ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΡΓΟ!
Μιχαίας 6: 8 Αυτός σοι έδειξεν, άνθρωπε, τι το καλόν και τι ζητεί
ο Κύριος παρά σου, ειμή να πράττης το δίκαιον και να αγαπάς έλεος και να
περιπατής ταπεινώς μετά του Θεού σου;
Λόγος αγαθός.
Έργα αγαθά.
Ο καλός και ο πονηρός άνθρωπος.
Ο Κύριος Ιησούς, ο Χριστός έφερε το φως και την ζωή στον
άνθρωπο (!) που θα προσέξει και θα πιστεύσει και θα ακολουθήσει τον Κύριο βήμα
– βήμα.
Με τον Χριστό αρχίζει μια πορεία ανάμεσα σε ένα κόσμο που
δεν πιστεύει, ή δεν δέχεται την αλήθεια (!) αφού δεν την αναζητά.
Ο Κύριος ξεκαθάρισε μέσα από την διδασκαλία, ποιος είναι ο
καλός άνθρωπος και ποιος είναι ο πονηρός.
Διαβάζουμε από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου:
«Ο καλός άνθρωπος εκ
του καλού θησαυρού της καρδίας εκβάλλει τα καλά, και ο πονηρός άνθρωπος εκ του
πονηρού θησαυρού εκβάλλει πονηρά».
«Σας λέγω δε ότι διά
πάντα λόγον αργόν, τον οποίον ήθελον λαλήσει οι άνθρωποι, θέλουσιν αποδώσει
λόγον δι' αυτόν εν ημέρα κρίσεως».
«Διότι εκ των λόγων
σου θέλεις δικαιωθή, και εκ των λόγων σου θέλεις καταδικασθή».
Ο δε προφήτης Μιχαίας θέτει τα ερωτήματα και απαντά δια
Πνεύματος Αγίου:
«Με τι θέλω
ελθεί ενώπιον του Κυρίου, να προσκυνήσω ενώπιον του υψίστου Θεού;
«θέλω ελθεί
ενώπιον αυτού με ολοκαυτώματα, με μόσχους ενιαυσίους;
«Θέλει
ευαρεστηθή ο Κύριος εις χιλιάδας κριών ή εις μυριάδας ποταμών ελαίου;
«θέλω δώσει τον
πρωτότοκόν μου διά την παράβασίν μου, τον καρπόν της κοιλίας μου διά την αμαρτίαν
της ψυχής μου;
«Αυτός σοι έδειξεν, άνθρωπε, τι το καλόν και τι ζητεί ο
Κύριος παρά σου,
«ειμή να
πράττης το δίκαιον
«και να αγαπάς
έλεος
«και να
περιπατής ταπεινώς μετά του Θεού σου;
Ο προφήτης Ζαχαρίας μιλάει επίσης (!) δια Πνεύματος Αγίου για
τους λόγους και τα έργα του ανθρώπου.
Διαβάζουμε:
«Ούτοι είναι οι λόγοι,
τους οποίους θέλετε κάμει·
«λαλείτε έκαστος την
αλήθειαν προς τον πλησίον αυτού·
«αλήθειαν και κρίσιν
ειρήνης κρίνετε εν ταις πύλαις σας».
«Και μη βουλεύεσθε κακόν
εν ταις καρδίαις σας έκαστος κατά του πλησίον αυτού και όρκον ψευδή μη αγαπάτε·
«διότι πάντα ταύτα είναι εκείνα, τα οποία μισώ, λέγει Κύριος.
ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΡΓΟ
Ο άνθρωπος κρίνεται από τα λόγια του και από τα έργα
του.
Ας το δούμε μαζί:
1. Εκ
των λόγων σου, θα δικαιωθείς την ημέρα της κρίσεως.
2. Εκ
των λόγων σου, θα καταδικαστείς, την ημέρα της κρίσεως.
3. Εκ
των λόγων σου, κρίνεσαι για το δίκαιον.
4. Εκ
των λόγων σου, κρίνεσαι αν αγαπάς το έλεος.
5. Εκ
των λόγων σου, κρίνεσαι αν περπατάς ταπεινά μπροστά στον Θεόν.
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Διαβάζουμε από τις δύο επιστολές του Παύλου, προς τους Θεσσαλονικείς:
«Λοιπόν, αδελφοί,
μένετε σταθεροί και κρατείτε τας παραδόσεις, τας οποίας εδιδάχθητε είτε διά
λόγου είτε δι' επιστολής ημών».
«Αυτός δε ο Κύριος
ημών Ιησούς Χριστός και ο Θεός και Πατήρ ημών, όστις μας ηγάπησε και έδωκεν
αιωνίαν παρηγορίαν και αγαθήν ελπίδα διά της χάριτος, είθε να παρηγορήση τας καρδίας σας και να σας στηρίξη εις πάντα λόγον και έργον αγαθόν».
«Αυτός δε ο Θεός και
Πατήρ ημών και ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός είθε να κατευθύνη την οδόν ημών προς εσάς·
«εσάς δε ο Κύριος να αυξήση και να περισσεύση εις την αγάπην προς
αλλήλους και προς πάντας, καθώς και ημείς περισσεύομεν προς εσάς, διά να
στηρίξη τας καρδίας σας αμέμπτους εις την αγιωσύνην έμπροσθεν του Θεού και
Πατρός ημών εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μετά πάντων των αγίων
αυτού.
«Αυτός δε ο Θεός της
ειρήνης είθε να σας αγιάση ολοκλήρως,
και να διατηρηθή ολόκληρον το πνεύμά σας
και η ψυχή και το σώμα αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού
Χριστού.
Ας το δούμε μαζί:
1. Ο
αγιασμός του ανθρώπου είναι οπωσδήποτε (!) το θέλημα του Θεού.
2. Αφορά
συνολικά το πνεύμα του ανθρώπου και
3. Την
ψυχή του ανθρώπου και
4. Το
σώμα του ανθρώπου.
5. Ο
Κύριος Ιησούς αυξάνει τον άνθρωπο που θέλει (!) στην χάρη και τον στεφανώνει με
έλεος και οικτιρμούς.
6. Ο
Θεός και Πατέρας παρηγορεί τον άνθρωπο που διψά (!) και τον στηρίζει εις πάντα
λόγο και έργο αγαθό, δια Πνεύματος Αγίου.
7.
Δεν ξεχνάμε τον προφητικό λόγο: «Όχι με δύναμη
ούτε με ισχύ, αλλά με το Πνεύμα μου, λέει ο Κύριος των δυνάμεων».
Αμήν.
Ματθαίος 12: 35 Ο καλός άνθρωπος εκ του καλού θησαυρού
της καρδίας εκβάλλει τα καλά, και ο πονηρός άνθρωπος εκ του πονηρού θησαυρού
εκβάλλει πονηρά.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου