ΓΑΜΟΣ | Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Διαβάστετο προηγούμενο άρθρο, εδώ:
Αγαπητοί
μας φίλοι και αναγνώστες της ιστοσελίδας μας.
Τα
ζευγάρια και «η παιδεία του γάμου», είναι το θέμα μας κάθε Τρίτη.
ΘΕΜΑ:
ΓΑΜΟΣ | Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Κάτι,
σήμερα, θα αναπτύξω από την
διδασκαλία της Καινής Διαθήκης, που είναι και προτροπές της διδαχής των
Αποστόλων., όπως περιγράφονται σε πολλές επιστολές.
Η
φιλοξενία, η αγάπη δηλαδή προς τον ξένο και η προσφορά σε ότι αυτός μπορεί να
χρειάζεται σε ένα ξένο τόπο είναι κάτι έμφυτο ή κάτι που ο άντρας ή γυναίκα
έχουν διδαχτεί από το «σπίτι σχολείο» τους.
Η
φιλοξενία προέρχεται από τα βάθη της ψυχής (!) όταν αυτά αναβλύζουν την χάρη του Θεού επάνω στον άντρα ή την γυναίκα με την μορφή:
1.
Των
σπλάχνων.
2.
Της
ενσυναίσθησης.
3.
Της
αλληλεγγύης.
Το
ζευγάρι, ο άντρας και η γυναίκα είναι το ιδεώδες κύτταρο της κοινωνίας, ώστε να
προσφέρει αυτή την υπηρεσία σαν διακονία στον πλησίον | τον ξένο.
Διακονία
ονομάζουμε την διατεταγμένη υπηρεσία άνωθεν, από τον ουράνιο Πατέρα.
Παράδειγμα: ο Ιησούς είχε την διακονία από τον
Πατέρα να έλθει στην γη και να γίνει θυσία, ο αμνός του Θεού, επί του
σταυρού καταδικασμένος από τους θρησκευτικούς ηγέτες σε ρωμαϊκή ποινή θανάτου.
Σε
μας, δεν είναι η ίδια διακονία με τον Ιησού.
Όμως,
σε μας ο Θεός δια του Κυρίου Ιησού δίνει άλλες διακονίες προς υπηρεσία (!) του
πλησίον | του ξένου.
Ας
δούμε μερικές (!) από τις διακονίες:
1.
Η
μαγειρική.
2.
Η
ζαχαροπλαστική.
3.
Η
μουσική.
4.
Οι
στίχοι και η ποίηση.
5.
Η
ζωγραφική.
6.
Η
συγγραφή.
7.
Η
φιλοξενία.
ΤΑ
ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΝΙΕΣ
Οι
διακονίες προέρχονται από τα χαρίσματα και τα χαρίσματα από τον Θεόν (!) ο
οποίος τα έδωσε σε έναν άνθρωπο.
Υπάρχουν
εκτός από τα φυσικά χαρίσματα και τα πνευματικά, εκείνα τα οποία αναφέρονται στην Καινή
Διαθήκη και αφορούν την λειτουργία μιας τοπικής εκκλησίας.
Θα
ήθελα να προσέξετε τα γραπτά του αποστόλου Παύλου, στην 1η επιστολή
προς τους Κορίνθιους μαθητές:
Η αγάπη δεν ξεπέφτει ποτέ·
τα άλλα, όμως, είτε προφητείες είναι, θα
καταργηθούν· είτε γλώσσες, θα σταματήσουν· είτε γνώση, θα καταργηθεί·
επειδή, κατά μέρος
γνωρίζουμε, και κατά μέρος προφητεύουμε·
όταν, όμως, έρθει το
τέλειο, τότε το κατά μέρος θα καταργηθεί.
Όταν ήμουν νήπιος, μιλούσα ως νήπιος, σκεφτόμουν ως νήπιος, είχα κρίση ως νήπιος·
όταν, όμως, έγινα άνδρας, έβαλα κατά μέρος εκείνα
που έχει το νήπιο.
Επειδή, τώρα βλέπουμε σαν μέσα από ένα θαμπό κάτοπτρο, με τρόπο αινιγματώδη,
τότε όμως θα βλέπουμε πρόσωπο προς πρόσωπο·
τώρα γνωρίζω κατά μέρος, τότε όμως θα γνωρίσω καθώς και γνωρίστηκα.
Με
λίγα λόγια:
Όλα
τα πνευματικά χαρίσματα είναι προσωρινά, εντός της εκκλησίας, καλύπτοντας την διακονία της δόξας του Θεού, μέσα στην
εκκλησία.
Όμως,
τα φυσικά χαρίσματα όταν εκτελούνται προς τις ανάγκες του πλησίον, ή του ξένου
αφορούν την διακονία προς τον πλησίον (!) που πιθανόν να μην είναι εντός της
τοπικής εκκλησίας, αλλά εντός μιας κοινωνίας που ονομάζονται πρόσφυγες |
μετανάστες | ξένοι.
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ
Ο
στόχος του άρθρου, ήταν να τονίσει την αξία που δίνει η φιλοξενία στην
προσωπικότητα του πλησίον | του ξένου | του άλλου, καθώς του ενισχύει την
αξιοπρέπεια και το θάρρος για να ζει (!) και να είναι καθαρός και χρήσιμος στην
κοινωνία.
ΓΙΑ
ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ:
v
Τα
μαθήματα που πήραμε από τον γάμο.
v
Μαθήματα
από το σκάκι (συνέχεια).
ΕΛΛΑΔΑ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ! |
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου