ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ, Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ !!
2η επιστολή προς Θεσσαλονικείς 1: 11
Γι’ αυτό και προσευχόμαστε πάντοτε για
σας, ώστε ο Θεός μας να σας κάνει άξιους της κλήσης σας και να εκπληρώσει κάθε
αγαθή καλή θέλησή του και κάθε έργο πίστης με δύναμη, για να δοξαστεί το όνομα του Κυρίου μας Ιησού μέσα σας, και εσείς να δοξαστείτε μέσα σ’ αυτόν,
σύμφωνα με τη χάρη του Θεού μας και Κυρίου Ιησού Χριστού.
Αγάπη ενεργητική
Αγάπη παθητική
Υποκρισία
Όταν ένας άνδρας πιστεύει στην αλήθεια | στον Χριστόν, σε νεαρή ηλικία, είναι εν δυνάμει υποψήφιος εργάτης του Θεού ή της Εκκλησίας.
Υποψήφιος Εργάτης του Θεού, όταν του δοθούν μια από τις 5 διακονίες του Χριστού.
Υποψήφιος Εργάτης της Εκκλησίας, όταν εκλεγεί από την εκκλησία, ως διάκονος.
Η αγωνία του Θεού και Κυρίου Ιησού Χριστού είναι για την πνευματική πρόοδο των πιστών ανθρώπων, που μόλις έδωσαν την καρδιά τους στον Ιησού σαν Κύριο και Σωτήρα.
Δείτε τι γράφει ο απόστολος Παύλος, προς την Εκκλησία των Θεσσαλονικέων, δια Πνεύματος Αγίου:
Γι’ αυτό και προσευχόμαστε πάντοτε για σας,
ώστε ο Θεός μας να σας κάνει άξιους της κλήσης σας
και να εκπληρώσει κάθε αγαθή καλή θέλησή του
και κάθε έργο πίστης με δύναμη,
για να δοξαστεί το όνομα του Κυρίου μας Ιησού μέσα σας,
και εσείς να δοξαστείτε μέσα σ’ αυτόν,
σύμφωνα με τη χάρη του Θεού μας και Κυρίου Ιησού Χριστού.
Ας το δούμε μαζί:
1. Προσευχόμαστε πάντοτε | ενθέρμως (!) για τις νέες Εκκλησίες.
2. Ο Θεός να κάμει δούλους και δούλες, αξίως της κλήσης Του.
3. Ο Θεός να εκπληρώσει κάθε αγαθή πρόθεση Του.
4. Ο Θεός να εκπληρώσει το έργο της πίστεως με δύναμη Πνεύματος Αγίου.
ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Από το παρελθόν ανακαλούμε την αφροσύνη των κακών ποιμένων (!) που ο Θεός απέρριψε.
Διαβάζουμε από τον προφήτη Ζαχαρία, τον λόγο του Κυρίου, περί το έτος 480 προ Χριστού:
Και ο Κύριος είπε σε μένα:
Πάρε ακόμα για τον εαυτό σου τα εργαλεία του
ασύνετου ποιμένα.
Επειδή, δες, εγώ θα σηκώσω έναν ποιμένα επάνω στη γη,
ο οποίος δεν θα επισκέπτεται τα χαμένα,
και δεν θα ζητάει το διασκορπισμένο,
και δεν θα γιατρεύει το συντριμμένο ούτε θα ποιμαίνει το υγιές·
αλλά, θα τρώει τη σάρκα από το παχύ, και θα κατακόβει τα νύχια τους.
Αλλοίμονο στον μάταιο ποιμένα, αυτόν που εγκαταλείπει το κοπάδι!
Ρομφαία θάρθει επάνω στον βραχίονά του, και επάνω στο δεξί του μάτι·
ο βραχίονάς του θα ξεραθεί ολοκληρωτικά, και το δεξί του μάτι θα
αμαυρωθεί ολοκληρωτικά.
Ας το δούμε:
1. Ο Θεός ήταν | είναι εναντίον των ασύνετων ποιμένων.
2. Ποιμένες που δεν επισκέπτονται τα χαμένα πρόβατα.
3. Ποιμένες που δεν αναζητούν τα διασκορπισμένα πρόβατα.
4. Ποιμένες που δεν γιατρεύουν το συντετριμμένο πρόβατο.
5. Ποιμένες που δεν βόσκουν | δεν τρέφουν το υγιές πρόβατο.
6. Ποιμένες που εγκαταλείπουν το κοπάδι | την Εκκλησία.
Ο ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΕΣΟΥ
Από το βιβλίο της Αποκάλυψης του Θεού, δια του Ιησού Χριστού προς τον Ιωάννη που έγραψε ότι είδε, καθώς ήρθε σε έκσταση στο νησί της Πάτμου, σαν αιχμάλωτος για τον λόγο του Θεού, διαβάζουμε την κατάσταση των 7 Εκκλησιών της Μ. Ασίας:
Στον πρώτο Ποιμένα ο Θεός βλέπει σκληρότητα (!) αντί για αληθινή | ανυπόκριτο | την πρώτη αγάπη.
Προς τον Ποιμένα | άγγελο της εκκλησίας της Εφέσου, γράφει ο Ιωάννης και διαβάζουμε:
Ξέρω τα έργα σου και τον κόπο και την υπομονή σου
και ότι δε δύνασαι να βαστάξεις κακούς, και δοκίμασες αυτούς που λένε τους
εαυτούς τους αποστόλους, αλλά δεν είναι και τους βρήκες ψεύτικους.
Και υπομονή έχεις και βάσταξες για το όνομά μου και δεν έχεις
κουραστεί.
Αλλά έχω εναντίον σου αυτό, ότι την αγάπη σου την πρώτη άφησες.
Να θυμάσαι, λοιπόν, από πού έχεις πέσει και μετανόησε και τα πρώτα έργα
κάνε.
Ειδεμή έρχομαι σ’ εσένα και θα κινήσω τη λυχνία σου από τον τόπο της,
αν δε μετανοήσεις.
Ας το δούμε μαζί:
1. Ένας ποιμένας με έργα | κόπο | υπομονή | ορθή διδασκαλία.
2. Ένας ποιμένας με διάκριση πνευμάτων.
3. Ένας ποιμένας με ακούραστη ομολογία.
4. Ένας ποιμένας άγνωστος σε μας, ευτυχώς.
5. Ένας ποιμένας σκληρός στην καρδιά.
6. Ένας ποιμένας, που ξέχασε την πρώτη του αγάπη.
7. Ένας ποιμένας, που ήταν άχρηστος στον Θεόν.
8. Ένας ποιμένας, που έπρεπε να μετανοήσει πάραυτα.
Ο ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Ο λόγος του Θεού δια των επιστολών του αποστόλου Παύλου, δίνει τις οδηγίες για την εκλογή των επισκόπων με την συνδρομή των συνεργατών του Παύλου, που ήσαν ο Τιμόθεος και ο Τίτος.
Γράφει ο Παύλος προς τον
Τιμόθεο:
Καθώς σε παρακάλεσα, όταν πορευόμουνα στη Μακεδονία,
παράμεινε στην Έφεσο,
για να παραγγείλεις σε μερικούς να μη διδάσκουν διαφορετικά
Και ο Παύλος,
συνεχίζει:
Πρέπει λοιπόν ο επίσκοπος να είναι ανεπίληπτος,
μιας γυναίκας άντρας,
νηφάλιος, σώφρονας,
κόσμιος, φιλόξενος, διδακτικός,
όχι φιλόκρασος,
να μη δέρνει, να μην είναι αισχροκερδής,
αλλά να είναι επιεικής, άμαχος, αφιλάργυρος,
να διευθύνει καλά το δικό του οίκο, παιδιά να έχει σε υποταγή με κάθε σεμνότητα
Γράφει ο Παύλος προς τον
Τίτο:
Γι’ αυτό σε άφησα στην Κρήτη,
για να επιδιορθώσεις τις ελλείψεις και να
καταστήσεις από πόλη σε πόλη πρεσβυτέρους όπως εγώ σε διέταξα:
αν κάποιος είναι ακατηγόρητος,
μιας γυναίκας άντρας, που να έχει παιδιά πιστά, χωρίς κατηγορία ασωτίας
ή ανυπότακτα.
Γιατί πρέπει ο επίσκοπος να είναι ακατηγόρητος ως οικονόμος του Θεού,
να μην είναι αυθάδης, μήτε οργίλος,
μήτε φιλόκρασος,
μήτε να δέρνει,
μήτε αισχροκερδής.
Ας το δούμε:
1. Ο επίσκοπος της Εκκλησίας έχει πολλά σημεία ελέγχου (!) για την εκλογή του, κατά τον λόγο του Θεού.
2. Προς τον Τιμόθεο, ο Παύλος τονίζει: ανεπίληπτος | άμεμπτος.
3. Προς τον Τίτο, ο Παύλος τονίζει: ανέγκλητος | ακατηγόρητος.
4. Και οι δύο συνεργάτες ήσαν απεσταλμένοι του αποστόλου Παύλου, με εξουσία (!) ώστε να ελέγξουν υφιστάμενες καταστάσεις με ακρίβεια δια 2 ή 3 μαρτύρων.
5. Ακόμη, να επιπλήξουν και πρεσβυτέρους.
6. Ακόμη, να ελέγξουν τους αμαρτάνοντας ενώπιον πάντων.
7. Ακόμη, να προτρέψουν με μακροθυμία και διδασκαλία.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Προσεύχεσαι στον Θεόν, για τους υποψήφιους εργάτες του Θεού;
Προσεύχεσαι στον Θεόν, για τους επισκόπους της Εκκλησίας;
Γνωρίζεις, πώς θα διαμαρτυρηθείς αν αδικηθείς;
ΑΚΟΥΣΤΕ | ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ, ΕΔΩ:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου