ΠΩΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ!

 



Διαβάστε το προηγούμενο, εδώ:

 

ΠΩΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.

 

Τι είναι;  Ο φανατισμός των λογισμών.

Γιατί;  Από σκληρότητα και σκοταδισμό ψυχής.

Πότε;   Από νεαρός άντρας | νεαρή γυναίκα.

 

Αγαπητέ μου | Αγαπητή μου, το θέμα μας, σήμερα, έχει να κάνει με τον φανατισμό της ψυχής του ανθρώπου απέναντι σε κάθε αγαθό δώρο του Θεού.

 

Ορισμοί:

 

Καρδιά = Οι λογισμοί  | οι σκέψεις που ο άνθρωπος επεξεργάζεται μέσα του.

Πώρωση = ο φανατισμός που προέρχεται από το πνευματικό σκοτάδι της ψυχής.

Αναγέννηση = Η μεταστροφή του ανθρώπου από έναν σκληρό σε ένα πνευματικό άνθρωπο.

Σκληρός = Ο άνθρωπος που επικρατεί μέσα του ένα σκοτάδι | πέπλο ανασφάλειας και διαταραχής αλλά και αλαζονείας πνεύματος.

 

 








Ο Κύριος Ιησούς, ο Χριστός, είχε καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους του Ισραήλ καθώς γύριζε πόλεις και χωριά στο Βόρειο και το Νότιο τμήμα της χώρας, που εκείνη την εποχή ήταν υπό τον σκληρό Ρωμαϊκό ζυγό. 

 

Αφού όρισε 12 μαθητές του σαν Αποστόλους, αλλά και άλλους 72 σαν Ευαγγελιστές σκόρπισε τα καλά νέα της Βασιλείας του Θεού σε όλο το Ισραήλ.

 

Πολλοί άνθρωποι ανταποκρίθηκαν και κυρίως στην θεραπευτική διακονία του Κυρίου όταν οι ασθενείς θεραπευόντουσαν από οποιαδήποτε αιτία έπασχαν.

Όμως, για τον Κύριο το θέμα ήταν η αλλαγή της καρδιάς | των λογισμών των ανθρώπων (!) δηλαδή η αφαίρεση της σκληροκαρδίας των, έτσι ώστε να εννοούν τον λόγο του Θεού που σταδιακά τους κήρυττε ο Κύριος Ιησούς.

 



ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Α’

Από το Ευαγγέλιο του Μάρκου, αντιγράφω:

 

Κάποτε μπήκε πάλι στη συναγωγή κι ήταν εκεί κάποιος που το χέρι του ήταν παράλυτο.

 

Τον παρακολουθούσαν λοιπόν να δουν αν θα τον θεραπεύσει την ημέρα του Σαββάτου, για να τον κατηγορήσουν.

 

Κι εκείνος λέει στον άνθρωπο με το παράλυτο χέρι: «Στάσου όρθιος στη μέση».

 

Έπειτα τους ρωτάει: «Επιτρέπεται να αγαθοποιήσει κανείς την ημέρα του Σαββάτου ή να βλάψει; Να σώσει μια ζωή ή να καταστρέψει;». Αλλ' εκείνοι σιωπούσαν.

 

Τότε, αφού τους κοίταξε ολόγυρα με οργή, νιώθοντας λύπη για τη σκληρότητα της καρδιάς τους, λέει στον άνθρωπο: «Τέντωσε το χέρι σου». Κι εκείνος το τέντωσε, κι έγινε καλά το χέρι του σαν και το άλλο.

 

Τότε οι Φαρισαίοι βγήκαν έξω κι αμέσως συγκάλεσαν συμβούλιο με τους Ηρωδιανούς εναντίον του Ιησού με σκοπό να τον σκοτώσουν.

 

 

Με λίγα λόγια:

Εδώ, οι Φαρισαίοι έδειξαν σκληρότητα ψυχής απέναντι στον άνθρωπο με το παράλυτο χέρι (!) και ο Κύριος τους κατέκρινε με θάρρος.

 

 


 

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Β’

Από το Ευαγγέλιο του Μάρκου, πάλι αντιγράφω:

 

Αμέσως μετά, υποχρέωσε τους μαθητές του να μπουν στο πλοίο και να πάνε πριν απ' αυτόν στην αντίπερα όχθη της λίμνης, στη Βηθσαϊδά, ώσπου να απολύσει ο ίδιος τον κόσμο.

 

Κι αφού πια αποχωρίστηκε απ' αυτούς, πήγε στο βουνό να προσευχηθεί.

 

Κι όταν βράδιασε, το πλοίο βρισκόταν καταμεσής της λίμνης κι αυτός μόνος στη στεριά.

 

Τους είδε όμως να βασανίζονται με την κωπηλασία, γιατί ήταν αντίθετος ο άνεμος. Και ενώ η ώρα ήταν προχωρημένη, γύρω στην τέταρτη βάρδια της νύχτας, τους πλησιάζει περπατώντας επάνω στη λίμνη. Ήθελε μάλιστα να τους προσπεράσει.

 

Μα εκείνοι βλέποντάς τον να περπατάει πάνω στη λίμνη, νόμισαν πως είναι φάντασμα και έβγαλαν μια τρομαγμένη κραυγή.

 

Γιατί τον είδαν όλοι και ταράχτηκαν. Αμέσως τότε τους μίλησε και τους λέει: «Θάρρος! Εγώ είμαι, μη φοβάστε».

 

Ύστερα ανέβηκε στο πλοίο κοντά τους και ο άνεμος κόπασε, ενώ αυτοί ένιωθαν να τα έχουν κυριολεκτικά χαμένα και απορούσαν πάρα πολύ.

Διότι δεν είχαν μπει στο νόημα του θαύματος των ψωμιών αλλά η καρδιά τους συνέχιζε να είναι πωρωμένη.

 

 

Με λίγα λόγια:

Εδώ, ο Κύριος σχολιάζει και τους δώδεκα μαθητές για πώρωση της καρδιάς | σκληρότητα των λογισμών (!) διότι δεν είχαν μπει στο νόημα των θαυμάτων του Κυρίου, δεν είχαν εννοήσει την μεγαλειότητα του Υιού του ανθρώπου Ιησού Χριστού.

 

 


 

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Γ’

Από το Ευαγγέλιο του Μάρκου, και πάλι αντιγράφω:

 

Επίσης, μετά απ' αυτά, καθώς δύο απ' αυτούς πήγαιναν περπατώντας στα χωράφια, φανερώθηκε σ' αυτούς με άλλη μορφή.

 

Πήγαν λοιπόν κι εκείνοι και το είπαν στους υπόλοιπους. Μα ούτε και σ' αυτούς πίστεψαν.

 

Ύστερα εμφανίστηκε στους ένδεκα, την ώρα που κάθονταν και έτρωγαν, και κατέκρινε την απιστία τους και τη σκληροκαρδία τους, γιατί δεν πίστεψαν εκείνους που τον είδαν αναστημένο.

 

 

 

Με λίγα λόγια:

Εδώ, μετά την Ανάσταση του Κυρίου εκ των νεκρών, οι μαθητές δεν κατανοούν τι ακριβώς συνέβη (!) αφού η ψυχή τους είναι ακόμη σκληρή και φανατισμένη από λογισμούς ξένους ως προς την διδαχή του Ευαγγελίου.

 

 



ΑΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ

Η απιστία και η σκληρότητα των λογισμών (!) πάνε μαζί.

Αφού:

1.     Η απιστία δηλώνει την αμφισβήτηση στο πρόσωπο του Ιησού.

2.     Η απιστία δηλώνει την άγνοια των Γραφών.

3.     Η απιστία δηλώνει ένα σκοτάδι στην ψυχή μέσα.

4.     Η σκληρότητα των λογισμών είναι ο φανατισμός.

5.     Η σκληρότητα των λογισμών, δεν αφήνει περιθώριο ελπίδας και αγάπης.

6.     Η σκληρότητα των λογισμών δεν έχει συγχωρητικότητα. 

 

 

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ

Το άρθρο της Κυριακής, που είχε θέμα «Πώρωση της καρδιάς» θέλω και πάλι να διαμαρτυρηθώ για την θρησκευτική κατάσταση της πατρίδας μας όπου 99% είναι χριστιανοί ορθόδοξοι (μου θυμίζει εβραίοι ορθόδοξοι στο Ισραήλ) και όμως είναι γεμάτοι από θρησκευτικό φανατισμό και μίσος (!) ο ένας κατά του άλλου εντός των οικογενειών.

Άραγε αυτά δίδαξε ο Χριστός και το Ευαγγέλιο των Αποστόλων;

Τι ντροπή;

 

 


 

ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Sunday Blog:

ü  Η ΣΤΕΡΕΑ ΤΡΟΦΗ.

ü  ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΣ ΚΑΙ ΧΟΡΟΣΤΑΣΙΑ.

ü  Ο ΣΥΝΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.

ü  ΕΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΣΟΥΜΕ.

ü  Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΣΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΟΥ.

ü  ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΣΕΤΑΞΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ.

ü  ΛΙΘΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΕΚΛΕΚΤΟΣ.

ü  ΠΙΣΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ.

ü  ΠΑΣΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;

ü  1_3 | ΚΑΚΙΑ, ΔΟΛΟΣ, ΥΠΟΚΡΙΣΕΙΣ.

ü  2_3 | ΟΡΓΗ, ΘΥΜΟΣ, ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ.

ü  3_3 | ΦΘΟΝΟΣ, ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ, ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ.

ü  Η δική σας αγωνία.

ü  Η δική σας ευαισθησία.

 

 






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις