ΣΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ;


 

Δευτερονόμιο 19: 15

Ένας μάρτυρας δεν θα σηκωθεί ενάντια κάποιου ανθρώπου, για οποιαδήποτε ανομία ή για οποιοδήποτε αμάρτημα, όποιο αμάρτημα αμαρτήσει· με ομολογία δύο μαρτύρων ή με ομολογία τριών μαρτύρων, θα βεβαιώνεται κάθε λόγος.



Ηθικός νόμος.

Παιδαγωγός.

Ένας Θεός.

 

Η ιστορική εξέλιξη | ανέλιξη | πρόοδος του λογικού ανθρώπου, είναι συνυφασμένη με την αμαρτία και την παράβαση ενώπιον του Θεού.

Ήδη, από την παράβαση και ανυπακοή του Αδάμ και της Εύας (!) ήλθε στον άνθρωπο και εγκαταστάθηκε η ανταρσία, απέναντι στον Θεόν.

Από τον φόνο του Αβελ (!) από τον αδελφό του, τον Καίν και τον πολλαπλασιασμό των ανθρώπων επί της γης ήλθε και η εξάπλωση της ανομίας επάνω στην ανθρωπότητα.

Δεν πέρασαν παρά σχεδόν 1,700 χρόνια από την δημιουργία του ανθρώπου και ο Θεός αποφάσισε να καταστρέψει εντελώς (!) τον άνθρωπο από της γης, με κατακλυσμό υδάτων, σώζοντας μόνον τον Νώε και την οικογένεια του.

Αργότερα, μετά από 209 χρόνια ο Θεός κάλεσε τον Αβραάμ, που ήδη ερχόταν με τον πατέρα του Θάρα, από την Ουρ των Χαλδαίων της Μεσοποταμίας, να ξεκινήσει από την Χαρράν της Συρίας για να καταλήξει στην γη της επαγγελίας την γη Χαναάν.

Φθάνοντας στην γη Χαναάν ο Αβραάμ ήταν σε απορία τι επρόκειτο να συμβεί στο  μέλλον.

Εκεί, ο Θεός αποκάλυψε στον Αβραάμ ότι το σπέρμα | οι απόγονοί του, θα έφταναν να παροικήσουν σε ένα έθνος υπόδουλοι και σκλάβοι για 400 χρόνια και από εκεί ο Θεός θα τους ελευθέρωνε με σημεία και τεράστια και μεγάλα υπάρχοντα.

 

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΙΣΡΑΗΛ

Και φτάνουμε το έτος 1,526 π.Χ όταν γεννήθηκε ο Μωυσής.

Το έτος 1,446 π.Χ γίνεται η Έξοδος του λαού Ισραήλ από την Αίγυπτο και την ηγεμονία του Φαραώ με σημεία μεγάλα και τεράστια (!) και λίγο αργότερα στο όρος Σινά δίνεται ο νόμος του Θεού προς τον λαό Ισραήλ, που αριθμούσε σχεδόν 1,5 εκατ ανθρώπους, δια του Μωυσέως.  

 

Διαβάζουμε από το βιβλίο της Εξόδου, τα λόγια που ο Θεός μίλησε δια του Μωυσή:

Εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σου, που σε έβγαλε από τη γη της Αιγύπτου, από οίκο δουλείας.

 

ΜΗ έχεις άλλους θεούς εκτός από μένα.

 

ΜΗ κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου, από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη·

 

ΜΗ τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις·

 

επειδή, εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος,

 

που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά, μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς εκείνων που με μισούν·

 

και κάνω έλεος σε χιλιάδες γενεές εκείνων που με αγαπούν, και τηρούν τα προστάγματά μου.

 

ΜΗ πάρεις το όνομα του Κυρίου τού Θεού σου μάταια·

 

επειδή, δεν θα αθωώσει ο Κύριος εκείνον που παίρνει μάταια το όνομά του.

 

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ την ημέρα του σαββάτου, για να την αγιάζεις·

 

έξι ημέρες να εργάζεσαι, και να κάνεις όλα τα έργα σου·

 

η ημέρα, όμως, η έβδομη είναι σάββατο του Κυρίου τού Θεού σου·

 

ΜΗ κάνεις σ' αυτή κανένα έργο, ούτε εσύ ούτε ο γιος σου ούτε η θυγατέρα σου ούτε ο δούλος σου ούτε η δούλη σου ούτε το κτήνος σου ούτε ο ξένος σου, που βρίσκεται μέσα στις πύλες σου·

 

επειδή, σε έξι ημέρες δημιούργησε ο Κύριος τον ουρανό και τη γη, τη θάλασσα, και όλα όσα βρίσκονται σ' αυτά· και κατά την έβδομη ημέρα αναπαύθηκε·

 

γι' αυτό ο Κύριος ευλόγησε την ημέρα τού σαββάτου, και την αγίασε.

 

ΤΙΜΑ τον πατέρα σου και τη μητέρα σου, για να γίνεις μακροχρόνιος επάνω στη γη, που σου δίνει ο Κύριος ο Θεός σου.

 

ΜΗ φονεύσεις.

 

ΜΗ μοιχεύσεις.

 

ΜΗ κλέψεις.

 

ΜΗ ψευδομαρτυρήσεις ενάντια στον πλησίον σου με ψεύτικη μαρτυρία.

 

ΜΗ επιθυμήσεις το σπίτι τού πλησίον σου·

 

μη επιθυμήσεις τη γυναίκα τού πλησίον σου· ούτε τον δούλο του ούτε τη δούλη του ούτε το βόδι του ούτε το γαϊδούρι του ούτε κάθε τι που είναι του πλησίον σου.

 

 

Ας το δούμε:

1.      Για πρώτη φορά ένας λαός | ένα έθνος (!) αποκτά ένα νόμο από τον Θεόν με απόλυτη σημασία στις λεπτομέρειες της ορθής πίστεως.

2.      Ακόμη, με απόλυτη σημασία στον χαρακτήρα | το ήθος.

3.      Ακόμη, την τιμή προς τους γονείς.

4.      Ακόμη, με φανέρωση του χαρακτήρα του Θεού ως ζηλωτής | ζηλότυπος απέναντι στον λαό που μόλις (!) απέκτησε δια σημείων και τεραστίων για να τον κάνει δικό Του, για πάντα ευλογημένο.

 

Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ

Η Καινή Διαθήκη του Θεού, το Ευαγγέλιο του Χριστού, ήλθε (!) αφού πέρασαν σχεδόν, 1,500 χρόνια, κατόπιν με την σταυρική θυσία του Ιησού Χριστού σαν Αμνός του Θεού .

Η ριζική αλλαγή του Ευαγγελίου ήταν ο νόμος της ελευθερίας, αφού:

1.      Κάθε άνθρωπος, εάν ήθελε (!) θα ακολουθούσε τον Ιησού και την διδασκαλία.

2.      Ο νόμος της Καινής Διαθήκης, ήταν στηριγμένος στην απλή διδασκαλία | την διδαχή των λόγων του Θεού.

3.      Στηριζόταν στην απόλυτη πίστη (!) στο πρόσωπο του Ιησού.

4.      Έπρεπε κάποιος να ακολουθήσει τον Χριστόν βήμα – βήμα.

5.      Δηλαδή, να δεχτεί την διδαχή των αποστόλων, να βαπτιστεί στο νερό στο όνομα του Ιησού Χριστού, ως Θεός αληθινός.

6.      Ακόμη, να ομολογήσει το όνομα του Ιησού μπροστά στους ανθρώπους.

7.      Επίσης, προστεθεί στην Εκκλησία | το σώμα του Χριστού.

8.      Να συμμετέχει ακόμη, στην κλάση του άρτου, στην κοινωνία ο ένας με τον άλλον και στις προσευχές.

 

ΤΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ.

Το πρώτο, που παραμένει επίκαιρο, είναι όλες οι προφητείες των Γραφών (!) ήδη, από το βιβλίο της Γενέσεως αλλά και μέχρι τον τελευταίο προφήτη της Π. Διαθήκης, τον Μαλαχία, που διαβάζουμε με κάθε σπουδή αναζητώντας την εκπλήρωση κάθε προφητείας.

Το επόμενο, που παραμένει είναι ο ηθικός νόμος και η απόλυτη βούληση του Θεού στο καθαρό | στο άγιο | στο τέλειο για κάθε άνθρωπο που θέλει να ζήσει και να απολάυσει την αιώνια βασιλεία των ουρανών.

 

Διαβάζουμε από το Δευτερονόμιο:

 

Ένας μάρτυρας δεν θα σηκωθεί ενάντια κάποιου ανθρώπου, για οποιαδήποτε ανομία ή για οποιοδήποτε αμάρτημα, όποιο αμάρτημα αμαρτήσει·

 

με ομολογία δύο μαρτύρων ή με ομολογία τριών μαρτύρων, θα βεβαιώνεται κάθε λόγος.

 

Σε άλλο σημείο:

Επικατάρατος ο άνθρωπος, που θα κάνει γλυπτό ή χωνευτό, που είναι βδέλυγμα στον Κύριο, έργο χεριών τεχνίτη, και θα το βάλει σε απόκρυφο μέρος. Και ολόκληρος ο λαός θα απαντήσει και θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος κακολογήσει τον πατέρα του ή τη μητέρα του. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος μετακινήσει το οροθέσιο του πλησίον του. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος αποπλανήσει τον τυφλό στον δρόμο. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος διαστρέψει την κρίση τού ξένου, του ορφανού, και της χήρας. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος κοιμηθεί με τη γυναίκα τού πατέρα του· επειδή, ξεσκεπάζει το συγκάλυμμα του πατέρα του. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος κοιμηθεί με οποιοδήποτε κτήνος. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος κοιμηθεί με την αδελφή του, τη θυγατέρα τού πατέρα του ή τη θυγατέρα τής μητέρας του. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος κοιμηθεί με την πεθερά του. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος χτυπήσει τον πλησίον του κρυφά. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος πάρει δώρα για να φονεύσει αθώον άνθρωπο. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Επικατάρατος όποιος δεν μένει στα λόγια αυτού του νόμου, για να τα εκτελεί. Και ολόκληρος ο λαός θα πει: Αμήν.

 

Ας το δούμε:

1.      Επικατάρατος, είναι κάθε άνθρωπος που δεν μετανοεί (!) αλλά σκληραίνει την καρδιά του ακόμη και μέσα στο Ευαγγέλιο του Χριστού.

2.      Επικατάρατος, είναι ο άνθρωπος όταν η οργή του Θεού (!) μένει επάνω αυτού.  

3.      Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης το καταγράφει (!) από τα τελευταία λόγια του Ιωάννη του βαπτιστή.

4.      Επίσης ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, στην συζήτηση του Ιησού προς τον Νικόδημο καταγράφει εκείνους, που αγάπησαν το σκότος μάλλον (!) παρά το φώς.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

Γράφοντας ο απόστολος Παύλος, προς τους Κορινθίους αδελφούς, τονίζει:

 

Τώρα, λοιπόν, είναι σε σας ολοσχερώς ελάττωση,

 

ότι έχετε κρίσεις μεταξύ σας·

 

γιατί δεν προτιμάτε να αδικείστε;

 

Γιατί δεν προτιμάτε να αποστερείστε;

 

Αλλά, εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και μάλιστα αδελφούς.

 

Ή, δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού;

 

Μη πλανιέστε·

 

ούτε πόρνοι

 

ούτε ειδωλολάτρες, ούτε μοιχοί

 

ούτε κίναιδοι, ούτε αρσενοκοίτες

 

ούτε κλέφτες, ούτε πλεονέκτες

 

ούτε μέθυσοι, ούτε κακολόγοι

 

ούτε άρπαγες

 

δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού.

 

Από την Αποκάλυψη του Θεού δια του Ιησού Χριστού, στο βιβλίο της Αποκάλυψης:

Αλλά για τους δειλούς και άπιστους και βδελυρούς και φονιάδες και πόρνους και μάγους και ειδωλολάτρες και για όλους τους ψεύτες, 


το μέρος τους θα είναι μέσα στη λίμνη που καίγεται με φωτιά και θειάφι:

 

αυτό είναι ο θάνατος ο δεύτερος.

 

Και πάλι:

έξω οι κύνες και οι φαρμακοί και οι πόρνοι και οι φονείς και οι ειδωλολάτραι και πας φιλών και ποιών ψεύδος (Αρχαίο κείμενο)

 

 

Έξω οι ομοφυλόφιλοι και οι μάγοι και οι πόρνοι και οι φονιάδες και οι ειδωλολάτρες και καθένας που αγαπά και πράττει το ψεύδος. (Μετάφραση)

 

Ας το δούμε:

1.      Ο κίνδυνος να πλανηθεί ο άνθρωπος του Θεού (!) και να πέσει σε αμαρτία ασυγχώρητο | που καταδικάζεται σε αιώνιο θάνατο.

2.      Ο κίνδυνος, να αδικεί ο ένας τον άλλον αδελφό (!) με αποτέλεσμα την αιώνια καταδίκη.

3.      Ο κίνδυνος, να παγώσει | να κρυώσει κάποιος, μη ακούγοντας τον λόγο του Θεού και μη συνετιζόμενος.  

 

ΤΑ 17 ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ

Είναι ο κατάλογος με 17 αμαρτίες | παραβάσεις, που ο άνθρωπος πράττει με πλήρη επίγνωση του Εγώ (η σάρκα) και τα αποφασίζει ο ίδιος.

Ας τα δούμε:

Και φανερά είναι τα έργα της σάρκας, τα οποία είναι:

 

πορνεία, ακαθαρσία, ασέλγεια,

 

ειδωλολατρία, μαγεία, έχθρες,

 

έριδα, ζήλια, θυμοί,

 

φατριασμοί, διχοστασίες, αιρέσεις,

 

φθόνοι, φόνοι, μεθύσια, οργιώδη φαγοπότια

 

και τα όμοια με αυτά,

 

για τα οποία σας προλέγω καθώς άλλοτε σας προείπα

 

ότι αυτοί που πράττουν τέτοια πράγματα δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.

 

 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Μελετάς την Παλιά Διαθήκη, συστηματικά με δίψα;

Εννοείς την υπομονή και την αγαθοσύνη του Θεού επί τους μετανοούντες;

Μήπως ενοχλείσαι, όταν ο Θεός κάνει κρίση (!) αφού ερευνά νεφρούς και καρδίες;  



ΔΕΙΤΕ | ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΕΔΩ: 






 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις