ΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ !

 





2α Πέτρου επιστολή 1: 2

Χάρη σ’ εσάς και ειρήνη είθε να πληθύνουν μέσω της επίγνωσης του Θεού και του Ιησού του Κυρίου μας, καθώς η θεία δύναμή του είναι που μας έχει δωρίσει όλα όσα συντελούν στη ζωή και την ευσέβεια, διαμέσου της επίγνωσης εκείνου που μας κάλεσε με τη δική του δόξα και αρετή,


Οι άντρες και οι γυναίκες προσλαμβάνουν τον ίδιο κόσμο (!) με διαφορετικό μάτι.

Ο άντρας βλέπει τα πράγματα και τα αντικείμενα και τη σχέση μεταξύ τους, με χωρικό τρόπο σαν να ενώνει τα κομμάτια ενός πάζλ.

Οι γυναίκες συλλαμβάνουν μια ευρύτερη εικόνα και διακρίνουν μικρές λεπτομέρειες, αλλά τα μεμονωμένα κομμάτια του πάζλ και η σχέση του καθενός με τα διπλανά κομμάτια, έχουν μεγαλύτερη σημασία από τη χωρική του τοποθέτηση.

Η αντρική αντίληψη συνδέεται με την εξαγωγή αποτελεσμάτων, την επίτευξη στόχων, το κύρος και την εξουσία, την εξουδετέρωση των ανταγωνιστών και την εμβάθυνση στην «ουσία» των θεμάτων.    

Η γυναικεία αντίληψη συνδέεται με την επικοινωνία, τη συνεργασία, την αρμονία, την αγάπη, τη συμμετοχή και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Η αντίθεση είναι τόσο μεγάλη που θα πρέπει να απορούμε που οι άντρες και οι γυναίκες αποφάσισαν να συμβιώσουν δια γάμου.

 

ΑΓΟΡΙΑ – ΚΟΡΙΤΣΙΑ

Ο εγκέφαλος των κοριτσιών είναι προγραμματισμένος να ανταποκρίνεται στους ανθρώπους και τα πρόσωπα (!) ενώ των αγοριών, στα αντικείμενα και τα σχήματα.

Μελέτες με μωρά από ηλικία λίγων ωρών μέχρι μερικών μηνών  δείχνουν όλες, σαφώς, ότι στα αγόρια αρέσουν τα πράγματα, ενώ στα κορίτσια οι άνθρωποι.

Επιστημονικά οι μετρήσιμες διαφορές μεταξύ των δύο φύλων δείχνουν πώς προσλαμβάνει το καθένα τον ίδιο κόσμο, δια του διαφορετικά προγραμματισμένου εγκεφάλου του.

Τα μωρά κοριτσάκια προσελκύονται από τα πρόσωπα και διατηρούν την επαφή με τα μάτια από δύο έως τρεις φορές περισσότερο απ’ ότι τα αγοράκια, ενώ τα μωρά αγοράκια ενδιαφέρονται περισσότερο για τα κινούμενα αντικείμενα με ανομοιόμορφο σχήμα και σχέδια.

Τη 12η εβδομάδα, τα κορίτσια ξεχωρίζουν φωτογραφίες μελών της οικογένειας από ξένων ενώ τα αγόρια δεν μπορούν (!) αλλά, τα αγόρια εντοπίζουν πιο εύκολα ένα χαμένο παιγνίδι.

Οι διαφορές αυτές είναι καταφανείς, πολύ πριν αρχίσει να επιδρά η κοινωνική διαπαιδαγώγηση.

Σε τεστ μνήμης που έγιναν σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με κιάλια, στα οποία το ένα μάτι βλέπει  αντικείμενα και το άλλο ανθρώπινα πρόσωπα, τα κορίτσια θυμόντουσαν τους ανθρώπους και τα συναισθήματα τους, ενώ τα αγόρια θυμόντουσαν καλύτερα τα αντικείμενα και το σχήμα τους.

Στο σχολείο τα κορίτσια κάθονται σε κύκλο, μιλούν μεταξύ τους και καθρεφτίζει το καθένα τη γλώσσα του σώματος της ομάδας. Είναι αδύνατον να διακρίνεις την αρχηγό.

Αν κάνει μια κατασκευή ένα κορίτσι θα είναι συνήθως ένα μακρόστενο απλό κτίριο με έμφαση στους ανθρώπους που το κατοικούν, ενώ τα αγόρια συναγωνίζονται ποιο θα χτίσει το μεγαλύτερο και ψηλότερο οικοδόμημα από τα υπόλοιπα.

Οι κοριτσίστικες παρέες λειτουργούν με πνεύμα συνεργασίας και δεν μπορείς να διακρίνεις οπτικά την αρχηγό. Μιλούν για να δείξουν ότι είναι δεμένα μεταξύ τους και κάθε κορίτσι έχει την καλύτερη του φιλενάδα με την οποία μοιράζεται τα μυστικά του. Ακόμη, θα εξοστρακίσουν το κορίτσι που επιχειρεί να ασκήσει εξουσία, λέγοντας: «Νομίζει πως κάποια είναι» ή αποκαλώντας την «αυταρχική».

Παρακολουθείστε μια συζήτηση μεταξύ αντρών | γυναικών | αγοριών | κοριτσιών σε όποια χώρα του κόσμου θέλετε και θα δείτε πώς τα εγκεφαλικά κυκλώματα του κάθε φύλου το κάνει να μιλά για τα ίδια πράγματα με διαφορετικό τρόπο.

Τα κορίτσια: λένε, ποιος συμπαθεί ή αντιπαθεί ποιόν, μοιράζονται «μυστικά» για άλλους …

Σαν έφηβες: μιλούν για τα αγόρια, το βάρος τους, τα ρούχα και τις φίλες τους … 

Σαν ενήλικες γυναίκες: μιλούν για τις δίαιτες, το γάμο, τους χαρακτήρες, τα ρούχα … 


Τα αγόρια: μιλούν για πράγματα και δραστηριότητες, ποιος έκανε τι, ποιος είναι καλός σε κάτι ...  

Σαν έφηβοι: μιλούν για αθλήματα, μηχανήματα και πώς λειτουργούν τα πράγματα ...

Σαν ενήλικες άντρες: μιλούν για τα αθλητικά, για την δουλειά τους, τις ειδήσεις και … τα ηλεκτρονικά.

 

Στο επόμενο: ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.

 

Για την αντιγραφή …  



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις