ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
Ιώβ 5: 11 Ο Θεός υψώνει τους ταπεινούς, και σηκώνει σε
σωτηρία τούς θλιμμένους· ο οποίος διασκορπίζει τις βουλές των
πανούργων, και τα χέρια τους δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν την επιχείρησή τους· ο
οποίος συλλαμβάνει τους σοφούς στην πανουργία τους· και ανατρέπεται η βουλή των
δόλιων ανθρώπων·
Η σοφία των σοφών!
Η σύνεση των συνετών!
Ο σοφός!
Ο μορφωμένος!
Ο συζητητής!
Ο απόστολος Παύλος δια του Πνεύματος του Αγίου, κάμει μια
σημαντική αναφορά γράφοντας την επιστολή του προς τους Κορινθίους, σχετικά με
τα εξέχοντα πρόσωπα, τις προσωπικότητες της εποχής του.
Μελετώντας ο Παύλος τους προφήτες της Παλιάς Διαθήκης,
αναφέρει τον Ησαΐα, που έγραφε: «δέστε, θα προσθέσω να κάνω ένα θαυμαστό έργο
ανάμεσα σε τούτο τον λαό, ένα έργο θαυμαστό και εξαίσιο· επειδή, η σοφία των
σοφών του θα χαθεί, και η σύνεση των συνετών του θα κρυφτεί».
Ξαναγράφω την προφητεία:
«η σοφία των σοφών του θα χαθεί, και η σύνεση των συνετών του θα κρυφτεί»!
Και ο Παύλος, γράφει στην επιστολή του: «Επειδή, είναι
γραμμένο: «Θα φέρω σε απώλεια τη σοφία των σοφών, και θα αθετήσω τη σύνεση των
συνετών». Πού είναι ο σοφός; Πού είναι ο γραμματέας; Πού είναι ο συζητητής
αυτού τού αιώνα; Δεν μώρανε ο Θεός τη σοφία αυτού τού κόσμου;».
Το ξαναγράφω: «Δεν
μώρανε ο Θεός τη σοφία αυτού τού κόσμου;»!
Και ο Παύλος κάνει την εισαγωγή του στο θέμα: «Επειδή,
βέβαια, με τη σοφία τού Θεού ο κόσμος δεν γνώρισε τον Θεό διαμέσου τής σοφίας,
ο Θεός ευδόκησε διαμέσου τής μωρίας τού κηρύγματος να σώσει αυτούς που
πιστεύουν· επειδή, και οι Ιουδαίοι σημείο ζητούν, και οι Έλληνες σοφία ζητούν».
Το ξαναγράφω: «με τη
σοφία τού Θεού ο κόσμος δεν γνώρισε τον Θεό διαμέσου τής σοφίας»!
Και ο Παύλος τονίζει την διακονία του: «εμείς, όμως,
κηρύττουμε Χριστόν σταυρωμένον, για μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλο, για δε τους
Έλληνες μωρία· στους ίδιους, όμως, τους προσκαλεσμένους, και τους Ιουδαίους και
τους Έλληνες, τον Χριστό, Θεού δύναμη και Θεού σοφία. Επειδή, το μωρό τού Θεού
είναι σοφότερο από τους ανθρώπους· και το ασθενές τού Θεού είναι ισχυρότερο από
τους ανθρώπους».
Το ξαναγράφω: «το
μωρό τού Θεού είναι σοφότερο από τους ανθρώπους· και το ασθενές τού Θεού είναι
ισχυρότερο από τους ανθρώπους»!
Τι εννοεί ο Παύλος γράφοντας το μωρό του Θεού;
Δείτε την εξήγηση που δίνει ο ίδιος: «Επειδή, αδελφοί,
βλέπετε την πρόσκλησή σας, ότι είστε, κατά σάρκα, όχι πολλοί σοφοί, όχι πολλοί
δυνατοί, όχι πολλοί ευγενείς. Αλλά, ο Θεός διάλεξε τα μωρά τού κόσμου, για να
καταντροπιάσει τούς σοφούς· και τα ασθενή τού κόσμου διάλεξε ο Θεός για να καταντροπιάσει
τα ισχυρά».
Το ξαναγράφω: «ο Θεός
διάλεξε τα μωρά τού κόσμου, για να καταντροπιάσει τούς σοφούς· και τα ασθενή
τού κόσμου διάλεξε ο Θεός για να καταντροπιάσει τα ισχυρά»!
Προσοχή εδώ!
Υπάρχει σχέδιο Θεού (!) και έργα του Θεού.
Δείτε τι είπε ο Κύριος Ιησούς, στους μαθητές του: «Εγώ πρέπει
να εργάζομαι τα έργα εκείνου που με απέστειλε, όσο είναι ημέρα· έρχεται νύχτα, οπότε
κανένας δεν μπορεί να εργάζεται».
Μπορούμε να καταλάβουμε
αυτό που ο Κύριος Ιησούς ανέφερε «τα έργα του Θεού»;
Δείτε πώς ένας πρώην τυφλός εκ γενετής, μίλησε και
αποστόμωσε τους Φαρισαίους: «Κατά τούτο, μάλιστα, είναι το θαυμαστό, ότι εσείς δεν
ξέρετε από πού είναι, και μου άνοιξε τα μάτια. Και ξέρουμε ότι ο Θεός αμαρτωλούς
δεν ακούει· αλλά, αν κάποιος είναι θεοσεβής, και κάνει το θέλημά του, αυτόν ακούει.
Από τον αιώνα δεν έχει ακουστεί, ότι κάποιος έχει ανοίξει τα μάτια ενός που γεννήθηκε
τυφλός. Αν αυτός δεν ήταν από τον Θεό, δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτε».
Και οι Φαρισαίοι, πώς αντέδρασαν;
Διαβάζουμε: «Αποκρίθηκαν και του είπαν: Εσύ γεννήθηκες ολόκληρος
μέσα σε αμαρτίες, και εσύ διδάσκεις εμάς; Και τον έβγαλαν έξω».
Τα έργα του Θεού, είναι τα πάντα για την βασιλεία των
ουρανών.
Είναι:
·
Ο ευαγγελισμός των πτωχών και αδυνάτων ανθρώπων
·
Η θεραπεία των συντετριμμένων στην καρδία, στην
ψυχή, στα συναισθήματα
·
Η ελευθερία στους αιχμαλώτους από πάθη και δεσμά
·
Το φως στους τυφλούς πνευματικά, ή σωματικά
·
Η αποστολή των τσακισμένων ψυχικά, ελεύθερους
·
Το κήρυγμα της μετανοίας και έτους υποδοχής του Κυρίου
Και πώς, τα καταφέρνει ο Θεός όλα αυτά τα έργα;
Απάντηση: Εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των εργατών του!
Διαβάζουμε τα λόγια του Κυρίου Ιησού: «Ο μεν θερισμός είναι πολύς,
οι εργάτες όμως λίγοι· παρακαλέστε, λοιπόν, τον Κύριο του θερισμού να βγάλει εργάτες
στον θερισμό του».
Το ξαναγράφω: «παρακαλέστε, λοιπόν, τον Κύριο του
θερισμού να βγάλει εργάτες στον θερισμό του»!
Ιάκωβος 2: 5 Ακούστε,
αγαπητοί μου αδελφοί: Ο Θεός δεν διάλεξε τους φτωχούς τούτου τού κόσμου,
πλούσιους σε πίστη, και κληρονόμους τής βασιλείας, που την υποσχέθηκε σ'
εκείνους που τον αγαπούν;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου