ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ!




1η επιστολή του Ιωάννη 1: 7 Αν, περπατάμε μέσα στο φως, όπως αυτός είναι μέσα στο φως, έχουμε κοινωνία ο ένας με τον άλλον, και το αίμα τού Ιησού Χριστού, του Υιού του, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία.




Το αίμα, του Αμνού του Θεού.

Η θυσία, άπαξ γενομένη.

Η πίστη που σώζει.




Η Νέα Διαθήκη του Θεού, για να ισχύσει έπρεπε να συμβεί θάνατος και να χυθεί αίμα άγιο, αναμάρτητο (!) το αίμα του Ιησού Χριστού, του μονογενούς υιού του Θεού.

Η Νέα Διαθήκη απευθύνεται σε όλα τα έθνη, τις φυλές και τις γλώσσες των ανθρώπων που θα ακούσουν και θα πιστεύσουν.

Η Νέα Διαθήκη, περιλαμβάνει:

1.       Σωτηρία και αιώνια ζωή εις πάντα τον πιστεύοντα

2.       Αναγέννηση του ανθρώπου, δηλαδή νέα καρδιά και νέο πνεύμα.

3.       Βασιλείς και ιερείς του ουράνιου Πατέρα.

4.       Μέρος στην χιλιετή βασιλεία επί της γης.

5.       Κληρονόμοι του Θεού (!) και συγκληρονόμοι του Χριστού.



Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ

Ο Κύριος παρέδωσε στους δώδεκα αποστόλους ένα μοναδικό σημείο ενθύμησης της αποστολής Του.

Η αποστολή του Κυρίου Ιησού ήταν να δώσει (α) το σώμα Του θυσία ζωντανή στον Θεό και (β) το αίμα Του, οπωσδήποτε (!) σαν έναρξη της ισχύος της Νέας Διαθήκης δια του θανάτου του Διαθέτη.

Διαβάζουμε:
«Και ενώ έτρωγαν, ο Ιησούς παίρνοντας άρτο, αφού τον ευλόγησε, έκοψε, και έδωσε σ' αυτούς, και είπε: Λάβετε, φάγετε· τούτο είναι το σώμα μου».

«Και παίρνοντας το ποτήρι, ευχαρίστησε, και έδωσε σ' αυτούς, και ήπιαν απ' αυτό όλοι. Και τους είπε: Τούτο είναι το αίμα μου, αυτό τής καινούργιας διαθήκης, που χύνεται για χάρη πολλών·»



Αργότερα, ο Κύριος δίδαξε τους αποστόλους, με ένα απόλυτο τρόπο δέσμευσης (!) για την τελετή ανάμνησης του Κυρίου.

Διαβάζουμε:
«Σας διαβεβαιώνω απόλυτα: Αν δεν φάτε τη σάρκα τού Υιού τού ανθρώπου, και δεν πιείτε το αίμα του, δεν έχετε μέσα σας ζωή».

«Όποιος τρώει τη σάρκα μου, και πίνει το αίμα μου, έχει αιώνια ζωή, και εγώ θα τον αναστήσω κατά την έσχατη ημέρα».

«Επειδή, η σάρκα μου, αληθινά, είναι τροφή, και το αίμα μου, αληθινά, είναι πόση. Όποιος τρώει τη σάρκα μου, και πίνει το αίμα μου, μένει σε ενότητα με μένα και εγώ σε ενότητα μ' αυτόν».




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ

Ο απόστολος Παύλος, δια Πνεύματος Αγίου, γράφει την επιστολή του.

Διαβάζουμε:
«Και όταν ήρθε ο Χριστός, ο αρχιερέας των αγαθών που επρόκειτο να ακολουθήσουν, διαμέσου τής μεγαλύτερης και τελειότερης σκηνής, όχι χειροποίητης, δηλαδή, όχι αυτής τής κατασκευής, ούτε με αίμα τράγων και μοσχαριών, αλλά διαμέσου τού δικού του αίματος, μια φορά για πάντα μπήκε μέσα στα άγια, αφού απέκτησε αιώνια λύτρωση».


«Επειδή, αν το αίμα των ταύρων και των τράγων και η στάχτη της δάμαλης, που ραντίζει τούς μολυσμένους, αγιάζει προς την καθαρότητα της σάρκας, πόσο μάλλον το αίμα τού Χριστού, ο οποίος διαμέσου τού αιωνίου Πνεύματος πρόσφερε τον εαυτό του χωρίς ψεγάδι στον Θεό, θα καθαρίσει τη συνείδησή σας από νεκρά έργα, στο να λατρεύετε τον ζωντανό Θεό;»


Το αίμα του Χριστού, καθαρίζει την συνείδηση μας!

Πώς γίνεται αυτό;

Ας το δούμε μαζί:

1.       Ο έλεγχος της αμαρτίας ενώπιον του Θεού βαραίνει την ψυχή και τα συναισθήματα του ανθρώπου.  
2.       Η συνείδηση της αμαρτίας δημιουργείται από την λογική του ανθρώπου, που είναι η φωνή του Θεού (!) μέσα στον άνθρωπο.  
3.       Η καθαρή συνείδηση έρχεται μόνον δια πίστεως στο αίμα από την θυσία του Ιησού επάνω στον σταυρό, εκεί στον Γολγοθά βορειοδυτικά της Ιερουσαλήμ.
4.       Το βάπτισμα στο νερό είναι επίσης το σημείο της αγαθής συνείδησης καθώς λέγει: «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται».



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ

Ο απόστολος Πέτρος αναφέρεται στο πολύτιμο αίμα του Χριστού.
Διαβάζουμε:
«Και αν επικαλείστε Πατέρα, αυτόν που κρίνει χωρίς προσωποληψία, σύμφωνα με το έργο τού καθενός, να διάγετε με φόβο τον καιρό τής παροικίας σας·»


«ξέροντας ότι δεν λυτρωθήκατε από τη μάταιη πατροπαράδοτη διαγωγή σας με φθαρτά, ασήμι ή χρυσάφι, αλλά με το πολύτιμο αίμα τού Χριστού, ως αμνού χωρίς ψεγάδι και χωρίς κηλίδα·»


Και ο Πέτρος καταλήγει:

«ο οποίος ήταν μεν προορισμένος πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, φανερώθηκε όμως στους έσχατους καιρούς για σας, που πιστεύετε διαμέσου αυτού στον Θεό, ο οποίος τον ανέστησε από τους νεκρούς, και του έδωσε δόξα, ώστε η πίστη σας και η ελπίδα να είναι στον Θεό».

Αμήν.



1η Πέτ. 3: 21 αντίτυπο του οποίου σώζει σήμερα κι εμάς το βάπτισμα, (όχι η αποβολή τής ακαθαρσίας τής σάρκας, αλλά η μαρτυρία τής αγαθής συνείδησης προς τον Θεό), διαμέσου τής ανάστασης του Ιησού Χριστού.







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις