ΓΝΩΡΙΣΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ!


Ψαλμοί 96: 9 Προσκυνήσατε τον Κύριον εν τω μεγαλοπρεπεί αγιαστηρίω αυτού· φοβείσθε από προσώπου αυτού, πάσα η γη.


Ποιος μπορεί να μας μιλήσει για τον αιώνιο Θεό;

Ο μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού!

Διαβάζουμε από το ευαγγέλιο του Ιωάννη, ο οποίος περιγράφει την αρχή: «Εν αρχή ήτο ο Λόγος, και ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ, και Θεός ήτο ο Λόγος. Ούτος ήτο εν αρχή παρά τω Θεώ. Πάντα δι' αυτού έγειναν, και χωρίς αυτού δεν έγεινεν ουδέ εν, το οποίον έγεινεν».

Ο Ιησούς Χριστός ήρθε με αποστολή να γεφυρώσει το χάσμα, μεταξύ του αγίου Θεού και του αμαρτωλού ανθρώπου. 

Ο ίδιος ο Κύριος είπε: «Πάντα παρεδόθησαν εις εμέ από του Πατρός μου· και ουδείς γινώσκει τον Υιόν ει μη ο Πατήρ· ουδέ τον Πατέρα γινώσκει τις ειμή ο Υιός και εις όντινα θέλει ο Υιός να αποκαλύψη αυτόν».

Αυτός ο λόγος σκανδάλιζε τους Ιουδαίους, που διαμαρτύρονταν: «Διά τούτο λοιπόν μάλλον εζήτουν οι Ιουδαίοι να θανατώσωσιν αυτόν, διότι ουχί μόνον παρέβαινε το σάββατον, αλλά και Πατέρα εαυτού έλεγε τον Θεόν, ίσον με τον Θεόν κάμνων εαυτόν».

Δυστυχώς η θρησκευτική αλαζονεία των Γραμματέων και των Φαρισαίων δεν τους επέτρεψαν να γνωρίσουν τον Ιησού Χριστό, σαν τον μονογενή Υιό του Θεού, γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων, Θεό αληθινό. 

Σήμερα, τι εμποδίζει τους «χριστιανούς» να γνωρίσουν τον Ιησού Χριστό, σαν Θεό αληθινό;

Ο Θωμάς ο μαθητής του Κυρίου, έγινε γνωστός σε μας, όταν τόνισε κατηγορηματικά: «Εάν δεν ίδω εν ταις χερσίν αυτού τον τύπον των ήλων και βάλω τον δάκτυλόν μου εις τον τύπον των ήλων, και βάλω την χείρα μου εις την πλευράν αυτού, δεν θέλω πιστεύσει».

Και πράγματι ο Κύριος Ιησούς ανταποκρίθηκε. Σε οκτώ ημέρες εμφανίζεται ανάμεσα στους ένδεκα και:  «λέγει προς τον Θωμάν· Φέρε τον δάκτυλόν σου εδώ και ίδε τας χείρας μου, και φέρε την χείρα σου και βάλε εις την πλευράν μου, και μη γίνου άπιστος αλλά πιστός. Και απεκρίθη ο Θωμάς και είπε προς αυτόν· Ο Κύριός μου και ο Θεός μου».
Ήταν η ώρα, που ο Θωμάς γνώρισε τον Ιησού σαν Θεό αληθινό.

Ο Πέτρος, νωρίτερα, είχε ομολογήσει: «Συ είσαι ο Χριστός ο Υιός του Θεού του ζώντος».
Και ο Κύριος Ιησούς, παρατήρησε λέγοντας: «Μακάριος είσαι Σίμωνα, γιε του Ιωνά, γιατί αυτό δε σου το αποκάλυψε άνθρωπος αλλά ο Πατέρας μου ο ουράνιος».

Σήμερα, ο σύγχρονος άνθρωπος θεωρεί τα πράγματα του Θεού και του Ιησού Χριστού ένα μυστήριο, που δεν μπορεί να ασχοληθεί, ή δεν αξίζει! 

Το μυστήριο του Θεού!

Ο απόστολος Παύλος γράφει την επιστολή προς Εβραίους, πώς ο Θεός ανάθεσε το έργο στον μονογενή Υιό Του: «Ο Θεός, αφού ελάλησε το πάλαι προς τους πατέρας ημών διά των προφητών πολλάκις και πολυτρόπως, εν ταις εσχάταις ταύταις ημέραις ελάλησε προς ημάς διά του Υιού, τον οποίον έθεσε κληρονόμον πάντων, δι' ου έκαμε και τους αιώνας».

 Ο Παύλος γράφοντας προς τους Ρωμαίους, διατυπώνει αυτό το μυστήριο: «Εις δε τον δυνάμενον να σας στηρίξη κατά το ευαγγέλιόν μου και το κήρυγμα του Ιησού Χριστού, κατά την αποκάλυψιν του μυστηρίου του σεσιωπημένου μεν από χρόνων αιωνίων, φανερωθέντος δε τώρα διά προφητικών γραφών κατ' επιταγήν του αιωνίου Θεού και γνωρισθέντος εις πάντα τα έθνη προς υπακοήν πίστεως, εις τον μόνον σοφόν Θεόν έστω η δόξα διά Ιησού Χριστού εις τους αιώνας.

Αυτό το μυστήριο, το οποίο για πολλούς αιώνες είχε καλυφθεί με σιωπή ήταν η θυσία του Χριστού ως Αμνός του Θεού, για όλους τους λαούς και τα έθνη.

Το έργο του Θεού, η σωτηρία των αμαρτωλών, συντελείται δια του Ιησού Χριστού, ως Αμνός του Θεού. Γράφει ο Παύλος: «Διότι παρέδωκα εις εσάς εν πρώτοις εκείνο, το οποίον και παρέλαβον, ότι ο Χριστός απέθανε διά τας αμαρτίας ημών κατά τας γραφάς, και ότι ετάφη, και ότι ανέστη την τρίτην ημέραν κατά τας γραφάς».

Ένα τέλειο σχέδιο (!) επεξεργασμένο από τον ουράνιο Πατέρα για την σωτηρία του αμαρτωλού ανθρώπου.

Και στο τέλος;

Γράφει ο Παύλος: «Ύστερον θέλει είσθαι το τέλος, όταν παραδώση την βασιλείαν εις τον Θεόν και Πατέρα, όταν καταργήση πάσαν αρχήν και πάσαν εξουσίαν και δύναμιν. Διότι πρέπει να βασιλεύη εωσού θέση πάντας τους εχθρούς υπό τους πόδας αυτού».  Και καταλήγει: «Όταν δε υποταχθώσιν εις αυτόν τα πάντα, τότε και αυτός ο Υιός θέλει υποταχθή εις τον υποτάξαντα εις αυτόν τα πάντα, διά να ήναι ο Θεός τα πάντα εν πάσιν».


Τα πάντα είναι καθαρά και φανερά σε κάθε πιστό και μαθητή του Χριστού και του Ευαγγελίου. Αμήν.



Ψαλμοί 119: 73 Αι χείρές σου με έκαμαν και με έπλασαν· συνέτισόν με, και θέλω μάθει τα προστάγματά σου.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις