Η ΧΑΡΙΣ!




Μάρκος 4: 11 Και τους έλεγε: Σε σας δόθηκε να γνωρίσετε το μυστήριο της βασιλείας τού Θεού· σ' εκείνους, όμως, τους έξω τα πάντα γίνονται με παραβολές· για να βλέπουν, βλέποντας, και να μη δουν· και να ακούν, ακούγοντας, και να μη καταλάβουν· μήπως και επιστρέψουν, και τους συγχωρηθούν τα αμαρτήματα.




Η αξία.

Ο αληθινός πλούτος.

Η άπειρη δωρεά του Θεού.



Δεν έχουμε φανταστεί, μέχρι να γευτούμε (!) αυτή την χάρη, σαν αξία ή σαν αληθινό πλούτο, που δίνει ο Θεός στα παιδιά του.

Αυτό ήταν το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία του ανθρώπου από την κατάρα της ενοχής και της παγίδας του σατανά.

Ιδιαίτερα δε, ο νόμος του Μωυσή που έδωσε ο Θεός στον λαό Ισραήλ, παγίδευσε τους ανθρώπους στην αδυναμία τους και όλοι μαζί στράφηκαν προς τα είδωλα μιμούμενοι τα γύρω έθνη.

Έφτασε ο λαός Ισραήλ σε πνευματικά σκοτάδια, αλλά και όλος ο κόσμος λάτρευε σαν θεούς τον ήλιο, την σελήνη, τους αστέρες τους μεγάλους, ζώντας σε πλάνη και πλανώντας ο ένας τον άλλον.

Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου.



Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Ο Κύριος Ιησούς, έδωσε με την διδαχή του την ουσία και την εξήγηση αυτής της χάρης, που έκαμε ο Θεός δια του Υιού.

Η αποστολή του Κυρίου ήταν αποκλειστικά (!) η χάρις και το έλεος από τον Θεό δια του θανάτου του Υιού ως «Αμνός του Θεού», φέροντας την λύτρωση δια του αίματος ενώπιον του Θεού.

Διαβάζουμε από το Ευαγγέλιο του Ιωάννη:  

«Δεδομένου ότι, ο Θεός δεν απέστειλε τον Υιό του στον κόσμο, για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος διαμέσου αυτού».


«Εγώ φως ήρθα στον κόσμο, για να μη μείνει μέσα στο σκοτάδι καθένας που πιστεύει σε μένα.


«Και αν κάποιος ακούσει τα λόγια μου, και δεν πιστέψει, εγώ δεν τον κρίνω·


«επειδή, δεν ήρθα για να κρίνω τον κόσμο, αλλά για να σώσω τον κόσμο.


«Εκείνος που αθετεί εμένα, και δεν δέχεται τα λόγια μου, έχει αυτόν που τον κρίνει·


«ο λόγος που μίλησα, εκείνος θα τον κρίνει κατά την έσχατη ημέρα».



Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

Γράφει στην επιστολή του προς τους Ρωμαίους:

«Τώρα, όμως, χωρίς τον νόμο, φανερώθηκε η δικαιοσύνη τού Θεού, έχοντας τη μαρτυρία τού νόμου και των προφητών·


«δικαιοσύνη, όμως, του Θεού, διαμέσου τής πίστης στον Ιησού Χριστό, προς όλους κι επάνω σε όλους εκείνους που πιστεύουν·


«επειδή, δεν υπάρχει διαφορά·


«δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·


«ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου της απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό·


«γι' αυτό, η κληρονομία είναι διαμέσου της πίστης, για να είναι κατά χάρη, ώστε η υπόσχεση να είναι βέβαιη σε ολόκληρο το σπέρμα, όχι μονάχα σ' εκείνο από τον νόμο, αλλά και σ' εκείνο από την πίστη τού Αβραάμ, που είναι πατέρας όλων μας,


«Αν, όμως, είναι κατά χάρη, δεν είναι πλέον από έργα·


«επειδή, τότε η χάρη δεν γίνεται πλέον χάρη».


«Αν, όμως, είναι από έργα, δεν είναι πλέον χάρη·


«επειδή, το έργο δεν είναι πλέον έργο».


«Έχοντας, μάλιστα, διάφορα χαρίσματα, σύμφωνα με τη χάρη που δόθηκε σε μας, είτε προφητεία, ας προφητεύουμε σύμφωνα με την αναλογία της πίστης·


«είτε διακονία, ας καταγινόμαστε στη διακονία·


«είτε κάποιος διδάσκει, ας καταγίνεται στη διδασκαλία·


«είτε κάποιος προτρέπει, στην προτροπή· αυτός που μεταδίδει, ας μεταδίδει με απλότητα·


«ο προϊστάμενος, ας προϊσταται με επιμέλεια·


«αυτός που ελεεί, ας ελεεί με πρόσχαρη διάθεση».
   



ΑΥΡΙΟ, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις