Ο ΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΟΝΕΙΔΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ !!



Λευιτικό 19: 15

Δεν θέλετε κάμει αδικίαν εις κρίσιν· δεν θέλεις αποβλέψει εις πρόσωπον πτωχού ουδέ θέλεις σεβασθή πρόσωπον δυνάστου· εν δικαιοσύνη θέλεις κρίνει τον πλησίον σου.



Πικρίες.

Κατηγορίες.

Ψεύδη.

 

Ζούμε στην εποχή | στην γενιά της διασποράς ψευδών ειδήσεων και κατηγοριών (!) και αυτό δεν αφήνει έξω και χριστιανούς | αδελφούς εν Χριστώ.

Αυτή η τάση | στάση, τινών (!) καταστρέφει τις συνειδήσεις των αδελφών και κατακρίνεται σαν άδικη συμπεριφορά από τον λόγο του Θεού.

ΠΑΛΑΙΟ ΑΡΘΡΟ, ΕΔΩ: 

Διαβάζουμε από το βιβλίο του νόμου, το Λευιτικό:

 

Δεν θέλετε κάμει αδικίαν εις κρίσιν·

 

δεν θέλεις αποβλέψει εις πρόσωπον πτωχού

 

ουδέ θέλεις σεβασθή πρόσωπον δυνάστου·

 

εν δικαιοσύνη θέλεις κρίνει τον πλησίον σου.

 

Δεν θέλεις περιφέρεσθαι συκοφαντών μεταξύ του λαού σου·

 

ουδέ θέλεις σηκωθή κατά του αίματος του πλησίον σου.

 

Εγώ είμαι ο Κύριος.

 

Δεν θέλεις μισήσει τον αδελφόν σου εν τη καρδία σου·

 

θέλεις ελέγξει παρρησία τον πλησίον σου και δεν θέλεις υποφέρει αμαρτίαν επ' αυτόν.

 

Δεν θέλεις εκδικείσθαι ουδέ θέλεις μνησικακεί κατά των υιών του λαού σου·

 

αλλά θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν.

 

Εγώ είμαι ο Κύριος.

 

Ακόμη και αν ο αδελφός σου περιέπεσε σε σφάλμα, ή σε αμαρτία (!) εσύ οφείλεις να νουθετήσεις αυτόν με πνεύμα πραότητας, προσέχοντας τον εαυτό σου, μήπως και συ βρεθείς στο ίδιο παράπτωμα.

 

Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, Ο ΔΑΒΙΔ

Με καθαρό τρόπο ο Δαβίδ, προσεύχεται στον Θεό και φέρνει το αίτημα | το ερώτημα και λαμβάνει την απάντηση δια Πνεύματος Αγίου.

Διαβάζουμε από τον 15ο ψαλμό:

Κύριε, τις θέλει κατοικήσει εν τη σκηνή σου;

 

τις θέλει κατοικήσει εν τω όρει τω αγίω σου;

 

Ο περιπατών εν ακεραιότητι

 

και εργαζόμενος δικαιοσύνην,

 

και λαλών αλήθειαν εν τη καρδία αυτού·

 

Ο μη καταλαλών διά της γλώσσης αυτού,

 

μηδέ πράττων κακόν εις τον φίλον αυτού,

 

μηδέ δεχόμενος ονειδισμόν κατά του πλησίον αυτού.

 

Εις τους οφθαλμούς αυτού καταφρονείται ο αχρείος·

 

τιμά δε τους φοβουμένους τον Κύριον·

 

ομνύει εις τον πλησίον αυτού και δεν αθετεί·

 

δεν δίδει το αργύριον αυτού επί τόκω,

 

ουδέ λαμβάνει δώρα κατά του αθώου.

 

Ο πράττων ταύτα δεν θέλει σαλευθή εις τον αιώνα.

 

Ας το δούμε μαζί:

1.      Έχουμε 6 θετικά χαρακτηριστικά (!) καλής συμπεριφοράς

2.      Έχουμε 5 αρνητικά χαρακτηριστικά (!) καλής συμπεριφοράς.

3.      Αρνητικό: «Μη δεχόμενος ονειδισμό κατά του αδελφού»

4.      Θετικό: «Αυτός που πάντα μιλάει την αλήθεια, μέσα στην ψυχή του».   

5.      Ονειδισμός, είναι ο διασυρμός του αδελφού.

6.      Του αδελφού (!) που έπεσε από αδυναμία της στιγμής.

7.      Του αδελφού (!) που ο Χριστός αναγέννησε και ελέησε και καμάρωσε.

8.      Ομοιάζει (!) σαν να διασύρουν το παιδί σου, το καμάρι σου.

 

ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ

Θέλοντας ο Κύριος να αναδείξει το μέγεθος της αμαρτίας του διασυρμού (!) αλλά και του χρέους για το έλεος και τα σπλάχνα μεταξύ αδελφών έδωσε μια απάντηση στην απορία του Πέτρου, που πάντα μας εκπλήσσει.

Διαβάζουμε από το αρχαίο κείμενο (που αγαπάμε):

τότε προσελθών αυτώ ο Πέτρος είπε

 

κύριε ποσάκις αμαρτήσει εις εμέ ο αδελφός μου και αφήσω αυτώ έως επτάκις

 

λέγει αυτώ ο Ιησούς ου λέγω σοι εως επτάκις αλλ΄ έως εβδομηκοντάκις επτά

 

διά τούτο ωμοιώθη η βασιλεία των ουρανών ανθρώπω βασιλεί ος ηθέλησε συνάραι λόγον μετά των δούλων αυτού

 

αρξαμένου δε αυτού συναίρειν προσηνέχθη αυτώ εις οφειλέτης μυρίων ταλάντων

 

μη έχοντος δε αυτού αποδούναι εκέλευσεν αυτόν ο κύριος αυτού πραθήναι και την γυναίκα αυτού και τα τέκνα και πάντα όσα είχε και αποδοθήναι

 

πεσών ουν ο δούλος προσεκύνει αυτώ λέγων κύριε μακροθύμησον επ΄ εμοί και πάντα σοι αποδώσω

 

σπλαγχνισθείς δε ο κύριος του δούλου εκείνου απέλυσεν αυτόν και το δάνειον αφήκεν αυτώ

 

εξελθών δε ο δούλος εκείνος εύρεν ένα των συνδούλων αυτού ος ωφείλεν αυτώ εκατόν δηνάρια

 

και κρατήσας αυτόν έπνιγε λέγων απόδος μοι ει τι οφείλεις

 

πεσών ουν ο σύνδουλος αυτού εις τους πόδας αυτού παρεκάλει αυτόν λέγων μακροθύμησον επ΄ εμοί και αποδώσω σοι

 

ο δε ουκ ήθελεν αλλά απελθών έβαλεν αυτόν εις φυλακήν εώς ου αποδώ το οφειλόμενον

 

ιδόντες δε οι σύνδουλοι αυτού τα γενόμενα ελυπήθησαν σφόδρα και ελθόντες διεσάφησαν τω κυρίω αυτών πάντα τα γενόμενα

 

τότε προσκαλεσάμενος αυτόν ο κύριος αυτού λέγει αυτώ

 

δούλε πονηρέ πάσαν την οφειλήν εκείνην αφήκά σοι επεί παρεκάλεσάς με

 

ουκ έδει και σε ελεήσαι τον σύνδουλόν σου ως και εγώ σε ηλέησα

 

και οργισθείς ο κύριος αυτού παρέδωκεν αυτόν τοις βασανισταίς εώς ου αποδώ παν το οφειλόμενον αυτώ

 

ούτως και ο πατήρ μου ο επουρανίος ποιήσει υμίν εάν μη αφήτε έκαστος τω αδελφώ αυτού από των καρδιών υμών τα παραπτώματα αυτών

 

 

Ας το δούμε μαζί:

1.      Ο βασιλιάς με πολλή αγάπη και σπλάχνα ελέους, σκέπασε όλο το σκάνδαλο του χρέους των μυρίων (10,000) ταλάντων, στον δούλο του.

2.      Ο δούλος χωρίς χρέος | χωρίς βάρος, πλέον, συναντά τον σύνδουλό του και θυμάται το χρέος των 100 δηναρίων.

3.      Αντί να το συγχωρέσει με μια κίνηση (!) άρχισε με βίαιο τρόπο να το απαιτεί, μέχρι που το γεγονός έφτασε στα αυτιά του βασιλιά.

4.      Και ο βασιλιάς με κρίση δικαιοσύνης ζήτησε αμέσως (!) τον βασανισμό του άδικου δούλου.

5.      Ο βασιλιάς κατέκρινε την πράξη, του διασυρμού.

6.      Ο βασιλιάς κατέκρινε την πράξη, αφού τον έπνιγε.

7.      Ο βασιλιάς κατέκρινε την πράξη φωνάζοντας: «απόδωσε μου ότι χρωστάς».

8.      Ο βασιλιάς κατέκρινε την πράξη, αφού τον έβαλε στην φυλακή.

9.      Ο βασιλιάς κατέκρινε την πράξη, εγκλωβισμού της προσωπικότητας του πλησίον.

10.   Και η απόφαση του βασιλιά ήταν, ο βασανισμός, οι βασανιστές.  

11.   Ο βασανισμός (!) μέχρι να αποδώσει παν το οφειλόμενο.

12.   Το οφειλόμενο ήταν (!) τα 10,000 τάλαντα.  

13.   Μα! Πως;

14.   Τόση ήταν η αδικία και το κόστος του ψέματος (!) και της συκοφαντίας κατά του αδελφού του | συνδούλου του.

 

Αμήν.

ΔΕΙΤΕ | ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ:







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις