Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ!
1η επιστολή προς Τιμόθεο 1: 15
Πιστός ο λόγος και άξιος κάθε αποδοχής,
ότι ο Ιησούς Χριστός ήρθε στον κόσμο για να σώσει τούς αμαρτωλούς, από τους οποίους
πρώτος είμαι εγώ· αλλά, γι' αυτό
ελεήθηκα, ώστε ο Ιησούς Χριστός να δείξει πρώτα σε μένα την όλη μακροθυμία του,
για παράδειγμα αυτών που πρόκειται να πιστεύουν σ' αυτόν για αιώνια ζωή.
Η αμαρτία.
Η ανομία.
Η κατάθλιψη και ο πόνος.
Η ταραχή και η ασθένεια.
Η μετάνοια.
Η ευλογία.
Ο άνθρωπος ζει με πολύ φαντασία, από την παιδική ηλικία.
Στην φαντασία του, πλάθει ένα κόσμο που ο ίδιος είναι ο βασιλιάς, ο άρχοντας, ο νομοθέτης.
Μέχρι να γνωρίσει την αλήθεια και το έλεος του Θεού και
Πατέρα.
Η ζωή του ανθρώπου είναι μια αλυσίδα από καταστάσεις που ο
άνθρωπος εισέρχεται και εξέρχεται.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Η αμαρτία.
Η φάση της αγνωσίας, της άγνοιας του Θεού. Η εποχή που ο
άνθρωπος ζει και σκέπτεται παραβατικά.
Η ανομία.
Η φάση της ζωής του άνθρωπου, που εκτελούνται όλα τα πονηρά
σχέδια του ανθρώπου με εξαιρετική επιτυχία. Ο άνθρωπος πλανάει τον πλησίον του
και πλανιέται ο ίδιος με τις επιτυχίες της αμαρτίας του. Ζει πλέον στην ανομία
και δεν τολμά, ή καλύτερα δεν μπορεί να ελευθερωθεί. Είναι δέσμιος στα πάθη
του.
Η κατάθλιψη και ο πόνος.
Η φάση του μισθού της αμαρτίας του ανθρώπου. Πονάει από τις
καταχρήσεις, υποφέρει από τις πληγές του και τις αρρώστιες του, υποφέρει από
κατάθλιψη στο πνεύμα του.
Η ταραχή και η ασθένεια.
Η φάση της απόλυτης ταραχής και της εξάρτησης από τα φάρμακα
και τα νοσοκομεία. Ο άνθρωπος μπαινοβγαίνει στα ιατρεία και τα νοσοκομεία,
γνωρίζοντας όλους τους γιατρούς αλλά ματαία, αφού δεν βρίσκει καμία απολύτως
θεραπεία.
Η μετάνοια.
Η φάση της βαθιάς περισυλλογής και σοβαρής σκέψης, για
επιστροφή στον Θεόν και το έλεος Του. Όπως είναι ο άνθρωπος πέφτει στα γόνατα
και προσεύχεται με δυνατή φωνή, με κλάμα
προς τον Θεό, να του δείξει τον δρόμο Του.
Η ευλογία.
Η ώρα της επέμβασης,
το σημείο της αγάπης του Θεού, η αναγέννηση του ανθρώπου με δυνατό κλάμα και
πολλή χαρά και αγαλλίαση στην ψυχή και το πνεύμα.
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΔΑΒΙΔ
Ας δούμε πώς περιγράφει ο Δαβίδ, όλη αυτή την προσωπική του
μαρτυρία.
Διαβάζουμε από τον 38ο Ψαλμό:
Κύριε, στον θυμό σου μη με ελέγξεις, ούτε να με παιδεύσεις στην οργή
σου.
Επειδή, τα βέλη σου μπήχτηκαν βαθιά σε μένα, και το χέρι σου με
καταπιέζει.
Δεν υπάρχει υγεία στη σάρκα μου, εξαιτίας τής οργής σου·
δεν υπάρχει ειρήνη στα κόκαλά μου, εξαιτίας τής αμαρτίας μου.
Επειδή, οι ανομίες μου υπερέβηκαν το κεφάλι μου·
υπερβάρυναν επάνω μου σαν βαρύ φορτίο.
Βρώμησαν και σάπισαν οι πληγές μου, εξαιτίας τής ανοησίας μου.
Ταλαιπωρήθηκα, κυρτώθηκα υπερβολικά· όλη την ημέρα περπατάω σκυθρωπός.
Επειδή, τα εντόσθιά μου γεμίζουν από φλόγωση, και στη σάρκα μου δεν
υπάρχει υγεία.
Ασθένησα και κατακόπηκα υπερβολικά·
βρυχάζω από την αδημονία τής καρδιάς μου.
Κύριε, μπροστά σου είναι ολόκληρη η επιθυμία μου, και ο στεναγμός μου
δεν κρύβεται από σένα.
Η καρδιά μου ταράζεται, η δύναμή μου με εγκαταλείπει·
και το φως των ματιών μου, κι αυτό δεν είναι μαζί μου.
Ακόμη, διαβάζουμε από τον 39ο Ψαλμό:
Σίγουρα, ο άνθρωπος περπατάει με φαντασία·
σίγουρα, ταράζεται μάταια·
θησαυρίζει, και δεν ξέρει ποιος θα τα συγκεντρώσει.
Και τώρα, Κύριε, τι περιμένω; Η ελπίδα μου είναι σε σένα.
Λύτρωσέ με απ' όλες τις ανομίες μου·
μη με κάνεις όνειδος του άφρονα.
Έγινα άφωνος·
δεν άνοιξα το στόμα μου, επειδή εσύ έκανες τούτο.
Απομάκρυνε από μένα την πληγή σου·
απέκαμα από την πάλη τού χεριού σου.
Όταν με ελέγχους παιδεύεις τον άνθρωπο για ανομία, κατατρώς την
ωραιότητά του σαν σκουλήκι.
Πραγματικά, κάθε άνθρωπος είναι ματαιότητα.
Εισάκουσε, Κύριε, την προσευχή μου, και δώσε ακρόαση στην κραυγή μου·
στα δάκρυά μου μη σιωπήσεις·
επειδή, είμαι πάροικος κοντά σου και παρεπίδημος, όπως και όλοι οι
πατέρες μου.
Σταμάτα μαζί μου, για να αναλάβω δύναμη, πριν αποδημήσω και δεν υπάρχω
πλέον.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
Ποια είναι η στάση του Κυρίου απέναντι στον αμαρτωλό;
Άραγε, ο Κύριος Ιησούς, απομακρύνεται από έναν αμαρτωλό;
Ας δούμε, τι λέγει ο ίδιος ο Ιησούς και γράφει ο
Ευαγγελιστής Λουκάς:
Σας λέω ότι έτσι θα είναι χαρά στον ουρανό
για έναν αμαρτωλό που μετανοεί, περισσότερο παρά για 99 δίκαιους, που δεν έχουν
ανάγκη μετάνοιας.
Ας το δούμε μαζί:
1.
Ο Κύριος Ιησούς αποσκοπεί | εστιάζει στην φωνή
του αμαρτωλού.
2.
Ο Κύριος Ιησούς, είναι ταχύτατος σε άμεση
επέμβαση όταν ο αμαρτωλός, κράζει για βοήθεια.
3.
Ο Κύριος Ιησούς με πολλή χαρά θα τρέξει | θα
απλώσει το χέρι Του | θα σώσει τον αμαρτωλό.
4.
Ο Κύριος Ιησούς, θα ευλογήσει πάρα πολύ τον αμαρτωλό, τον πρότερο
βλάσφημο | πρότερο διώκτη | πρότερο υβριστή του Χριστού.
Αμήν.
1η επιστολή προς Τιμόθεο 1: 13
εμένα που άλλοτε ήμουν βλάσφημος,
και διώκτης και υβριστής· ελεήθηκα, όμως, επειδή, καθώς ήμουν σε άγνοια, έπραξα
μέσα σε απιστία·
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου