ΑΞΙΩΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ!


Αποκάλυψη 3: 21 Όστις νικά, θέλω δώσει εις αυτόν να καθήση μετ' εμού εν τω θρόνω μου, καθώς και εγώ ενίκησα και εκάθησα μετά του Πατρός μου εν τω θρόνω αυτού.


Το ευαγγέλιο του Χριστού, εδόθη εις ημάς ως μια επιβεβαίωση της προσκλήσεως του Θεού για την Βασιλεία των Ουρανών. 

Ονομάστηκε Καινή Διαθήκη και γράφτηκε σταδιακά μέσα σε 50 χρόνια, από τους συγγραφείς δια Πνεύματος Αγίου. Ως Κανών ή κανονικά βιβλία ή βιβλία του Κανόνος, καθιερώθηκε το 397 μ.Χ στη Σύνοδο της Καρθαγένης, πόλη της Ισπανίας.

Αυτός ο Κανών, που σήμερα απαρτίζεται από 27 βιβλία, δηλαδή τα 4 Ευαγγέλια, τις Πράξεις των Αποστόλων, τις 21 Επιστολές και την Αποκάλυψη του Ιησού Χριστού στον Ιωάννη είναι δομημένος ώστε να παρέχει παιδεία, προστασία και προετοιμασία για την Βασίλεια των Ουρανών.

Ο απόστολος Παύλος γράφει από την φυλακή στην Ρώμη, το 62 μ.Χ προς τους Εφεσίους: «Σας παρακαλώ λοιπόν εγώ ο δέσμιος εν Κυρίω να περιπατήσητε αξίως της προσκλήσεως, καθ' ην προσεκλήθητε».

Η πορεία μας, η ζωή μας εδώ στην γη, είναι μεταβατική. Η πραγματική ζωή είναι η αιώνιος στην Βασιλεία των Ουρανών. Εκεί τα πράγματα, οι συνθήκες, το περιβάλλον είναι άγιο! Παράδειγμα, αν κάποιος καπνίζει και δεν μπορεί χωρίς τσιγάρο αλλά το καπνίζει με μανία και βουλιμία χωρίς να το καταδικάσει ώστε να το αποβάλλει εδώ στη γη, δυστυχώς εκεί στον Ουρανό θα υποφέρει!

Κάθε αμαρτωλός, μη μετανοημένος, θα υποφέρει μέσα στο άγιο περιβάλλον του Θεού. Μετανοώ σημαίνει καταδικάζω το παρελθόν μου, όχι την τύχη μου! Καταδικάζω τις αμαρτίες μου και ζητώ από τον Θεό να με ελευθερώσει από την δύναμη του πάθους και της αμαρτίας που με έχει αγκαλιάσει σφιχτά!

Δυστυχώς, δεν αρκεί η μετάνοια!

Δεν αρκεί το βάπτισμα στο νερό!

Δεν αρκεί το βάπτισμα στο Άγιο Πνεύμα!

Χρειάζεται μαθητεία, δηλαδή προσπάθεια στο μέτρο της επίγνωσης του Χριστού. Διαβάζουμε στην επιστολή του Παύλου: «Γίνεσθε λοιπόν μιμηταί του Θεού ως τέκνα αγαπητά, και περιπατείτε εν αγάπη, καθώς και ο Χριστός ηγάπησεν ημάς και παρέδωκεν εαυτόν υπέρ ημών προσφοράν και θυσίαν εις τον Θεόν εις οσμήν ευωδίας».

Δείτε το μέτρο: «καθώς και ο Χριστός ηγάπησεν ημάς και παρέδωκεν εαυτόν υπέρ ημών προσφοράν και θυσίαν εις τον Θεόν εις οσμήν ευωδίας»

Πώς γίνεται αυτό; Τι απαιτεί από μας; Δείτε τι λέγει πάλι ο Παύλος: «Προσέχετε λοιπόν πως να περιπατήτε ακριβώς, μη ως άσοφοι, αλλ' ως σοφοί».

Σοφός, είναι ο άνθρωπος ο σκεπτόμενος ενδελεχώς! Για τον άνθρωπο του Θεού είναι ο άνθρωπος που εμμένει, επιμένει να σκέπτεται και να αναμασά (!) τον λόγο του Θεού.

Διαβάζουμε στους Εφεσίους: «μετά πάσης ταπεινοφροσύνης και πραότητος, μετά μακροθυμίας, υποφέροντες αλλήλους εν αγάπη, σπουδάζοντες να διατηρήτε την ενότητα του Πνεύματος διά του συνδέσμου της ειρήνης». Μόνον αυτό το εδάφιο, για να το πραγματοποιήσουμε απαιτεί ουράνια σοφία, ή το χάρισμα λόγου σοφίας! Διότι αφορά τον λόγο εκ του στόματος μας. Δείτε:
 
# μετά πάσης ταπεινοφροσύνης
Η ταπεινοφροσύνη είναι εμφανής από τον λόγο του στόματος μας.

# μετά πραότητας,
Η πραότητα είναι φανερή από τον λόγο του στόματος μας.

# μετά μακροθυμίας,
Η μακροθυμία δοκιμάζεται και φανερώνεται από τον λόγο του στόματος μας.

# υποφέροντες αλλήλους εν αγάπη,
Το «αγαπάτε αλλήλους» δοκιμάζεται από τους λόγους μας. 

# σπουδάζοντες να διατηρείτε την ενότητα του Πνεύματος
Η ενότητα του Πνεύματος διατηρείται από τους λόγους εκ του στόματος μας.

Δείτε επίσης από την επιστολή προς Εφεσίους το ατομικό πρόγραμμα παιδείας, ενός πιστού: « Όθεν απορρίψαντες το ψεύδος, λαλείτε αλήθειαν έκαστος μετά του πλησίον αυτού· διότι είμεθα μέλη αλλήλων. Οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε· ο ήλιος ας μη δύη επί τον παροργισμόν σας, μήτε δίδετε τόπον εις τον διάβολον. Ο κλέπτων ας μη κλέπτη πλέον, μάλλον δε ας κοπιάζη εργαζόμενος το καλόν με τας χείρας αυτού, διά να έχη να μεταδίδη εις τον χρείαν έχοντα. Μηδείς λόγος σαπρός ας μη εξέρχηται εκ του στόματός σας, αλλ' όστις είναι καλός προς οικοδομήν της χρείας, διά να δώση χάριν εις τους ακούοντας. Και μη λυπείτε το Πνεύμα το Άγιον του Θεού, με το οποίον εσφραγίσθητε διά την ημέραν της απολυτρώσεως. Πάσα πικρία και θυμός και οργή και κραυγή και βλασφημία ας αφαιρεθή από σας μετά πάσης κακίας· γίνεσθε δε εις αλλήλους χρηστοί, εύσπλαγχνοι, συγχωρούντες αλλήλους, καθώς ο Θεός συνεχώρησεν εσάς διά του Χριστού».
Νομίζουμε ότι είναι εύκολο το πρόγραμμα αυτό;

Που αποτυγχάνει ο πιστός; Ποιος είναι ο αντίδικος, ο κατήγορος ενώπιον του Θεού ημέρα και νύχτα; Βεβαίως ο διάβολος και σατανάς.

Τι μπορεί να γίνει; Ας δούμε τι λέγει ο Παύλος στην επιστολή του προς Εφεσίους: «Το λοιπόν, αδελφοί μου, ενδυναμούσθε εν Κυρίω και εν τω κράτει της ισχύος αυτού. Ενδύθητε την πανοπλίαν του Θεού, διά να δυνηθήτε να σταθήτε εναντίον εις τας μεθοδείας του διαβόλου· διότι δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου· εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις».

Δεν είναι απλό λοιπόν, όταν ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς στην Αποκάλυψη, λέγει: «Αποκ. 3:5 Ο νικών, ούτος θέλει ενδυθή ιμάτια λευκά, και δεν θέλω εξαλείψει το όνομα αυτού εκ του βιβλίου της ζωής, και θέλω ομολογήσει το όνομα αυτού ενώπιον του Πατρός μου και ενώπιον των αγγέλων αυτού». Και πάλι: «Όστις νικά, θέλω κάμει αυτόν στύλον εν τω ναώ του Θεού μου, και δεν θέλει εξέλθει πλέον έξω, και θέλω γράψει επ' αυτόν το όνομα του Θεού μου και το όνομα της πόλεως του Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, ήτις καταβαίνει εκ του ουρανού από του Θεού μου, και το όνομά μου το νέον».  Αμήν.

Αποκάλυψη 2: 17 Εις τον νικώντα θέλω δώσει εις αυτόν να φάγη από του μάννα του κεκρυμμένου, και θέλω δώσει εις αυτόν ψήφον λευκήν, και επί την ψήφον όνομα νέον γεγραμμένον, το οποίον ουδείς γνωρίζει ειμή ο λαμβάνων.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις