ΠΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ;
1η επιστολή προς Κορινθίους 15:
1 Σας φανερώνω δε, αδελφοί, το ευαγγέλιο,
που σας κήρυξα, το οποίο και παραλάβατε, στο οποίο και στέκεστε· διαμέσου
τού οποίου και σώζεστε, με ποιον τρόπο σας το κήρυξα, αν το τηρείτε· εκτός αν
πιστέψατε μάταια.
Το Ευαγγέλιο γράφτηκε στα Ελληνικά!
Ο λόγος ήταν ότι η γλώσσα μας είχε (!) ένα τεράστιο
απόθεμα λέξεων απλών και παράγωγων ή ακόμη και συνδυασμών λέξεων, που
ονομάζουμε σύνθετες.
Αυτή η ιδιότητα της γλώσσας μας, έκανε τον Θεό, να
την χρησιμοποιήσει ώστε να έχουμε στα χέρια μας τις Γραφές, ιδιαίτερα αυτές που
απαρτίζουν την Καινή Διαθήκη.
Μπορούμε να αναφέρουμε τις χιλιάδες ελληνικές λέξεις
των λεξικών και παράλληλα τα εκατομμύρια
των λεκτικών τύπων, που δίνουν ιδιαίτερα νοήματα στην γλώσσα μας!
Αυτά τα πιο πάνω, τι σχέση έχουν με την ζωή μας και
πόσο επηρεάζουν την ζωή ενός ενήλικα;
Ας δούμε μια συνομιλία ενός ανθρώπου που πλησίασε τον
Ιησού: «Κάποιος δε από το πλήθος είπε σ' αυτόν: Δάσκαλε, πες στον αδελφό μου να
μοιραστεί μαζί μου την κληρονομιά. Και εκείνος είπε σ' αυτόν: Άνθρωπε, ποιος με
έβαλε δικαστή ή διανεμητή επάνω σας; Και τους είπε: Προσέχετε και φυλάγεστε από
την πλεονεξία· επειδή, αν κάποιος έχει περίσσεια αγαθά, η ζωή του δεν εξαρτάται
από τα υπάρχοντά του».
Η ζωή του σημερινού ανθρώπου χαρακτηρίζεται από πλεονεξία
!
Εδώ που φτάσαμε, στην παγκόσμια οικονομική κρίση, αυτή οφείλεται
στην πλεονεξία !
Πλεονεξία, είναι μια "άγρια κατάσταση" του ανθρώπου που
επιζητά να κατασπαράξει τον αδύνατο και φτωχό και να του αρπάξει ότι έχει!
Ο λόγος του Θεού, οι Γραφές, είναι το θέλημα του Θεού, η αποκάλυψη των μυστηρίων του, ώστε να προχωρήσει ο άνθρωπος με ασφάλεια, "βήμα - βήμα" και να αλλάξει η ζωή του.
Ας δούμε τις καταστάσεις:
1. Άνθρωπος σε πλήρη άγνοια του λόγου του Θεού
2. Άνθρωπος θρησκευμένος,
μη αναγεννημένος
3. Άνθρωπος σε αποτυχίες και σε απόγνωση
4. Άνθρωπος σε μετάνοια και επιστροφή
5. Άνθρωπος αναγεννημένος και μέσα στην εκκλησία του
Χριστού
6. Άνθρωπος αναγεννημένος και μέσα στην εκκλησία του
Χριστού τα πρώτα τρία χρόνια.
7. Άνθρωπος αναγεννημένος και μέσα στην εκκλησία του
Χριστού τα δέκα χρόνια
8. Άνθρωπος αναγεννημένος και μέσα στην εκκλησία του
Χριστού τα τριάντα χρόνια
9. Άνθρωπος αναγεννημένος και μέσα στην εκκλησία του
Χριστού στο τέλος της ζωής του
Αυτά, συνοπτικά είναι τα βήματα τη ζωής του ανθρώπου, στο
διάβα του εδώ στη γη, επί τρεις γενιές.
Που στηρίζεται αυτή η πρόοδος;
Ο βασιλιάς και προφήτης του Ισραήλ, Δαβίδ γνώρισε τον Θεό
από παιδί. Γράφει ο ίδιος στον ψαλμό: «Στις εντολές σου θα μελετώ, και στους
δρόμους σου θα ενατενίζω. Στα διατάγματά σου θα εντρυφώ· δεν θα λησμονήσω τα
λόγια σου».
Ο απόστολος Παύλος γράφει στον νεαρότερο του, κατά 25
χρόνια, τον Τιμόθεο τα εξής: «Αυτά να μελετάς, σ' αυτά να μένεις, για να είναι
σε όλους φανερή η προκοπή σου. Πρόσεχε στον εαυτό σου και στη διδασκαλία· επίμενε
σ' αυτά. Επειδή, κάνοντας αυτό, θα σώσεις και τον εαυτό σου και εκείνους που σε
ακούν».
Ο Κύριος Ιησούς έθεσε το ζήτημα ως εξής: «Επειδή, όποιος
θέλει να σώσει τη ζωή του, θα τη χάσει· και όποιος χάσει τη ζωή του εξαιτίας
μου και εξαιτίας τού ευαγγελίου, αυτός θα τη σώσει. Επειδή, τι θα ωφελήσει τον
άνθρωπο, αν κερδήσει ολόκληρο τον κόσμο, ζημιωθεί όμως την ψυχή του;»
Το ξαναγράφω: «όποιος χάσει τη ζωή του εξαιτίας μου και
εξαιτίας τού ευαγγελίου, αυτός θα τη σώσει».
Το Ευαγγέλιο είναι το σύνταγμα της βασιλείας των ουρανών. Ο
θεμέλιος κανόνας και το μέτρο του Θεού δια της αποκαλύψεως του μονογενούς Υιού
του Ιησού Χριστού.
Αν οι Έλληνες μελετούσαν τις Γραφές, θα είχαμε ένα άλλο σύγχρονο
πολιτισμό!
Και μόνο η μελέτη της επί του όρους ομιλίας του Κυρίου που
καταγράφει ο Ματθαίος, μπορεί να προδιαθέσει τον άνθρωπο στην επιστροφή του προς
τον Θεό δια της προσευχής και της δεήσεως.
Ο λόγος του Θεού, ο προφητικός λόγος είναι αυτός που μας βοηθά
ώστε να κατανοήσουμε τα σημεία των εσχάτων ημερών με ένα τρόπο ασφαλή δια της πίστεως
στον Ιησού. Η Αποκάλυψη του Ιησού Χριστού, στον Ιωάννη το έτος 95 μ.Χ στην
Πάτμο, είναι ένα βιβλίο σπουδής για τον άνθρωπο που αγαπά των Θεό και πιστεύει
στην πρόθεση του Θεού να φανερώσει τα μέλλοντα.
Ο απόστολος Παύλος, είχε ένα ζήλο Θεού. Γράφει στους Ρωμαίους:
«Επειδή, δεν ντρέπομαι, βέβαια, το ευαγγέλιο
του Χριστού· για τον λόγο ότι, είναι δύναμη Θεού προς σωτηρία σε κάθε έναν που
πιστεύει, και στον Ιουδαίο, πρώτα, και στον Έλληνα· επειδή, διαμέσου αυτού η
δικαιοσύνη τού Θεού αποκαλύπτεται από πίστη σε πίστη, καθώς είναι γραμμένο: «Ο
δίκαιος, βέβαια, θα ζήσει με πίστη».
Πίστη ερευνώντας τον λόγο του Θεού. Πίστη υπηρετώντας τον
Θεό. Πίστη στην δικαιοσύνη του Θεού. Αμήν.
1η επιστολή προς Κορινθίους 1: 22 επειδή,
και οι Ιουδαίοι σημείο ζητούν, και οι Έλληνες σοφία ζητούν· εμείς,
όμως, κηρύττουμε Χριστόν σταυρωμένον, για μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλο, για δε
τους Έλληνες μωρία·
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου