ΒΟΤΑΝΟΚΗΠΟΣ – Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
Ψαλμός 22: 25
Από σένα θα αρχίζει η δοξολογία μου
μέσα σε μεγάλη σύναξη· θα αποδώσω τις ευχές μου μπροστά σ' εκείνους που τον
φοβούνται.
Η σύναξη
Ο τόπος
Ομοθυμαδόν
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η λέξη εκκλησία, προέρχεται από την
ζεύξη των «εκ» και «κλήσις» που σημαίνει συνέλευση πολιτών, ή για την Καινή
Διαθήκη (!) η συνέλευση των μαθητών του Χριστού.
Η ομορφιά αυτής της συνέλευσης των μαθητών, ανθρώπων του
Θεού έγκειται στην ομοψυχία την οποία απολαμβάνουν, αφού οι πάντες,
συναθροίζονται ομοθυμαδόν (!) σαν να έχουν ένα σώμα και μια ψυχή.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης δεν έχει ιερείς, κατά το νόμο
του Μωυσή.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης δεν έχει ναό, κατά το πρότυπο
του Σολομώντα.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης δεν έχει είδωλα | εικόνες |
αγάλματα.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης δεν έχει Λευίτες, δηλαδή τάξη
υπηρετών | βοηθών των ιερέων.
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης είναι ένας ζωντανός
οργανισμός ανθρώπων πιστών.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης είναι το σώμα | η νύμφη με
στολίδια πνευματικά.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης είναι το θυσιαστήριο της
δοξολογίας | της αίνεσης προς τον Θεόν.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης είναι το κέντρο του ευώδους
θυμιάματος | της πνευματικής λατρείας με ύμνους | με ωδές | με ψαλμούς.
Η εκκλησία της Καινής Διαθήκης είναι το σημείο της ακρόασης
του λόγου του Θεού.
ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΒΑΣΤΑΖΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟΝ ΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Στον Νόμο του Μωυσή οι ιερείς διαφύλατταν την Κιβωτό της
Διαθήκης που περιείχε τις πλάκες του νόμου, το μάννα και την ράβδο του Ααρών.
Αυτός ο συμβολισμός αφορούσε τον λόγο του Θεού.
Σήμερα, στην Καινή Διαθήκη αυτοί που διαφυλάττουν τον λόγο
του Θεού είναι οι χρισμένοι εργάτες με διακονίες (διατεταγμένη υπηρεσία) δια
Πνεύματος Αγίου.
Γνωρίζουμε από την επιστολή του Παύλου προς τους Εφέσιους
σχετικά με τις 5 διακονίες.
Διαβάζουμε:
Κι αυτός έδωσε άλλους μεν αποστόλους,
άλλους δε προφήτες,
άλλους δε ευαγγελιστές,
άλλους δε ποιμένες και
δασκάλους,
για την τελειοποίηση των αγίων,
για το έργο της διακονίας,
για την οικοδομή τού σώματος του Χριστού·
μέχρις
ότου όλοι ανεξαίρετα να φτάσουμε στην ενότητα της πίστης, και της επίγνωσης του
Υιού τού Θεού, σε τέλειον άνδρα, σε μέτρο ηλικίας τού πληρώματος του Χριστού·
για να μη είμαστε πλέον νήπιοι, με το να
κυματιζόμαστε και να περιφερόμαστε με κάθε άνεμο της διδασκαλίας, μέσα στη
δολιότητα των ανθρώπων, μέσα στην πανουργία προς μεθόδευση της πλάνης·
αλλά, ζώντας την αλήθεια με αγάπη, να αυξηθούμε σ' αυτόν σε όλα, αυτός
που είναι η κεφαλή, ο Χριστός·
Ας το δούμε μαζί:
1.
Για την τελειοποίηση των αγίων της Καινής
Διαθήκης.
2.
Για το έργο της διακονίας των αγίων.
3.
Για την οικοδομή του σώματος του Χριστού.
4.
Χρίονται δούλοι – εργάτες, με διακονία αποστόλου
5.
Χρίονται δούλοι – εργάτες, με διακονία
ευαγγελιστή
6.
Χρίονται δούλοι – εργάτες, με διακονία προφήτη
7.
Χρίονται δούλοι – εργάτες, με διακονία ποιμένα
8.
Χρίονται δούλοι – εργάτες, με διακονία δασκάλου
ΤΟ ΑΡΩΜΑ – Ο ΒΟΤΑΝΟΚΗΠΟΣ
Μια εκκλησία που λειτουργεί σαν σώμα Χριστού, ευωδιάζει το άρωμα
του Χριστού.
Ο σοφός Σολομών το περιγράφει μέσα στο βιβλίο του Άσματος, των Ασμάτων.
Διαβάζουμε:
Μέχρις ότου πνεύσει η αύρα της ημέρας, και
φύγουν οι σκιές, εγώ θα πάω στο βουνό της σμύρνας, και στον λόφο τού
θυμιάματος.
Τα βλαστάρια σου είναι παράδεισος από ρόδια,
μαζί με εκλεκτούς καρπούς· κύπρος (κάμφορας) μαζί με νάρδο·
νάρδος και κρόκος·
καλάμι και κιννάμωμο, με όλα τα δέντρα τού
θυμιάματος·
σμύρνα και αλόη, μαζί με όλα τα πρώτης τάξης
αρώματα·
πηγή κήπων, πηγάδι ζωντανού νερού, και
ρυάκια από τον Λίβανο.
Ήρθα στον κήπο μου, αδελφή μου, νύφη·
τρύγησα τη σμύρνα μου με τα αρώματά μου·
έφαγα την κηρήθρα μου με το μέλι μου·
ήπια το κρασί μου με το γάλα μου·
φίλοι, φάτε·
πιείτε, ναι, αγαπητοί, πιείτε άφθονα.
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ο δούλος του Θεού και απόστολος του Ιησού Χριστού αναφέρεται
σε εκκλησίες που ο ίδιος επιμελήθηκε και απευθύνει χαιρετισμό αγάπης και
ευωδίας Χριστού.
Προς την εκκλησία στους Φιλίππους, διαβάζουμε:
Ευχαριστώ τον Θεό μου κάθε φορά που σας θυμάμαι,
πάντοτε, σε κάθε προσευχή μου, καθώς δέομαι για
όλους σας με χαρά,
εξαιτίας της κοινωνίας σας στο ευαγγέλιο από
την πρώτη ημέρα μέχρι τώρα·
επειδή, είμαι βέβαιος, ακριβώς σε τούτο, ότι
εκείνος που άρχισε σε σας ένα καλό έργο, θα το επιτελέσει μέχρι την ημέρα τού Ιησού
Χριστού.
Προς την εκκλησία στους Κολοσσαείς, διαβάζουμε:
Ευχαριστούμε τον Θεό και Πατέρα τού Κυρίου μας
Ιησού Χριστού, καθώς προσευχόμαστε πάντοτε για σας,
όταν ακούσαμε την πίστη σας στον Ιησού Χριστό,
και την αγάπη σε όλους τούς αγίους,
για την ελπίδα που είναι για σας αποταμιευμένη
στους ουρανούς· την οποία από πριν ακούσατε στον λόγο της αλήθειας τού ευαγγελίου,
Προς την εκκλησία στην Θεσσαλονίκη, διαβάζουμε:
Ευχαριστούμε τον Θεό πάντοτε για όλους εσάς και
σας αναφέρουμε στις προσευχές μας,
καθώς αδιάκοπα θυμόμαστε το έργο σας στην πίστη,
και τον κόπο της αγάπης, και την υπομονή της ελπίδας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
μπροστά στον Θεό και Πατέρα μας·
ξέροντας, αδελφοί, αγαπημένοι από τον Θεό, την
εκλογή σας·
Ας το δούμε μαζί:
1.
Οι εκκλησίες ιδρύονται από την διακονία των
αποστόλων.
2.
Οι εκκλησίες αυξάνουν καθώς ο Κύριος Ιησούς προσθέτει
στην εκκλησία τους σωζόμενους.
3.
Οι πιστοί αυξάνονται στην χάρη του Θεού και στην
γνώση του Κυρίου Ιησού Χριστού με δική των σπουδή και επιμέλεια.
Αμήν.
ΕΔΩ, ΑΚΟΥΣΤΕ | ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου