Ο ΙΗΣΟΥΣ, ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
(Ιωάννης 1:29)
Την επόμενη μέρα, ο Ιωάννης βλέπει τον Ιησού να έρχεται προς το
μέρος του, και λέει: «Αυτός είναι ο
αμνός του Θεού, που σηκώνει την αμαρτία του κόσμου».
Αγαπητέ
μου | Αγαπητή μου,
Σε
αυτή τη σειρά των αναρτήσεων, κάθε Κυριακή, θα περιπατήσουμε μαζί με τον Ιησού
στην Γαλιλαία, στην Σαμάρεια και στην Ιουδαία με την βοήθεια της Καινής
Διαθήκης.
Σκοπός
μας, είναι ο ίδιος με αυτόν που έγραψε ο Ιωάννης, ο θεολόγος στο Ευαγγέλιο:
(Ιωάννης 20:30)
Βέβαια έκανε και άλλα
πολλά θαύματα ο Ιησούς μπροστά στους μαθητές του, που δεν είναι γραμμένα
στο βιβλίο αυτό.
Κι ο σκοπός γι’ αυτά που έχουν γραφτεί είναι να πιστέψετε ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός,
ο Γιος του Θεού και πιστεύοντάς το, να έχετε ζωή αιώνια στ’ όνομά του.
ΤΟ ΘΕΜΑ: ΙΗΣΟΥΣ, ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ
Καθώς
μελετάμε την Καινή Διαθήκη ανακαλύπτουμε το πρόσωπο του Ιησού Χριστού και τις
πτυχές του χαρακτήρα Του.
Στην
περίπτωση των γραμματέων και των Φαρισαίων που πλησίαζαν τον Κύριο Ιησού με
πονηριά (!) ο Κύριος ήταν αυστηρός αλλά και ακριβής σε κάθε αιτιολογία.
Διαβάζουμε
τη συνήθη σύγκρουση των Φαρισαίων με τον Κύριο, από το Ευαγγέλιο του Μάρκου:
Και ενώ καθόταν στο τραπέζι στο σπίτι του, συγκάθονταν και
πολλοί τελώνες και αμαρτωλοί μαζί με τον Ιησού και τους μαθητές του· επειδή,
ήσαν πολλοί, και τον ακολούθησαν.
Οι γραμματείς, όμως, και
οι Φαρισαίοι, βλέποντάς τον ότι
έτρωγε μαζί με τους τελώνες και αμαρτωλούς, έλεγαν στους μαθητές του: Γιατί
τρώει και πίνει μαζί με τους τελώνες και αμαρτωλούς;
Και η απάντηση
του Κυρίου Ιησού ήταν σαφής:
Και ο Ιησούς, ακούγοντας, λέει σ' αυτούς:
Δεν έχουν ανάγκη από
γιατρό αυτοί που υγιαίνουν, αλλά αυτοί που πάσχουν· δεν ήρθα να καλέσω σε μετάνοια δικαίους, αλλά αμαρτωλούς.
ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Μια ακόμη
σύγκρουση με τους Φαρισαίους, ήταν ότι οι μαθητές του Ιησού, δεν νήστευαν.
Και
διαβάζουμε την αυστηρή αλλά και ακριβή απάντηση του Κυρίου (!) από το Ευαγγέλιο του
Μάρκου:
Και ο Ιησούς είπε σ'
αυτούς: Μήπως μπορούν οι γιοι
τού νυμφώνα να νηστεύουν, ενόσω ο νυμφίος είναι μαζί τους; Όσον καιρό έχουν τον
νυμφίο μαζί τους, δεν μπορούν να νηστεύουν,
θάρθουν, όμως, ημέρες, όταν θα αρπαχτεί απ' αυτούς ο γαμπρός,
και τότε, κατά τις ημέρες εκείνες, θα νηστεύσουν.
Και κανένας δεν βάζει
μπάλωμα από καινούργιο ύφασμα
επάνω σε παλιό ιμάτιο· ειδεμή, το καινούργιο αναπλήρωμά του τραβάει από το
παλιό, και γίνεται χειρότερο σχίσιμο.
Και κανένας δεν βάζει
νέο κρασί μέσα σε παλιά ασκιά·
ειδάλλως, το νέο κρασί θα σχίσει τα ασκιά, και το κρασί χύνεται, και τα ασκιά
χαλάνε· αλλά, το νέο κρασί πρέπει να μπαίνει σε καινούργια ασκιά.
ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Έχουμε
όταν οι μαθητές του Ιησού κατά την ημέρα της αργίας του Σαββάτου, ενώ
περπατούσαν έσπαγαν τα στάχυα, έτριβαν με τα χέρια τους και έτρωγαν.
Και δείτε την αυστηρή
απάντηση του Κυρίου προς τους Φαρισαίους, από το Ευαγγέλιο του Μάρκου:
Ποτέ δεν διαβάσατε τι έκανε ο Δαβίδ, όταν είχε ανάγκη, και
πείνασε, αυτός και εκείνοι που ήσαν μαζί του;
Πώς μπήκε μέσα στον οίκο τού Θεού, όταν αρχιερέας ήταν ο
Αβιάθαρ, και έφαγε τους άρτους τής πρόθεσης, που δεν επιτρέπεται να φάνε, παρά
μονάχα οι ιερείς, και έδωσε και σ' εκείνους που ήσαν μαζί του;
Και τους έλεγε: Το
σάββατο έγινε για τον άνθρωπο, όχι ο άνθρωπος για το σάββατο.
Ώστε, ο Υιός τού ανθρώπου είναι κύριος και του σαββάτου.
Με λίγα λόγια
Ο
Κύριος Ιησούς σαν καρδιογνώστης Θεός βλέπει | διακρίνει τα αληθινά συναισθήματα
που φιλοξενεί ο άνθρωπος στην καρδιά του και ανάλογα του απευθύνει λόγο.
Ανάλογα
αποκρίνεται σε πονηρούς (!) ή σε διεστραμμένους.
Δείτε τι γράφει ο προφήτης
Δαβίδ, σε μια ωδή:
Μετά οσίου, όσιος θέλεις είσθαι, μετά ανδρός τελείου, τέλειος
θέλεις είσθαι·
μετά καθαρού, καθαρός θέλεις είσθαι· και μετά διεστραμμένου διεστραμμένα θέλεις φερθή.
Και θέλεις σώσει λαόν τεθλιμμένον· επί δε τους υπερηφάνους οι οφθαλμοί σου είναι, διά να ταπεινώσης
αυτούς,
Και
προς τους θρησκευόμενους γράφει ο απόστολος Παύλος (προς τους Ρωμαίους):
Και νομίζεις τούτο, ω άνθρωπε, εσύ που κρίνεις αυτούς που κάνουν αυτού τού είδους τα πράγματα, και
ο οποίος τα κάνεις, ότι θα ξεφύγεις την κρίση τού Θεού;
Ή καταφρονείς τον πλούτο της αγαθότητάς του και της υπομονής και
της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
Εξαιτίας, όμως, της
σκληρότητάς σου και της αμετανόητης καρδιάς, θησαυρίζεις για τον εαυτό σου
οργή κατά την ημέρα της οργής και της αποκάλυψης της δικαιοκρισίας τού Θεού,
ο οποίος θα αποδώσει σε κάθε έναν σύμφωνα με τα έργα του·
Τελειώνοντας
το άρθρο, θα ήθελα να μείνει η αυστηρότητα του Θεού επί αυτούς που υποκρίνονται
θεοσέβεια, με ίδιον όφελος (!) χρησιμοποιώντας σκάνδαλα και διχοστασίες ανάμεσα
στον λαό του Θεού.
Και
το πιο κάτω χωρίο είναι για κάθε μαθητή | ακόλουθο του Ιησού Χριστού (Ρωμαίους
16: 20)
Και ο Θεός της ειρήνης θα συντρίψει γρήγορα τον σατανά κάτω από
τα πόδια σας. Η χάρη τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού ας είναι μαζί σας. Αμήν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου