FAITH | Ο ΠΤΩΧΟΣ, ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Ο ΠΤΩΧΟΣ, ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Τι
είναι; Μόνον ο Θεός ενδιαφέρεται, αληθινά, για
τον πτωχό.
Γιατί;
Διότι, ο πτωχός δεν έχει ιδιαίτερη αξία στον κόσμο (ούτε και ψηφίζει
τους άρχοντες).
Πότε;
Όταν, ο Θεός στέλνει τους δούλους Του, να καλύψουν τις ανάγκες των
πτωχών.
Πώς; Επειδή,
η μέριμνα των πτωχών περνά στις πλάτες των συνετών ανθρώπων.
Αγαπητέ
μου | Αγαπητή μου το θέμα μας σήμερα, Κυριακή, έρχεται από την μελέτη των
Ψαλμών και των Προφητών της Παλαιάς Διαθήκης, καθώς και του Ευαγγελίου.
Αντιγράφω
από το βιβλίο των Παροιμιών του Σολομώντα:
Εκείνος
που καταφρονεί τον πλησίον του, αμαρτάνει·
ενώ
αυτός που ελεεί τους φτωχούς, είναι μακάριος.
Αυτός
που καταθλίβει τον φτωχό, ονειδίζει τον Δημιουργό του·
ενώ
αυτός που τον τιμάει, ελεεί τον φτωχό.
Καλύτερος
ο φτωχός, που περπατάει στην ακεραιότητά του, παρά ο πλούσιος
που είναι διεστραμμένος στα χείλη του, και είναι άφρονας.
Εκείνος
που ελεεί τον φτωχό, δανείζει στον Κύριο·
και
θα του γίνει η ανταπόδοσή του.
Σχολιάζοντας:
Μπορούμε
να διακρίνουμε διάφορες συμπεριφορές μεταξύ των ανθρώπων απέναντι στους
πτωχούς, όπως:
1.
Εκείνος
που καταφρονεί (!) τον φτωχό.
Είναι
απαίσιο να το συναντάς στις μικρές κοινωνίες των ανθρώπων και να γνωρίζεις ότι
ο άνθρωπος αυτός σκέπτεται μόνο το κακό εναντίον κάθε ανθρώπου, γιαυτό και
αμαρτάνει ενώπιον του Θεού.
2.
Εκείνος
που καταθλίβει (!) τον φτωχό.
Πρόκειται,
συνήθως, για έναν εργοδότη χωρίς ενσυναίσθηση και γεμάτο από πλεονεξία. Καθώς
πιέζει τον εργαζόμενο σε υπέρ-εργασία και εκείνος δεν μπορεί να παραιτηθεί λόγω
ανάγκης τούτο έχει ωςα αποτέλεσμα την κατάθλιψη του πνεύματος του πτωχού. Και
τούτο είναι αμαρτία διότι προέρχεται από κακόβουλη πράξη του εργοδότη.
3.
Εκείνος
που τιμάει (!) τον φτωχό.
Εδώ, έχουμε
τους σώφρονες εργοδότες που γνωρίζουν να ανταμείβουν τους εργαζόμενους και
υλικά αλλά και με επιβραβεύσεις.
4.
Εκείνος
που ελεεί (!) τον φτωχό.
Είναι οι
απλοί άνθρωποι της τοπικής κοινωνίας που βλέπουν μια κατάσταση φτώχιας και
επεμβαίνουν από το υστέρημα τους.
Αντιγράφω από τους Ψαλμούς του Δαβίδ (41/1-3):
ΜΑΚΑΡΙΟΣ
εκείνος που επιβλέπει στον φτωχό·
σε
ημέρα θλίψης θα τον ελευθερώσει ο Κύριος.
Ο
Κύριος θα τον φυλάξει, και θα διατηρήσει τη ζωή του·
μακάριος
θα είναι επάνω στη γη·
και
δεν θα τον παραδώσεις στην επιθυμία των εχθρών του.
Ο
Κύριος θα τον δυναμώνει επάνω στο κρεβάτι τής αρρώστιας του·
στην
ασθένειά του εσύ θα στρώνεις ολόκληρο το κρεβάτι του.
Με
λίγα λόγια:
Και
εδώ έχουμε μέσα από τις Γραφές εκείνες τις υποσχέσεις του Θεού που δεν αλλάζουν
ποτέ.
Δείτε
τι προβλέπει ο λόγος του Θεού για εκείνον, που παρατηρεί με στοργή τον πτωχό
και τις ανάγκες του:
1.
Σε
ημέρα θλίψης πνεύματος και ταραχής της ψυχής του (!) θα συμβεί ώστε ο Κύριος
Ιησούς Χριστός να του συμπαρασταθεί.
2.
Σε
ημέρα πειρασμού από τους εχθρούς του (!) ο Κύριος Ιησούς θα τον ελευθερώσει με
θαυμαστό τρόπο.
3.
Σε
ημέρα ασθένειας του και πάνω στο κρεβάτι του πόνου (!) ο Κύριος θα τον
θεραπεύσει ώστε να ομολογήσει το όνομα Του και να δοξαστεί ο Κύριος.
Ο
ΜΑΚΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Αντιγράφω
από το Ευαγγέλιο του Λουκά (6/19-20):
Κι
όλος ο κόσμος επιδίωκε να τον αγγίξει, γιατί έβγαινε απ' αυτόν μια δύναμη
που τους γιάτρευε όλους.
Τότε
αυτός κοιτώντας στους μαθητές του είπε: «Μακάριοι εσείς οι φτωχοί, γιατί δική
σας είναι η βασιλεία του Θεού.
Σχολιάζοντας:
Την
ώρα που ο Κύριος Ιησούς ήταν τριγυρισμένος από πλήθη ανθρώπων ασθενών που
λάμβαναν τη θεραπεία τους, εκείνη την ημέρα (!) ο Κύριος μίλησε με σαφήνεια τι
είναι ευλογία στον άνθρωπο, καθώς και το νόημα της ζωής.
Αυτό
δηλώνει η λέξη Μακάριος: Ευλογημένος, Ευτυχισμένος (!) ο άνθρωπος εκείνος που
είναι φτωχός εδώ στη γη διότι δεν κινδυνεύει να χάσει την βασιλεία του Θεού.
Άραγε,
θέλει περισσότερη εξήγηση | επιχειρήματα;
1.
Ο
φτωχός είναι στο κέντρο ενδιαφέροντος του Θεού.
2.
Ο
φτωχός είναι μέσα στο πλαίσιο της δικαιοσύνης του Θεού.
3.
Ο
φτωχός είναι το μέτρο της ταπείνωσης.
4.
Το
μέτρο του ταπεινού πνεύματος ενός ανθρώπου, που κατέχει χρήμα.
Η
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ
Αντιγράφω
από την επιστολή του Ιακώβου (2/-7):
Ακούστε,
αδελφοί μου αγαπητοί:
δε
διάλεξε μήπως ο Θεός τους φτωχούς του κόσμου αυτού για να τους κάνει πλούσιους
χάρη στην πίστη και κληρονόμους της βασιλείας, την οποία υποσχέθηκε σ' αυτούς
που τον αγαπούν;
Εσείς
όμως υποτιμήσατε το φτωχό.
Μήπως
δεν είναι οι πλούσιοι που σας καταπιέζουν, και δεν είναι μήπως αυτοί που σας
σέρνουν στα δικαστήρια;
Αυτοί
δεν είναι που βλαστημούν το καλό όνομα που σας δόθηκε;
Με
λίγα λόγια:
Με
τρεις ερωτήσεις (!) που απευθύνει ο Ιάκωβος προς τους Πιστούς Χριστιανούς καλύπτει
πλήρως το θέμα μας.
Προσπαθήστε
να απαντήστε εσείς και στα τρία πιο πάνω ερωτήματα, με:
1.
Ναι
| Όχι …
2.
Ναι
| Όχι …
3.
Ναι
| Όχι …
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ
Το
άρθρο της Κυριακής με θέμα: «Ο πτωχός στα μάτια του Θεού», εύχομαι να δώσουμε
την προσοχή μας σε αυτό το μερίδιο της κοινωνίας, που συνεχώς αυξάνει γύρω μας
και μας περιβάλλει από παντού. Ο Κύριος Ιησούς το ονόμασε: «Ο πλησίον σου!». Ας
δείξουμε στον Θεόν την εκτίμηση | την συμπαράσταση μας, προς τους πτωχούς (!)
που αξίζουν την Βασιλεία του Θεού. Είναι μέλη της κοινωνίας των αγίων, αν και
ζουν σε παράγκες. Αλήθεια σας λέγω.
ΤΑ
ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Sunday
Blog:
1.
ΤΟ
ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.
2.
ΕΙΠΕ,
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ.
3.
ΤΑ
ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΔΙΑΛΕΞΕ Ο ΘΕΟΣ.
4.
ΝΕΑ
ΚΤΙΣΙΣ.
5.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ
ΘΑΝΑΤΟΣ.
6.
ΑΝ
ΗΜΟΥΝ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΙΩΒ;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου