σαν (!) του Ησαύ, ή του Σαούλ.
Αμήν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου