ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ, Ο ΘΑΝΑΤΟΣ!




Ιωάννης 3: 36 Όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει αιώνια ζωή· όποιος, όμως, απειθεί στον Υιό, δεν θα δει ζωή, αλλά η οργή τού Θεού μένει επάνω του.





O θάνατος.

Ο άδης.

Η αμαρτία.



Ο διάβολος και σατανάς ο πατέρας του ψεύδους (!) δημιούργησε τον θάνατο για την άμεση απώλεια των ανθρώπων.

Ο Θεός και πατέρας δημιούργησε τον άδη, σαν φυλακή των πνευμάτων που ανόμησαν και επίσης, τον δεύτερο θάνατο, ή την λίμνη του πυρός, την κόλαση (!) για την αιώνια καταδίκη του διαβόλου και των αγγέλων του.

Ακόμη ο Θεός, ο αιώνιος, υποσχέθηκε την αιώνια ζωή (!) εις τους αγαπώντας Αυτόν και εις τους πιστεύοντες στον Ιησού, τον μονογενή Υιό Του.

Η αμαρτία είναι η παράβαση στον νόμο του Θεού, όχι πλέον της παλαιάς Διαθήκης (βλέπε Ισραήλ) αλλά στον νόμο της ελευθερίας του Ευαγγελίου  του Χριστού.

Αμαρτία θανάσιμος (!) είναι η αμαρτία που προσβάλει το Άγιο Πνεύμα και δεν συγχωρείται.

Αμαρτία που συγχωρείται, είναι εκείνη που πλένεται δια του αίματος του Αμνού του Θεού, με την αναγνώριση της ειλικρινούς μετάνοιας του ανθρώπου και της διάθεσης να εκτελέσει τον λόγο του Θεού.



ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

Ο Κύριος Ιησούς, στην διακονία του, δίδαξε με απλά και καθαρά λόγια τις μεγάλες αλήθειες που ο Θεός έδωσε σε Αυτόν.

Πολλές φορές ο Κύριος είπε:  «Αληθώς, Αληθώς σας λέγω» και τόνισε την απόλυτη αλήθεια του Θεού.

Διαβάζουμε σχετικά με το θέμα μας, από το Ευαγγέλιο του Ιωάννη:

«Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, ότι εκείνος που ακούει τον λόγο μου, και πιστεύει σ' αυτόν που με απέστειλε, έχει αιώνια ζωή, και σε κρίση δεν έρχεται, αλλά έχει ήδη μεταβεί από τον θάνατο στη ζωή. Επειδή, όπως ο Πατέρας έχει μέσα στον εαυτό του ζωή, έτσι έδωσε και στον Υιό να έχει μέσα στον εαυτό του ζωή· και εξουσία έδωσε σ' αυτόν να κάνει και κρίση, επειδή είναι Υιός ανθρώπου».

«Σας διαβεβαιώνω απόλυτα: Εκείνος που πιστεύει σε μένα, έχει αιώνια ζωή».

«Σας διαβεβαιώνω απόλυτα: Αν δεν φάτε τη σάρκα τού Υιού τού ανθρώπου, και δεν πιείτε το αίμα του, δεν έχετε μέσα σας ζωή. Όποιος τρώει τη σάρκα μου, και πίνει το αίμα μου, έχει αιώνια ζωή, και εγώ θα τον αναστήσω κατά την έσχατη ημέρα».

«Και καθώς ο Ιησούς αντιλήφθηκε μέσα του ότι οι μαθητές του γογγύζουν γι' αυτό, τους είπε: Αυτό σας σκανδαλίζει; Αν, λοιπόν, θωρείτε τον Υιό τού ανθρώπου να ανεβαίνει όπου ήταν πρωτύτερα; Το πνεύμα είναι εκείνο που ζωοποιεί, η σάρκα δεν ωφελεί τίποτε· τα λόγια που εγώ σας μιλάω, είναι πνεύμα και είναι ζωή· όμως, είναι μερικοί από σας, που δεν πιστεύουν».

«Επειδή, ο Ιησούς ήξερε εξαρχής, ποιοι είναι εκείνοι που δεν πιστεύουν, και ποιος είναι εκείνος που πρόκειται να τον παραδώσει. Και έλεγε: Γι' αυτό, σας είπα ότι: Κανένας δεν μπορεί νάρθει σε μένα, αν δεν του είναι δοσμένο από τον Πατέρα μου».


Εδώ ο Κύριος Ιησούς, φανερώνει πώς ο άνθρωπος με την καταδίκη του αιώνιου θανάτου, θα μπορέσει να αποκτήσει την αιώνιο ζωή. Οι λόγοι του Ιησού αναγεννούν τον άνθρωπο τον αμαρτωλό καθώς «είναι πνεύμα και ζωή» και του χαρίζουν το δώρο του Θεού, την αιώνιο ζωή!



Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ

Ο απόστολος Παύλος, δια Πνεύματος Αγίου αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο ο θάνατος πέρασε μέσα στον άνθρωπο και στην φύση του.

Διαβάζουμε:
Γι' αυτό, όπως διαμέσου ενός ανθρώπου η αμαρτία μπήκε μέσα στον κόσμο, και με την αμαρτία ο θάνατος, και με τον τρόπο αυτό ο θάνατος πέρασε μέσα σε όλους τούς ανθρώπους, για τον λόγο ότι όλοι αμάρτησαν·


Γι' αυτό, όπως διαμέσου ενός ανθρώπου η αμαρτία μπήκε μέσα στον κόσμο, και με την αμαρτία ο θάνατος, και με τον τρόπο αυτό ο θάνατος πέρασε μέσα σε όλους τούς ανθρώπους, για τον λόγο ότι όλοι αμάρτησαν·

«(επειδή, μέχρι τον νόμο υπήρχε στον κόσμο η αμαρτία· αμαρτία, όμως, δεν λογαριάζεται όταν δεν υπάρχει νόμος. Αλλά, ο θάνατος βασίλευσε από τον Αδάμ μέχρι τον Μωυσή κι επάνω σε όλους όσους δεν αμάρτησαν σύμφωνα με την ομοιότητα της παράβασης του Αδάμ, που είναι τύπος τού μέλλοντος».

«Επειδή, αν και για το αμάρτημα του ενός βασίλευσε ο θάνατος διαμέσου τού ενός, πολύ περισσότερο, αυτοί που παίρνουν την αφθονία τής χάρης και της δωρεάς τής δικαιοσύνης, θα βασιλεύσουν με ζωή διαμέσου τού ενός Ιησού Χριστού).


Ο θάνατος νικήθηκε δια της Αναστάσεως του Ιησού Χριστού εκ νεκρών δια της δυνάμεως του Θεού. Αυτή η νίκη του Χριστού έδωσε και σε μας την δυνατότητα να αποκτήσουμε την ζωή μαζί με τον Ιησού Χριστό.

Διαβάζουμε:
«Και αν πεθάναμε μαζί με τον Χριστό, πιστεύουμε ότι και θα συζήσουμε μ' αυτόν· γνωρίζοντας ότι ο Χριστός, καθώς αναστήθηκε από τους νεκρούς, δεν πεθαίνει πλέον· θάνατος δεν τον κυριεύει πλέον».


«Επειδή, καθόσον πέθανε, πέθανε μια για πάντα για την αμαρτία· αλλά, καθόσον ζει, ζει για τον Θεό».


«Αλλά, τώρα, καθώς ελευθερωθήκατε από την αμαρτία, και γίνατε δούλοι στον Θεό, έχετε τον καρπό σας σε αγιασμό· το δε τέλος αιώνια ζωή. Επειδή, ο μισθός τής αμαρτίας είναι θάνατος· το χάρισμα, όμως, του Θεού αιώνια ζωή διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας».



Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ

Ο απόστολος Παύλος, δια Πνεύματος Αγίου αναφέρεται στην Ανάσταση του Ιησού εκ των νεκρών που έγινε η αρχή της ανάστασης των αγίων, που κοιμήθηκαν.

Διαβάζουμε:

«Αλλά, τώρα, ο Χριστός αναστήθηκε από τους νεκρούς· έγινε η απαρχή αυτών που έχουν κοιμηθεί. Επειδή, βέβαια, διαμέσου ανθρώπου ήρθε ο θάνατος, έτσι και διαμέσου ανθρώπου η ανάσταση των νεκρών».


«Επειδή, πρέπει να βασιλεύει, μέχρις ότου βάλει όλους τούς εχθρούς του κάτω από τα πόδια του· τελευταίος εχθρός καταργείται ο θάνατος».


«Επειδή, πρέπει τούτο το φθαρτό να ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό να ντυθεί αθανασία».

« Όταν τούτο το φθαρτό ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό ντυθεί αθανασία, τότε θα πραγματοποιηθεί ο λόγος, που είναι γραμμένος: «Καταβροχθίστηκε ο θάνατος με νίκη».



Ο ΕΣΧΑΤΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ο θάνατος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου. Εκεί τελειώνουν τα σχέδια και τα όνειρα του ανθρώπου.

Επίσης, ο θάνατος είναι και ο τελευταίος εχθρός του, ο αντίζηλος!

Αυτός ο θάνατος,  νικήθηκε δια της Αναστάσεως του Ιησού την τρίτη ημέρα από τον θάνατο Του.



ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Ο λόγος του Θεού, αναγγέλλει το τέλος του θανάτου (!) που ήταν το εργαλείο του Σατανά.

Ας δούμε τι λέγει ο Ιησούς στην Αποκάλυψη του Ιωάννη:

Και είδα, και ξάφνου, ένα άλογο, ωχρό, και εκείνος που καθόταν επάνω σ' αυτό ονομαζόταν Θάνατος, και ο Άδης ακολουθούσε μαζί του· και τους δόθηκε εξουσία επάνω στο ένα τέταρτο της γης να θανατώσουν με ρομφαία και με πείνα και με θάνατο, και με τα θηρία τής γης.

Και η θάλασσα έδωσε τους νεκρούς που ήσαν μέσα σ' αυτή, και ο θάνατος και ο άδης έδωσαν τους νεκρούς, που ήσαν μέσα σ' αυτούς· και κρίθηκαν κάθε ένας σύμφωνα με τα έργα τους. Και ο θάνατος και ο άδης ρίχθηκαν στη λίμνη τής φωτιάς· αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος.



Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ

Ο δεύτερος θάνατος είναι η αιώνια καταδίκη των ανόμων, καθώς επίσης και αυτού του Σατανά.
Διαβάζουμε από την Αποκάλυψη:

Όποιος έχει αυτί, ας ακούσει τι λέει το Πνεύμα προς τις εκκλησίες. Αυτός που νικάει δεν θα αδικηθεί από τον δεύτερο θάνατο.

Μακάριος και άγιος όποιος έχει μέρος στην πρώτη ανάσταση· επάνω σ' αυτούς ο δεύτερος θάνατος δεν έχει εξουσία, αλλά θα είναι ιερείς τού Θεού και του Χριστού, και θα βασιλεύσουν μαζί του για 1.000 χρόνια.

«Και η θάλασσα έδωσε τους νεκρούς που ήσαν μέσα σ' αυτή, και ο θάνατος και ο άδης έδωσαν τους νεκρούς, που ήσαν μέσα σ' αυτούς· και κρίθηκαν κάθε ένας σύμφωνα με τα έργα τους».

«Και ο θάνατος και ο άδης ρίχθηκαν στη λίμνη τής φωτιάς· αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος. Και όποιος δεν βρέθηκε γραμμένος στο βιβλίο τής ζωής, ρίχθηκε στη λίμνη τής φωτιάς».

«Ενώ οι δειλοί και άπιστοι και μολυσμένοι με βδελύγματα και φονιάδες και πόρνοι και μάγοι και ειδωλολάτρες, και όλοι οι ψεύτες, θα έχουν τη μερίδα τους μέσα στη λίμνη που καίγεται με φωτιά και θειάφι· αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος».


Αμήν.


Αποκάλυψη 2: 11 Όποιος έχει αυτί, ας ακούσει τι λέει το Πνεύμα προς τις εκκλησίες. Αυτός που νικάει δεν θα αδικηθεί από τον δεύτερο θάνατο.










 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις