ΓΑΜΟΣ | ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΒΑΜΒΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ | ΜΕΡΟΣ 2

 




Διαβάστετο προηγούμενο άρθρο, εδώ:

 



 

 


Αγαπητοί μας φίλοι και αναγνώστες της ιστοσελίδας μας.

 

Τα ζευγάρια και «η παιδεία του γάμου», είναι το θέμα μας κάθε Τρίτη.

 

 


 

 

 

ΘΕΜΑ: ΓΑΜΟΣ | ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΒΑΜΒΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ | ΜΕΡΟΣ 2

 

Σήμερα, θα δούμε την συνέχεια από το μεγάλο θέμα της πιθανότητας του δεύτερου γάμου μέσα σε χριστιανικά ζευγάρια (!) καθώς και την διαστρέβλωση της ερμηνείας των Γραφών, που δίδονται μετά από λάθος επιλογή μετάφρασης εκ του αρχαίου κειμένου (Textus Receptus).

 

 

ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ

 

 

ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ: Ήταν η γυναίκα που την είχε αφήσει ο άντρας της για λόγους άλλους (!) εκτός από πορνεία.

Μια αδικαιολόγητα χωρισμένη γυναίκα δικαιούταν να πάρει από τον άντρα της, έγγραφο διαζυγίου. Αν όμως ήταν ένοχη μπορούσε ο άνδρας της να την απολύσει δικαιωματικά χωρίς να της δώσει έγγραφο αποστασίου | διαζυγίου.

Στην πραγματικότητα ήταν άξια θανάτου με λιθοβολισμό (Λευιτικό 20/10 και Δευτερονόμιο 22/22), αλλά αν θανατωνόταν τελικά ή όχι, είναι ένα άλλο θέμα.

Ο νόμος απαιτούσε καθαρά: και του μοιχού άντρα την θανατική ποινή.

 





ΜΟΙΧΑΤΑΙ: Μόνιμη αμαρτία κατά παράβαση της εντολής: Ου μοιχεύσεις.

Προσοχή, η ποινή της μοιχείας: ο θάνατος αμφοτέρων δια λιθοβολισμού. 

 





ΕΠΙ ΠΟΡΝΕΙΑ: Βδελυρή αμαρτία που σχετίζεται με την συζυγική σχέση και αποτελεί αιτία αποστασίου (εγγράφου διαζυγίου).

Προσοχή: Το αυτό ισχύει σαν σεξουαλική αμαρτία (!) πριν και μετά τον γάμο.

 




ΜΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΙΑ

 

Είναι εκδηλώσεις της αμαρτωλής φύσης  ανθρώπων (!) μη αναγεννημένων.  

 

 

ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑΣ

Δείτε τι έγραψε ο Μωυσής, σχετικά:


(Δευτ. 24:1)

εάν δε τις λάβη γυναίκα και συνοικήση αυτή και έσται εάν μη εύρη χάριν εναντίον αυτού ότι εύρηκεν εν αυτή άσχημον πράγμα και γράψει αυτή βιβλίον αποστασίου και δώσει εις τας χείρας αυτής και εξαποστελεί αυτήν εκ της οικίας αυτού.

 

 

Σχόλια:

Η εντολή αυτή αφορά την προστασία της αθώας γυναίκας που απολύεται ΚΑΙ ΔΕΝ αφορά εντολή διαζυγίου, σε καμία περίπτωση όπως το εμφάνισαν οι Φαρισαίοι, πιο κάτω:

 

(Ματθ. 19:7)

Λέγουσι προς αυτόν· Διά τι λοιπόν ο Μωϋσής προσέταξε να δώση έγγραφον διαζυγίου και να χωρισθή αυτήν;

 

Σχόλια:

Αυτό ήταν ένα ψέμα των Φαρισαίων. Ο Μωυσής δεν πρόσταξε τους άντρες να χωρίζουν τις γυναίκες των, αλλά να μην αμελούν να δίδουν το έγγραφο διαζυγίου, δηλαδή της αθωότητας της γυναίκας.   

 




 

Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

 

Ο δούλος του Θεού και Απόστολος του Ιησού Χριστού ο Παύλος, ασχολήθηκε με το θέμα του χωρισμού | τσακωμού και όχι του αποστασίου | διαζυγίου.

 

Αυτό το αναλύσαμε επαρκώς στο 1ο μέρος την περασμένη Τρίτη 1/4/2025.

 

Όμως, αξίζει να δούμε το πιο κάτω εδάφιο από την Α΄ Επιστολή προς Κορινθίους:

 

Τούτο λοιπόν νομίζω ότι είναι καλόν διά την παρούσαν ανάγκην, ότι καλόν είναι εις τον άνθρωπον να ήναι ούτως.

 

Είσαι δεδεμένος με γυναίκα; μη ζήτει λύσιν. Είσαι λελυμένος από γυναικός; μη ζήτει γυναίκα.

 

Πλην και εάν νυμφευθής, δεν ημάρτησας· και εάν η παρθένος νυμφευθή, δεν ημάρτησεν· αλλ' οι τοιούτοι θέλουσιν έχει θλίψιν εν τη σαρκί· εγώ δε σας φείδομαι.

 

 

Σχόλια:

Το: «είσαι λελυμένος από γυναικός» σημαίνει ότι ακόμη και σε περίπτωση πρώτου γάμου (!) μετά από την απόλυση | το αποστάσιον, είσαι λυμένος πλέον από του συντρόφου σου (του άντρα ή της γυναίκας) και ελεύθερος να κάνεις δεύτερο γάμο.  

 



 

ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΩΝ ΤΟΝ ΓΑΜΟ

 

Προσέξτε αγαπητέ μου μια προφητεία δια Πνεύματος Αγίου που αφορά τις ημέρες μας (Α’ Τιμοθέου επιστολή 4/1-3):

 

Το δε Πνεύμα ρητώς λέγει ότι εν υστέροις καιροίς θέλουσιν αποστατήσει τινές από της πίστεως, προσέχοντες εις πνεύματα πλάνης και εις διδασκαλίας δαιμονίων,

 

διά της υποκρίσεως ψευδολόγων, εχόντων την εαυτών συνείδησιν κεκαυτηριασμένην,

 

εμποδιζόντων τον γάμον, προσταζόντων αποχήν βρωμάτων, τα οποία ο Θεός έκτισε διά να μεταλαμβάνωσι μετά ευχαριστίας οι πιστοί και οι γνωρίσαντες την αλήθειαν.

 

 

Σχόλια:

Ποιοι είναι εκείνοι που εμποδίζουν τον γάμο; Είναι εκείνοι που πλανούν τον λαό του Θεού είτε με αγνωσία (!) είτε με δόλο.

Το θέμα του δεύτερου γάμου που έχει παρεξηγηθεί λόγω της εσφαλμένης μετάφρασης του Νεοφ. Βάμβα από το 1850 έχει συγκλονίσει εκείνους, όσους είναι προσκολλημένοι στην μετάφραση αυτή και ΔΕΝ ΕΡΕΥΝΟΥΝ τις πηγές, δηλαδή το Αρχαίο κείμενο.

 





ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟ | ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ

 

Εάν μια γυναίκα έχει απιστήσει στον άντρα της, δεν υπάρχει υποχρέωση να της δοθεί έγγραφο διαζυγίου, διότι | επειδή λιθοβολείται. Για μια αθώα γυναίκα είναι, που ορίστηκε το έγγραφο διαζυγίου από τον Θεόν (!) και όχι για οποιαδήποτε άλλη. 

 

 

ΕΞ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΜΟΙΧΕΙΑ

 

Είναι το αποτέλεσμα που προκαλεί η αμαρτία του πρώτου και πραγματικά μοιχού άντρα. Είναι ένα στίγμα που προκαλείται από κάποιον άλλον.

 




 

ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

 

Ας αρχίσουμε με την ΜΟΙΧΕΙΑ:

1.      Γιατί είναι μια μεγάλη αμαρτία (!) ήδη, από τον νόμο του Μωυσή και των 10 εντολών του Θεού;

a.      Διότι, αφορά ασυγχώρητη πράξη του ανθρώπου και μη αναστρέψιμη.

b.      Διότι, ο Θεός δεν εμπαίζεται στο θέμα αυτό της μοιχείας.

c.      Διότι, αδικείς κατάφωρα | ολοφάνερα τον σύντροφό σου.

 

2.      Γιατί με ένα βλέμμα ήδη μοίχευσες στην καρδιά σου;

a.      Διότι, το βλέμμα | η ματιά φτάνει στον νου και από εκεί στα συναισθήματα της καρδιάς και σκλαβώνεσαι.

b.      Διότι, επίσης αφορά αδικία.

 

3.      Γιατί σε συμφέρει να χάσεις ένα εκ των μελών σου (χέρι, μάτι, κ.λ.π.) και να μην ριχθείς στην γέενα του πυρός;

a.      Διότι, θα χάσεις για πάντα την Βασιλεία των ουρανών (!) αν δεν προσέξεις στο θέμα αυτό.

b.      Διότι, η ποινή είναι η αιώνια κόλαση.

 

4.      Γιατί οι μοιχοί ο άντρας και η γυναίκα, αμφότεροι, εθανατώνοντο δια λιθοβολισμού;

a.      Διότι, ο Θεός θεωρούσε από αρχαίων χρόνων την μοιχεία ως μια σοβαρή αμαρτία.

b.      Διότι, η μοιχεία είναι μόνιμη αμαρτία και αμαρτία σοβαρότατη.

c.      Διότι, αδικία είναι αμαρτία και αμαρτία ουχί θανάσιμος (Α’ Ιωάννης 5/17). 

 

5.      Γιατί ο Κύριος Ιησούς απαγόρευσε εντελώς (!) το αποστάσιον;

a.      Διότι όπως είπε: «θα είναι οι δύο, ο άντρας και η γυναίκα, πλέον, μια σάρκα!»

b.      Διότι, δίδεται μια καθαρή υπόσχεση ζωής, ενώπιον Θεού και ανθρώπων.

 

6.      Γιατί ο Κύριος Ιησούς επέτρεψε το αποστάσιον (!) μόνο σε περίπτωση πορνείας ενός μέλους;

a.      Διότι, αφορά την δικαίωση του αθώου μέλους έναντι του μοιχού.

b.      Ο Κύριος πάντα υπερασπίζεται τους αδυνάτους | τους αθώους.

 

7.      Γιατί στα τρία Ευαγγέλια χρησιμοποιούνται οι λέξεις: «απόλυση» και «απολύσαι»;

a.      Διότι, υπάρχει πλήρης συμφωνία και στα 3 Ευαγγέλια.

b.      Απόλυση, είναι η εκκαθάριση του γάμου ως να μην υπήρξε (με εξαίρεση τα τέκνα).

 

8.      Γιατί ο Απόστολος Παύλος χρησιμοποιεί την λέξη: «χωρισθή» και «χωριζέσθω», καθώς και «μη αφιέναι»;

a.      Διότι, αφορά την προσωρινή διάσταση για λόγους ασυμφωνίας | αναστάτωσης (!) όπου δεν πρόκειται να διακόψουν το γάμο τους.

b.      Διότι, ισοδυναμεί με ένα «τσακωμό» του ζευγαριού, προσωρινά. 

 






 

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ

Το σημερινό άρθρο της Τρίτης, και δεύτερο μέρος του θέματος: «Νεόφυτος Βάμβας και το Αρχαίο κείμενο», να διευκρινίσω ότι η ανάλυση και η ερμηνεία των Γραφών αφορούν την βοήθεια των πασχόντων ψυχών (!) ώστε να θεραπευτούν με την Αλήθεια του Λόγου.

Ακόμη, το κάλεσμα του Ιησού για μετάνοια δεν αφορά μόνον τους αδιάφορους στην πίστη. Ο Ιησούς καλεί όλους σήμερα, πιστούς και μη πιστούς (!) να μετανοήσουμε. Για τον μη πιστό Ο Κύριος προσφέρει σωτηρία, για τον πιστό προσφέρει αφύπνιση ψυχής.

Μετανοώ, σημαίνει γυρίζω πίσω, αλλάζω πορεία, πηγαίνω αντίθετα προς την κατεύθυνση που ως τότε ακολουθούσα.   

Η μετάνοια είναι πάντα ο δρόμος | η οδός της επιστροφής μας (!) πίσω στο έργο που ο Θεός ενεργεί μέσα μας.

Αλήθεια σας λέγω.

 

 



ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ:

v  Το θέμα, που θα μας προτείνετε σεις.

v  Το θέμα, που θα συζητηθεί, περισσότερο στον καιρό μας.

v  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΑΜΟΥ.

 

 


 






Σχόλιο Αναγνώστη.

Κυριάκος (11/4/2024): Δοξάζω το θεό που ακόμα μία φορά μας έδειξε την αλήθεια, και βγήκαμε από την πλάνη της λάθος μετάφρασης. Μωυσής, τιμόθεος, ματθαίος, παύλος, με το χέρι του αγίου πνεύματος και το λόγο του θεού είναι ξεκάθαρη ευχαριστούμε τον κύριο.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις